וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זולה התבקש לחזור מהפרישה, מאלדיני יתלה את הנעליים ב-2007

14.11.2005 / 14:14

ראשי קאליארי, הקבוצה היחידה באיטליה שלא ניצחה העונה, ביקשו מהקשר לשוב לדשא. בלם מילאן סיפר כי בתום העונה הבאה הוא פורש

ג'יאפרנקו זולה, אחד השחקנים הגדולים שידע הכדורגל האירופי בחמש עשרה השנים האחרונות, התבקש על-ידי קבוצתו לשעבר, קאליארי, לחזור בו מהפרישה ולהציל את הקבוצה היחידה שלא ניצחה העונה באיטליה. המאמן החדש של קאליארי, נדו סונטי, שואף להחתים שלושה שחקנים חדשים עד חודש ינואר: אלברו רקובה וניקולאס בורדיסו מאינטר, וזולה. קאליארי עומדת להימכר בקרוב לבעלים חדשים, ואם זה יקרה, תנסה ההנהלה החדשה לשכנע את זולה לחזור לקבוצה. זולה עצמו סיפר כי כבר קיבל בקשה דומה מהנשיא העכשווי של קאליארי, מאסימו סלינו. הקשר האגדי דחה את ההצעה ההיא, אבל אם מצבה של קאליארי יוסיף להיות אנוש, הלחץ על הקשר, שהציג בעונה שעברה בקאליארי יכולת פנטסטית בגיל 38, עשוי לשכנע אותו לנעול שוב את נעלי הכדורגל ולהציל את הקבוצה.

ואם כבר בשחקנים אגדיים עסקינן, אז בלם מילאן, פאולו מאלדיני, הודיע כי יתלה את הנעליים בקיץ 2007. "אסיים לשחק כדורגל כאשר החוזה שלי יסתיים", אמר מאלדיני ל'גאזטה דלו ספורט'. מאלדיני חשף כי דחה הצעה מריאל מדריד. "לפני שלוש שנים פלורנטינו פרס פנה אלי עם הצעה, אבל דחיתי אותי כי רציתי להישאר במילאן".

מאלדיני שבר במשחק האחרון של מילאן את שיא ההופעות בסרייה א', 571, ועקף את דינו זוף. במהלך 20 שנות קריירה, מאלדיני זכה בשבע אליפויות עם מילאן וארבעה גביעי אירופה. למאלדיני, שפרש מנבחרת איטליה אחרי המונדיאל בקוריאה, יש 126 הופעות בנבחרת איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully