וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייבים לשנות את השיטה"

14.11.2005 / 19:26

אנדרה אגאסי, שפרש מטורניר גביע המאסטרס, מאשים את ארגון הסבב המקצועני בתכנון שנתי לקוי. נדאל שוקל להוריד הילוך בשנה הבאה

על זה נאמר: "הכתובת הייתה על הקיר". אנדרה אגאסי ורפאל נדאל פרשו היום מטורניר גביע המאסטרס היוקרתי בשנחאי והשאירו בסין 3 טניסאים בלבד מתוך 8 הבכירים בדירוג העולמי. הסיבה לפרישתם של הטניסאים היא כמובן בריאותית. אחרי 10 חודשים של התרוצצויות ברחבי העולם, רק האופטימיים ביותר ציפו לקבל את כל הטניסאים בריאים ושלמים בטורניר המסכם של השנה. עם זאת, רק הפסימיים ציפו שההשלכות יהיו הרסניות כל כך, כאשר לרוז'ה פדרר לא נשארו מתחרים רציניים לתואר בסין. הדבר היחידי שיוכל לעצור את השוויצרי הוא הנקע בקרסול ממנו הואו סובל.

אנדרה אגאסי האשים את ארגון הסבב המקצעוני לגברים (ATP) בתיכנון לקוי של לוח התחרויות השנתי והצטרף בכך לטניסאים נוספים כולל אנדי רודיק, שהתבטאו לאחרונה בנושא. אגאסי אמר היום: "מספר ההיעדרויות מהטורניר השנה עבר כל גבול. זה סימן לכך שדברים חייבים להשתנות כדי שנוכל להגיע לתחרויות מהסוג הזה במצב טוב". אגאסי הוסיף: "צריך להבין שבטניס של היום יש פוטנציאל גדול יותר לפציעות. המשחק מהיר יותר, הטניסאים חזקים יותר והתנועה יותר קשה. מישהו צריך לקחת את הדברים האלה בחשבון ולשנות דברים כדי לאפשר לנו להיות כשירים ב-100 אחוז".

רפאל נדאל יכול להיות הבן של אגאסי, אבל מסתבר שגם בכושר של ילד בן 19 עם מסת שרירים אדירה, קשה מאוד לעבור עונה שלמה בשלום. נדאל תמך בדבריו של אגאסי והוסיף: "מעכשיו אני אתייעץ יותר עם הרופאים. אם יגידו לי לשחק בפחות טורנירים לאורך השנה, זה מה שאעשה. לוח התחרויות הוא מאוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully