וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני בטוח שננצח את ריאל"

14.11.2005 / 20:09

דקו ורונאלדיניו מחממים את הסופר קלאסיקו בשבת. הקשר הפורטוגלי: "יש לנו שחקנים יותר ווינרים וסגל עמוק יותר". מסי לא יוכל לשחק

אחרי שנבחרת ספרד הבטיחה כמעט את מקומה במונדיאל, אחרי 5-1 על סלובקיה, התפנתה המדינה לדון בדבר המרכזי: הסופר קלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה בשבת. השחקן הטוב ביותר בעולם, רונאלדיניו, אמר לקראת הנסיעה למדריד: "נצטרך לשחזר את היכולת הטובה שלנו גם בברנבאו. אני לא רוצה להמר על התוצאה, אבל ברור שאנחנו הולכים לקראת משימה קשה. נצטרך להיות מאוד מרוכזים כדי לחזור עם 3 נקודות ממדריד. כרגע אנחנו בכושר טוב, נצטרך להמשיך כך במדריד".

חברו של רונאלדיניו, דקו, היה פחות דיפולמטי. "אנחנו הרבה יותר טובים כקבוצה, וזה אומר שיש לנו סיכוי גבוה יותר לנצח. יש לנו שחקנים יותר ווינרים מריאל, וסגל עמוק יותר. יש להם שחקנים שיכולים לשנות משחק, אבל אנחנו יותר טובים מהם בכל אספקט של המשחק".

כאשר הזכירו לדקו כי גם בעונה שעברה, באפריל, ברסה הגיעה לברנבאו כפייבוריטית והפסידה 4:2, הוא ענה: "ההפסד בעונה שעברה היה די מפתיע. אנחנו יודעים שבמשחקים גדולים הכל יכול להיות, אבל העונה אנחנו נגיע יותר מוכנים. ריאל תשחק בשביל הכבוד והאוהדים, אבל אני בטוח שננצח, אם נבוא עם אותה מוטיבציה כמוהם".

דקו יחזור בשבת מפציעה, כמו גם רונאלדו, ז'וליו באפטיסטה ואיבן הלגרה, ואמר כי "זה רע שרונאלדו חוזר. ריאל יותר טובה איתו".

סמואל אטו לא מתרגש מהחזרה של רונאלדו: "אני לא חושב ששחקן משנה קבוצה, אבל בכל דבר שרונאלדו נוגע הופך לזהב. הוא מספר 1. הוא אחד השחקנים היחידים בעולם שיכול לכבוש צמד משני מצבים. אבל לדעתי במשחקים כאלה כל השחקנים הטובים צריכים להיות על המגרש, זה טוב לכדורגל. בכל מקרה, זה לא משחק רגיל עבורנו".

במשרדי קברניטי הליגה הספרדית (LFP) במדריד, מצאו עיתוי מוזר כדי להגיע לקביעה כי ליאונל מסי לא יוכל ליטול חלק במשחקי ברצלונה, עד שחלון ההעברות ייפתח שוב בחודש ינואר. ב-LFP החליטו כי מסי, שקיבל אזרחות ספרדית ב-26 בספטמבר, נרשם ככזה לאחר שחלון ההעברות נסגר ולא יוכל ליטול חלק במשחקי הקבוצה עד שהחלון ייפתח שוב בחורף, משום שלקבוצה יש כבר שלושה שחקנים זרים מחוץ לאיחוד האירופי (רונאלדיניו, אטו ומארקז) כפי שמחייב תקנון הליגה. את החקירה בעניינו ביקשה בזמנו דפורטיבו לה קורוניה, כשאלאבס הצטרפה אליה מאוחר יותר.

מאז קיבל מסי את האזרחות, הוא הספיק לשחק כמה פעמים בזכות אישור זמני שקיבל. עכשיו הוא ייאלץ לחכות וההמתנה מתחילה במשחק מול ריאל מדריד. אמאמן פרנק רייקארד התייחס לעניין: "למרות כל הטענות של קבוצות אחרות כאילו עשינו משהו לא בסדר ברישומו בקבוצה, אני לא דואג לגבי העניין הזה. עשינו הכל כמו שצריך. מסי לא נגרר לזה והוא שחקן שמדבר רק על הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully