וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "זה אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלי"

13.11.2005 / 17:57

רוז'ה פדרר הפצוע כבר ראה את ההפסד לנלבנדיאן בפתיחת גביע המאסטרס, אבל עשה קאמבק גדול במערכה ה-3 ואותת להמשך הדרך

הטניסאי מספר 1 בעולם, רוז'ה פדרר, חולם על הישג ששמור רק לאיבן לנדל, 3 זכיות רצופות בטורניר גביע המאסטרס שמסכם את השנה. השוייצרי, שחזר ממנוחה של חודש וחצי בגלל פציעה בקרסול, התקשה מאוד במשחקו הראשון בטורניר בשנחאי מול דויד נלבנדיאן הארגנטינאי, אבל ניצח בסופו של דבר 3:6, 6:2, 4:6.

אחרי שהפסיד את המערכה הראשונה, הארגנטינאי, שבכלל היה אמור לשהות בחופשת דייג והוזעק לשנחאי כמחליף שני, נהנה במערכה השניה מהכושר הירוד יחסית של פדרר וניצל את זה כדי להשוות ל-1:1 במערכות. במערכה השלישית הוא כבר הוביל 1:3, אבל פדרר התעלה על עצמו ברגע הנכון, כדי לנצח בחמישה מתוך ששת המשחקונים הבאים בדרך לניצחון.

"זה אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלי. לחזור מפציעה כזאת ולנצח משחק בגביע המאסטרס זה מאוד משמעותי עבורי. לא היו לי ציפיות. הייתי מוכן מנטלית למשחק שתי מערכות. פשוט הצלחתי לקחת את ההזדמנויות שהוא נתן לי", אמר פדרר, שגם אחרי הניצחון מחזיק במאזן שלישי מול נלבנדיאן (5-4). בכל מקרה, נראה שמעריציו של פדרר לאר צריכים לדאוג יותר מדי מדבריו. השוויצרי שרשם ניצחון 32 ברציפות הוסיף: "הייתי מודאג, אבל ככל שאני אשחק יותר, יהיה יותר טוב. אולי זה היה טוב שזה היה משחק של שלוש מערכות. אני בטוח שאני אשחק טוב יותר בהמשך, כך שלניצחון הזה הייתה משמעות גדולה".

במשחק השני בבית, גיז'רמו קוריה הארגנטינאי לא היווה יריב לאיבן ליוביצ'יץ', שהגיע לטורניר בכושר מצוין וניצח בקלות 2:6, 3:6. זה היה הניצחון ה-19 של הקרואטי ב-23 המשחקים האחרונים שלו באולם סגור. ליוביצ'יץ' סיכם: "היה לי משחק מעולה והכל עבד כמו שצריך במערכה הראשונה. המטרה שלי היא להגיע לחצי הגמר. אם אני אנצח בעוד משחק אחד, אני בטח אהיה שם".

לגיז'רמו קוריה, שכמו כל טניסאי דרום אמריקאי אחר היה מעדיף את משטח החימר, היו טענות כלפי המשטח בשנחאי (מסוג פלסטיק קשה): "אני לא רואה את עצמי מנצח יותר מדי משחקים על המשטח הזה. זה כמו לשחק על קרח".

היום השני: נדאל ואגאסי נכנסים לעניינים

ביום שני לפני צהריים (שעון ישראל) יחל יום המשחקים השני בשנחאי עם בית הזהב, בו משחקים בין השאר רפאל נדאל ואנדרה אגאסי.

משחקי היחידים יחלו ב-13:00 שעון ישראל וישודרו בערוץ ESPN. אלוף הרולאן גארוס הנוכחי, רפאל נדאל, יתמודד מול קודמו הארגנטינאי גאסטון גאודיו, שמוביל 2-3 במאזן הפנימי בינהם.

אנדרה אגאסי, שהודיע בסוף השבוע כי ימשיך לשחק גם בשנה הבאה, יתמודד מול ניקולאי דוידנקו הרוסי, שרושם הופעת בכורה בטורניר. אגאסי מחזיק במאזן של 0-2 מול דוידנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully