וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין תקוה

14.11.2005 / 20:03

אם בני יהודה במשחק מצוין, מפסידה 1:0 בביתה למכבי חיפה, אז באמת שאפשר כבר להכריז על האלופה. זנדברג סידר ניצחון תשיעי לחיפה ופער 8 מהמקום השני

תשעה מחזורים, תשעה ניצחונות. זה המאזן של מכבי חיפה ערב המפגש שכל חובב כדורגל סימן בלוח השנה שלו, מול מכבי ת"א. גם בני יהודה, שרדפה אחריה ונראתה מצוין מפתיחת העונה, לא הצליחה לעצור את מכבי חיפה, למרות שהיתה טובה יותר מיריבתה במשך דקות ארוכות. זה נגמר ב-0:1 קטן של מיכאל זנדברג, שהשאיר את האלופה מושלמת וביתרון 8 על בני יהודה, 9 על בית"ר ירושלים ו-11 על מכבי ת"א. בשבוע הבא חוגגים אליפות בקרית אליעזר.

גם אחרי הערב, ניצן שירזי לא הצליח לנצח את רוני לוי. כמאמן בני יהודה הפסיד שירזי ללוי שש פעמים ופעם אחת הצליח לסיים בתיקו. שירזי, אגב, לא ניצח את לוי גם כשזכה באליפות עם קבוצת הנוער של מכבי ת"א, למרות שהקדים את הנוער של לוי וחיפה בהפרש שערים לפני ארבע שנים. בסיבוב הבא תשלים בני יהודה תשלים שבע שנים ללא ניצחון על הירוקים, אבל שירזי חזר לחשוב הערב על היריבה הבאה - מכבי פ"ת. תקוות המאבק מול חיפה התנפצו להן בדקה ה-42, כשמיכאל זנדברג גמר את המשחק.

מהלך המשחק

דקה 10: הדקות הראשונות שייכות כולן לבני יהודה, שלחצה על הקישור החיפאי והגיעה לשני מצבים. אחד של בן שנעצר אצל קלמי סבן והשני של ביטון, שבעט מעל לשער וביזבז מסירה נהדרת של בטורינה.

דקה 14: יניב קטן החזיר את חיפה למשחק בפעולה אישית מרשימה. החלוץ החיפאי השחיל בין הרגליים של לוקמן, חדר לרחבה מימין והוציא בעיטה נפלאה שנהדפה רק בקושי על ידי אניימה. זנדברג כבש מהריבאונד, אבל היה בנבדל והשער נפסל.

מצלמות הטלוויזיה הראו פגיעה חמורה ללא כדור של שלומי ארבייטמן ביניב אלול. הקוון הקרוב יוסף בנישתי והשופט אלון יפת, החמיצו את האירוע.

דקה 18: שלוש הזדמנויות נדירות למשה ביטון. פעם אחת בטורינה סידר לו מסירה גדולה מאגף ימין והחלוץ של בני יהודה הדביק את הכדור למשקוף. 10 שניות חלפו ורוני גפני מסר לו משמאל כדי לסחוט הצלה מדהימה מניר דוידוביץ'. דקה חלפה ובטורינה הכניס מסירת אומן לביטון, שהגיע מול דוידוביץ' וספק הוכשל על ידי השוער. אלון יפת נעזר בקוון קראסיקוב והחליט שלא היתה עבירה.

דקה 42: גול! הכל החל מהרחקה לא טובה של גפני, שאילץ את אניימה להדוף כדור לקרן. בני יהודה נערכה טוב לכדור הקרן, אבל ההרחקה של גמאן הגיעה עד לעידן טל שהרים משמאל. אריבטמן ניסה לבעוט, אך המגע שלו עם הכדור סידר לזנדברג מצב טוב יותר. הקשר, שלא הבריק בפתיחת המשחק, כבש בנגיעה והעניק לחיפה יתרון 0:1 לא הכי מוצדק.

דקה 57: רוברטו קולאוטי, שנכנס במחצית במקום שלומי ארבייטמן, הוסיף הרבה מחץ להתקפה החיפאית. הקבוצה האורחת העלימה את בני יהודה בפתיחת המחצית השניה, אבל לא תירגמה את זה לשערים.

דקה 73: יניב קטן הגביה מימין ומצא את גוסבו בוקולי, שהניף רגל ובעט מהאוויר נפלא. אניימה הוכיח מה הוא שווה ועצר ללא קושי.

דקה 74: תורו של דוידוביץ' להוכיח את עצמו, לא אחר להגיע. כדור קרן חד של בטורינה מצא את בן לוז לבד ברחבת החמש. שוער נבחרת ישראל הצליח להגיב והציל לקרן נוספת שנהדפה.

דקה 85: עידן טל שיחרר טיל אדיר מ-30 מטר לחיבורים של אניימה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', קלמי סבן, אריק בנאדו, רפאל אולארה, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי (ליאור רפאלוב 90), מיכאל זנדברג (חיים מגרלשווילי 92), יניב קטן, שלומי ארבייטמן (רוברטו קולאוטי 46).

בני יהודה: וינסט אניימה, אלי אברבנאל, אדריאן גמאן, יניב אלול, רוני גפני, אימורו לוקמן (קובי דג'אני 72), הרוויה קובאצ'ביץ', בן לוז, מטה בטורינה (ראובן עובד 79), אסי בלדוט (אלי ביטון 65), משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully