וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברוכים הבאים לגיהנום 0:5"

14.11.2005 / 17:24

השוייצרים הגיעו לאיסטנבול וזכו לקבלת פנים צוננת מאוד מהציבור הטורקי. ריהאגל ימשיך ביוון וקאן בגרמניה

האוהדים השוייצרים, שהרגיזו גם את העם היושב בציון לפני כמה חודשים, העניקו טיפול מיוחד גם לטורקים שביקרו אצלם בשבת (2:0 לשוייץ) בקרב על הכרטיס למונדיאל. הקהל באיצטדיון בברן, שרק בוז וזילזל בהימנון הטורקי לפני משחק הפלייאוף הראשון בין שתי הנבחרות, דבר שהרגיז מאוד את קבריניטי ההתאחדות האורחת שאיימו להגיש תלונה לפיפ"א. כמו כן טוענים הטורקיפ, כי אנשי האבטה צעקו לעבר השחקנים וצוות המאמנים כשאלו ירדו לחדר ההלבשה בהפסקת המחצית. להזכירכם, מדובר באותם אנשי אבטחה שאיפשרו לפעילי פרו-פלשתינאים לחדור למגרש תוך כדי המשחק נגד ישראל.

העיתונות הטורקית יצאה במסע התקפה לחימום האווירה כנגד השוייצרים ונראה שבינתיים זה עובד. הנבחרת הבלתי מנוצחת של קובי קוהן נחתה הערב (שני) באיסטנבול וזכתה לקבלת פנים מטורפת, לא רק מצד מאות האוהדים שהגיעו "להנעים" את זמנם. עם היציאה מהמטוס גילו השוייצרים עובדי תעופה שאחזו בדגלי טורקיה ובשלט "ברוכים הבאים לגיהנום 0:5", שהפך לסיסמא שגורה בפי כל מקומי.

המזוודות איחרו להגיע ולאחר מכן שלחו השוטרים כלבי גישוש כדי לעבור עליהן אחת-אחת לבידקת סמים "שגרתית". זה נמשך בהמתנה ארוכה באולם הנחיתות, שם התעכבו השחקנים אצל מחתימי הדרכונים וסך הכל התעכבו השחקנים יותר משעתיים בשדה התעופה, תחת אווירה עויינת. ביום רביעי, באיצטדיון סוקרו סראקוגלו של פנרבחצ'ה, יצטרכו השוייצרים להתמודד מול כ-60 אלף אוהדים משלוהבים.

טומי סמית, פרשן ESPN חושב שהם יצלחו את המבחן: "אמרו כמה דברים על בית 4 של מוקדמות המונדיאל, אבל רק עכשיו אנשים מתחילים להבין שהיה מדובר בבית חזק כמו שהמאמנים טענו, עם צרפת, שוייץ, ישראל ואירלנד. שוייץ תישאר בלתי מנוצחת".

ריהאגל ממשיך ביוון

אוטו ריהאגל, שהצעיד ב-2004 את יוון לזכיה סנסציונית באליפות אירופה, אך לא הצליח להביא את הנבחרת למונדיאל בגרמניה, ימשיך קמפיין נוסף. המאמן הגרמני סיכם על המשך העסקתו לשנתיים נוספות.

"הצדדים הסכימו על שיתוף פעולה עד 2008, והחלטנו לאשר זאת", אמר בכיר בהתאחדות. רהאגל יקיים מסיבת עיתונאים רשמית.

גם קאן רוצה להמשיך

אוליבר קאן, שוערה בן ה-36 של נבחרת גרמניה, הודיע כי הוא אינו מתכוון לפרוש מהמדים הלאומיים מיד לאחר משחקי הגביע העולמי. קאן, שבינתיים מקבל את הקרדיט מהמאמן יורגן קלינסמן ומועדף על פניו של יריבו מאסנל, יינס להמן, אמר לעיתונות הגרמנית: "גם ככה תיכננתי להמשיך לשחק עוד שנתיים לפחות ואני לא רואה סיבה לפרוש לפני כן גם מהמדים הלאומיים".

ידוע כי קלינסמן מעדיף את קאן על להמן בשער הנבחרת, אבל המאמן הודיע כי את ההחלטה הסופית הוא יקבל רק בחודש פברואר. באיירן מינכן מתכוונת להיכנס למו"מ על חידוש חוזהו של קאן בעונה או שתיים נוספות במהלך פגרת החורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully