וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס רוצה לארסנל

13.11.2005 / 14:21

החלוץ הספרדי מאשר כי מעבר להייבורי עשוי להתאים לו. פירס חושף כיצד מנעו ממנו לעבור ליובנטוס. ויירה: "לא עשו דבר כדי להשאיר אותי"

פרננדו טורס, חלוץ אתלטיקו מדריד, לא פוסל מעבר לארסנל, אולי כבר בינואר. אחרי שהאפשרות הזאת עלתה לא פעם לאחרונה, הגיב לראשונה חלוץ אתלטיקו מדריד (21) על כך: "אם ארסנל או מאמן כמו ונגר רוצים לשוחח איתך, זה מחמיא. הם משחקים בליגת האלופות בכל עונה, ואני רוצה לקחת חלק באתגרים הכי גדולים ולהילחם על התארים החשובים ביותר. באתלטיקו, הדברים הולכים בקצב איתי".

במקביל, רובר פירס, קשר ארסנל שמעניין מאוד את פיורנטינה האיטלקית, חשף לאחרונה כי התותחנים מנעו ממנו לעבור ליובנטוס בקיץ, ביחד עם פטריק ויירה. "הייתי במגעים קרובים עם יובנטוס, אבל בגלל שהיה לי חוזה לעוד עונה, ונגר מנע ממני לעבור. זאת לא היתה החלטה שלי. בינואר אני אשב עם ונגר ונחליט לאן מועדות פני. אם אני אעזוב, זה לא יהיה לאנגליה. אני אוהב את איטליה וספרד".

בניגוד לפירס, שאולץ להישאר, ויירה חשף אתמול כי הוא אולץ לעזוב את ארסנל בניגוד לרצונו. "ארסנל לא עשתה דבר כדי להשאיר אותי", אמר קשר יובנטוס. "אני לא יודע למה הם היו צריכים את הכסף, למגרש או לשחקנים חדשים, אבל לא אני החלטתי על המעבר ליובה. רציתי לסיים את הקריירה בארסנל".

ארסנל, גם בזכות הכסף על ויירה, ממשיכה להתכונן לחודש ינואר, עם תקציב רכש גדול. שם נוסף שעלה לאחרונה, בו גם מעוניינת מנצ'סטר יונייטד, הוא הקשר האחורי של סיינט אטיין, דידייה זקורה בן ה-24. "ארסנל עוקבת אחרי דידייה", אישר סוכנו של מי שהיה אמור להיות היורש של רוי קין. סיינט אטיין תדרוש 10 מיליון ליש"ט עבור הקשר מחוף השנהב, שעשוי אולי לסיים את העונה ולעבור בקיץ לאנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully