וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובים במספרים

עומר קהת

13.11.2005 / 14:56

עומר קהת מחזיר לנו את הפינה הקבועה שלו, בה הוא עובר על המאורעות האחרונים ב-NBA מזווית של מספרים וסטטיסטיקה

נפתח, כהרגלנו בקודש, בשורות הסטטיסטיות של השבוע:

הטוב: דריוס מיילס בא בפתיחת העונה עם הצהרה בדמות 32 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-13 מ-24 מהשדה. בנוסף הוא גם תרם 5 חטיפות ו-3 גגות, אבל לא הצליח לגנוב את הנצחון עבור פורטלנד מול מינסוטה.

דלונטה ווסט מהסלטיקס עשה סיפתח של 14, 9 ו-9 כולל 4 חטיפות ו-3 חסימות מול הניקס. מי שחשב שלשחקן בגובה 1.90 מטר היה קצת מזל התבדה כאשר ווסט חסם עוד חמש פעמים בארבעת המשחקים הבאים.

הרע: אריק סנואו. ב-20 דקות משחק כרכז הפותח של קליבלנד, הוא סיים עם 0 נקודות (0 מ-0 מהשדה), 3 ריבאונדים ו-4 אסיסיטים מול סקרמנטו. אפילו לא זריקה אחת לסל! במשחק הבא מול ממפיס זרק סנואו כבר ארבע זריקות מתוכן קלע אחת וסיים עם 4 נקודות. לוהט.

מייק ביבי רשם 5 נקודות בערב של 2 מ-11 ו-5 אסיסטים ב-36 דקות משחק מול יוסטון. נפלא.

המוזר: במשחק בין קליבלנד לאוקלוהומה סיימו ההורנטס עם 0 מ-0 מהשלוש. לשם השוואה, היריבה שמולם לקחה 21 זריקות מעבר לקשת.

במשחק מול אינדיאנה השיג דווין וויד טריפל דאבל מעניין: 29 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 איבודים.

מנועים יוגוסלבים והטבעות

3186: כולם בודאי ראו את או שמעו על ההטבעות של וינס קרטר במשחק מול מיאמי. את סם קאסל לא צריך להציג. אז מה הקשר, אותם שואלים? קאסל הוא השחקן עם כמות סלי השדה הגדולה ביותר בליגה ללא הטבעה מאז שקרטר, הדאנקר הידוע, הצטרף לליגה. אל תגידו שאנחנו לא מביאים לכם פרטים חשובים.

81: משחקים יפסיד העונה ננה, במילים אחרות את שארית העונה. יש דיבורים על כך שבעונה הבאה דנבר רוצה הפסד טכני במשחק הפתיחה של העונה, אחרי שגם אשתקד היא איבדה שחקן הרכב לכל העונה במשחק הראשון. אז זה היה וושון לנארד.

57.4: אלו האחוזים מהשדה עד כה של טוני פארקר. ואל תגידו שהדון ז'ואן הצרפתי וגואל עקרות הבית הנואשות לא זורק, כי כרגע הוא עומד על ממוצע של 17 זריקות למשחק, מתוכם הוא משחיל 10 בממוצע. עוד קלעים מרשימים כרגע הם אלטון ברנד עם 60.7 אחוז (9 מ-14.8 למשחק), קווין גארנט (8.8 מ-15 למשחק) וריפ המילטון (9.7 מ-16.8). פארקר והמילטון מרשימים יותר, משום שהם משיגים את נקודותיהם מטווחים ארוכים יותר.

29: מספר הנצחונות שרשמו בשנה שעברה הנטס כאשר ננאד קרסטיץ' קלע מעל 10 נקודות - מול 10 הפסדים. קרסטיץ' פתח את העונה בצורה טובה ועומד על ממוצעים של 12.3 ו-5.3 ריבאונדים למשחק, וניו ג'רזי עם מאזן של 1:3 כאשר הוא קולע מעל 10. בשלושת המשחקים שהוא קלע פחות, הנטס הפסידו. האם הקבוצה מניו ג'רזי דוהרת על מנוע יוגוסלבי?

25: כמות החסימות שצבר עד היום אלונזו מורנינג (3.6 למשחק, מקום ראשון בליגה). מי אמר שאין חיים אחרי גיל 35, ללא שאקיל וללא כליות?

כמה כסף אתם עושים בדקה? ג'רום ג'יימס עושה יותר

10: כמות העבירות שהשיג ג'רום ג'יימס מהניקס בשלושת המשחקים הראשונים, בהם שותף בסך הכל 18 דקות. מדובר ב-3.3 עבירות למשחק למי שהמשכורת שלו עומדת על 12 אלף דולר לדקה - הספק לא רע, לא משנה באיזה מקצוע אתה עוסק. ג'יימס התעלה על עצמו נגד וושינגטון כאשר ב-2 דקות ו-49 שניות צבר שלוש עבירות.

5: חמישה שחקנים פתחו את הקריירה שלהם בלייקרס עם 20 נקודות או יותר בשני המשחקים הראשונים בצהוב. קארים עבדול ג'באר, סדריק סבאלוס, ג'אמאל ווילקס ושאקיל אוניל הם ארבעת הראשונים. העונה הצטרף אליהם לא אחר מאשר סמוש פארקר. אין ספק שזו חבורה לא רעה בכלל להשתייך אליה.

3.7: ממוצע החסימות למשחק של אנדריי קירילנקו, להן הוא מוסיף 1.5 חטיפות (לא כולל משחק הלילה, בו הוא נפצע אחרי 10 דקות). אז נכון שאלו רק שישה משחקים, אבל עושה רושם ש-AK47 ממשיך בדיוק היכן שסיים בעונה שעברה, אז רשם פעמיים שורה סטטיסטית של 5X5 – לפחות 5 נקודות, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 5 חטיפות ו-5 חסימות. האם יצליח לרשום העונה 6X5, כולל שלשות?

0: בעונה שעברה זרק קובי בריאנט 5.9 שלשות למשחק, ודייק ב-34 אחוזים מהשדה. והעונה? אפס שלשות בשישה משחקים. נתון לא פחות מעניין הוא שהסופרסטאר זרק רק ארבע פעמים תחת משטרו החדש-ישן של פיל ג'קסון. קובי פתח את העונה בצורה מצויינת (31 נקודות בממוצע) וכנראה לא צריך את האיום מעבר לקשת כדי לקלוע נקודות. בנוסף, הוא מאבד רק 3.3 כדורים למשחק, לעומת 4.1 בעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully