וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארינאס וקמבי שחקני השבוע, פג'ה רוצה לשיקגו ושאק תקוע

15.11.2005 / 13:08

הגארד של הוויזארדס והפורוורד של דנבר, נתנו שבוע ענק. פז'ה רוצה לשיקאגו, אבל דנג כבר מצטיין בבולס. שאקיל ייעדר שבועיים נוספים

גילברט ארינאס, הגארד התותח של הוושינגטון וויזארדס ומרקוס קמבי, הפורוורד-סנטר של דנבר נאגטס, נבחרו כשחקני השבוע ב-NBA. ממוצע הנקודות של ארינאס, הזוכה מטעם המזרח, בשלושת משחקי השבוע החולף עמד על 31, כשבאחד המשחקים, מול סן אנטוניו, הוא קולע 43 נקודות, הסכום הגבוה ביותר בינתיים העונה. "הישגים קבוצתיים עולים על האישיים", הצטנע ארינאס, "ובעקבות היכולת הקבוצתית באה האישית".

קמבי, הפורוורד-סנטר של הדנבר נאגטס, זכה בתואר מטעם המערב לאחר שרשם 19.3 נקודות, 16.7 ריבאונדים ו-5 חסימות בממוצע, ונכון להיום מוליך את טבלת הריבאונדרים והחוסמים.

פז'ה רוצה לשיקאגו, אבל דנג קצת מפריע

פז'ה סטויאקוביץ' מסקרמנטו הביע לא אחת עניין במעבר לשיקאגו. אלא שלבולס יש כרגע את לואול דנג, המאייש את המשבצת של הסמול פורוורד, בה משחק סטויאקוביץ'. דנג מצטיין לאחרונה, ולפחות כרגע נראה שהשוורים לא חפצים בשרותיו של הסרבי.

בשיקגו אגב, יש מישהו שלא מתלהב להישאר. טים תומאס, שהגיע הקיץ מהניו יורק ניקס בעיסקת אדי קארי, ומבקש לעזוב. תומאס לא קיבל אפילו דקת משחק בשלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה, ואמר כי הוא מעדיף לעבור בטרייד, אם סקוט סקיילס לא יעניק לו דקות משחק.

"זה ממש בזבוז זמן להיות פה אם לא אשחק ואוכל לעזור לקבוצה" אמר הפורוורד שערכו בשוק גבוה משום שחוזהו יסתיים בסוף העונה הנוכחית בה הוא משתכר כ-14 מיליון דולרים, "מצד שני זה נראה גם כמו בזבוז זמן עבור הקבוצה. אז בואו נלחץ ידיים וניפרד".

"לא דיברתי עם אף קבוצה לגבי טים או כל שחקן אחר בסגל שלנו" אמר ג'ון פקסון, הג'נרל מנג'ר של השוורים, בהתייחסו לדברי תומאס ולאפשרות שהבולס מרחרחים טרייד.

שאקיל יחמיץ לפחות שבועיים נוספים

שאקיל אוניל, הסנטר של מיאמי היט, ייעדר לפחות לשבועיים נוספים מהפרקט, בגלל פציעה בקרסול אותה ספג בתחילת החודש במשחק מול אינדיאנה. "מי שלא משחק לא מגיע לו לדבר עם התקשורת" אמר שאקיל לעיתונאים שנכחו באימון של מיאמי. נוכחתו של אוניל, שרכב על אופני כושר, באימון מיאמי, רוממה את רוחם של השחקנים.

השאק לא נעל את נעל ההגנה שליוותה אותו מאז הסרת הגבס, והוא נאלץ לצלוע החוצה לחדר ההלבשה, כשהבעות פניו מצביעות על כאביו.

* השתתף בהכנת הכתבה: שימי ששון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully