וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המאבק עם האוהדים הוא סתם ביזבוז אנרגיות"

אביטל אקו, אתר ספורט 5 בשיתוף

14.11.2005 / 15:55

קלינגר התייחס לראשונה לתקופה הקשה ("אני מתחזק בזמנים כאלו") ולברקוביץ' ("היחסים שלי איתו טובים מדי"). קאקו נשאר במכבי ת"א

שבוע לפני המשחק החשוב מול מכבי חיפה, התפנה ניר קלינגר להתייחס בערוץ 10 לפתיחת העונה הבינונית של מכבי ת"א ועל כמה מהטענות שנערמו כלפיו. לגבי טענת ה"וותרנות" שיוחסה לו לגבי השחקנים הבכירים העונה, אמר קלינגר: "יש קבוצה שצריך להתייחס אליה ככה ויש קבוצה שצריך להתייחס אליה אחרת. גם לירן כהן היה זוכה ליחס דומה לזה שקיבל ברקוביץ', כשזה סרב להתחמם. אני יודע שארז מסיקה הוא חייל שיעשה מה שאני אומר לו, מתי שאני אומר לו".

על היחסים בין ברקוביץ' לנמני אמר קלינגר: "אני לא בטוח שיש לי מישהו במכבי ת"א שיכול לדעת מה מערכת היחסים בין אבי לאיל, אבל שניהם כלפי חוץ מראים שהחיים נמשכים כרגיל. לפני מה שאני יודע, העניין הזה (ההערות של אבי על מסירה לא טובה של איל) נסגר והובהר כבר למחרת. אם איל ברקוביץ' היה אומר עלי את מה שצוטט בשמו לגבי העיתונאים ("אתם חנפנים") אז הוא היה משלם על זה. היחסים שלי איתו טובים, אולי יותר מדי טובים".

על מחאת האוהדים אמר קלינגר: "הם מאבדים את הגבול הדק בין להיות אוהד לבין להיות אינטרסנט. כבר עברנו סערות יותר רציניות. כשיש קושי אני רק מתחזק, מתכנס בתוך עצמי ומקבל כוחות. אני בחיים לא אוותר והמאבק הזה הוא הוא סתם ביזבוז אנרגיות".

"קאקו ישאר במכבי ת"א" (אביטל אקו, ספורט 5)

"בלסינג קאקו יישאר במכבי ת"א", כך אמר היום לאתר ספורט 5 סוכנו של השחקן, דייויד אבו. הניגרי החליט להישאר בקרית שלום לאחר שכבר ניהל משא ומתן עם קבוצתו לשעבר, מ.ס אשדוד.

אמש פנתה אשדוד למכבי על מנת לקבל אישור לנהל מו"מ עם השחקן, שהלהיב בקדנציה שלו בקבוצה בעונת 2003/4. מאז, בפחות מ-24 שעות הספיק קאקו לנהל משא ומתן עם אשדוד, לסרב להצעה שלה, לחזור בו, ולסרב פעם נוספת.

קאקו צפוי להגיע מחר לאימון מכבי (השחקנים קיבלו חופש ליומיים אחרי הניצחון על מכבי נתניה), אך לאתר ספורט 5 נודע כי הערב ייעשה ניסיון נוסף מצד הנהלת הצהובים להעביר את הניגרי לאשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully