וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות גדולות בפילדלפיה

15.11.2005 / 7:53

דונובן מקנאב הפסיד את המשחק עם חטיפה שהפכה לטאצ'דאון, דאלאס גנבה ניצחון 20:21, הקוורטרבק נפצע ברבע האחרון

פילדלפיה איגלס (5:4) - דאלאס קאובויס (3:6) 21:20

כמה דרומה עוד יכולה ללכת העונה של הפילדלפיה איגלס? לא הרבה. אחרי כל הפרשיות עם טרל אוונס, הפציעות של דונובן מקנאב וההתרעמויות של בראיין ווסטברוק בא הפסד כואב וחסר אחריות לדאלאס קאובויס, שייתכן מאוד שסגר סופית את העונה על הדלת של הנשרים. מסירה של דונובן מקנאב שהפכה לטאצ'דאון בצד השני סתמה את הגולל על האיגלס במשחק הזה.

האיגלס רחוקים רק שני משחקים מהקאובויז והג'איינטס ערב המשחק במדולנדס, וזה פער סגיר, אבל לאור הבית החזק בדרום ובמיוחד בגלל המומנטום השלילי שהם ממשיכים לצבור, זו נראית מכה אנושה.

ביל פארסלס, מאמן דאלאס, קבר את אחיו, דון, שמת בגיל 58 מסרטן בגזע המוח, שעות ספורות לפני המשחק. פארסלס החליט לעמוד על הקווים והניצחון, מתוק ככל שהיה, בוודאי לא מהווה נחמה, אבל מהווה עבור שחקניו צעד חשוב.

זה לא נראה כמו משחק של הקאובויס, שעשו בדיוק את מה שעשו להם הרדסקינס לפני מספר שבועות. אחרי טאצ'דאון של בראיין ווסטברוק בא השיוויון של מריון בארבר, אבל ברבע השני העלה מקנאב את האיגלס ל-7:14. פילי הוסיפה שני שערי שדה ברבע ועלתה ל-7:20 - ואז הצליחה לאבד את המשחק. זה החל במסירה של דרו בלדסו (17 מ-24, 169 יארד וטאצ'דאון) לטרי גלן, שצימק ל-14:20 שלוש דקות לסיום.

ואז באה המכה הניצחת. 25 שניות לאחר מכן מסר מקנאב כדור עלוב שנחטף על ידי רוי וויליאמס. הסייפטי של דאלאס, שזכור לאיגלס לעה משנה שעברה כשהשבית במגרש הזה את טרל אוונס, רץ 46 יארד עם הכדור, וככה פתאום, בפחות מחצי דקה, התמונה משתנה - 20:21 לדאלאס. אלא שכאן לא הסתיימו הצרות: מקנאב טולטל על ידי ה"פילי קילר", ירד אל הדשא ובסדרה הבאה פינה את מקומו למייק מקמהון המחליף, שלא הצליח להפוך בחזרה את התוצאה.

וציון דרך על היסטוריה קטנה: לראשונה בתולדות הפוטבול בארץ, המשחק הזה נכנס להימורי "ווינר".

דו"ח פציעות: בנסון בחוץ לשישה שבועות

אם לא די לשיקאגו ברס בפציעה של תומאס ג'ונס, ניחתה עליהם גם פציעה של הרץ המחליף, הרויק סדריק בנסון, שסובל מפציעה בברך וייעדר בין שלושה לשישה שבועות. ג'ונס עשוי לחזור מול קרוליינה, אבל אם לא, יתפוס את מקומו אדריאן פיטרסון, שרשם 120 יארד וטאצ'דאון בניצחון על סן פרנסיסקו.

קלי הולקומב, הקוורטרבק של בפאלו, סובל מזעזוע מוח, אותו עבר בניצחון על קנזס סיטי. בשלב זה נראה כי ג'יי פי לוסמן ישמור על חולצת ההרכב.

תקריות מוזרות ממשיכות לפקוד את מינסוטה, כשתיקול במשחק בין הניו יורק ג'איינטס למינסוטה גרמו למייק טייס, מאמן הוייקינגס, לקרוע את רצועות הברך. טייס דווקא שמר על מצב רוח טוב: "14 שנים אני ב-NFL ואף פעם לא נפצעתי. בטח צעקתי יותר מדי על מישהו".

טוני פאריש, הסייפטי של סן פרנסיסקו, שבר את רגלו מול שיקאגו וסיים, כנראה, את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully