וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין העליון: לא תופסק פעילותה של אשקלון

15.11.2005 / 12:17

באיגוד הכדורסל הבינו שאין עילה לבקשת הפועל ירושלים להפסיק את פעילות הקבוצה בגלל חוב. בגלל אוהד אחד: גליל עליון לדין משמעתי

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל, בהרכב עורכי הדין יהושע גלברד, בן ציון כהן וצבי הרטל, דחה את ערעור הפועל ירושלים והחליט כי משהובטח תשלום החוב של אשקלון לירושלים על ידי מנהלת הליגה, לא יעלה על הדעת שתופסק פעילות אשקלון לכל העונה רק משום שלא שילמה את חובה במועד. כזכור, שליש מהחוב כבר הועבר לירושלים (בגין העברתו של ארז כץ).

האסיפה השנתית של איגוד הכדורסל אישרה היום את הדו"ח הכספי לשנת 2004, לאחר דיון בדו"ח ועדת הביקורת של האיגוד. הסיכום הכספי לשנת 2004 היה מאוזן, ולמעשה אף הסתיים בעודף תקציבי של כ-320 אלף שקלים.

בעקבות החלטת היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, תועמד לדין הפועל גליל עליון בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אחד מאוהדיה במשחק הגביע נגד עירוני נהריה שהתקיים ביום ראשון.

קרמר קבע את החלטתו בעקבות דו"ח השופטים במשחק, יערי ריניש, עומר אסתרון ושרון נחמן, ודו"ח המשקיף ברוך זלינגר. בדו"ח השופטים נכתב בין השאר: "במהלך הרבע השלישי של המשחק הושמעו קריאות גנאי ואיומים על ידי אוהד שישב ביציע אוהדי הפועל גליל עליון, לעבר השופט אסתרון. האיומים כללו את הביטויים: "אני אחסל אותך... חכה-חכה אחרי המשחק... לא תצא מפה חי".

למרות מחאות השופטים האוהד לא הורחק מהאולם ושב לגדף גם בהמשך. לאחר המשחק הגישו השופטים תלונה נגד האוהד במשטרת קרית-שמונה. בית הדין המשמעתי יחזור לדון בנושא זה גם בשבוע הבא.

* כדורסלן עירוני ר"ג, קי מדיסון, לא יוכל לשחק ביום ראשון נגד הפועל חיפה/רמת השרון במסגרת ליגת העל, לאחר שהורחק שלשום במשחק הגביע מול הפועל חולון. מדיסון יועמד לדין משמעתי באיגוד הכדורסל ב-24 בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully