וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון: "נתנו תשובה על המגרש"

13.11.2005 / 14:52

מנג'ר אנגליה מרוצה מהניצחון על ארגנטינה, פקרמן: "זו עוד התנסות בחיים". זידאן מאוכזב מהנבחרת: "חסר לנו משהו". מבזק מונדיאל

באנגליה חגגו היום (ראשון) את המהפך המדהים שהוביל לניצחון 2:3 על ארגנטינה במשחק הידידות בג'נבה.

מאמן אנגליה, סוון גוראן אריקסון, לא הסתיר את תחושותיו: "זה הישג נהדר מול המדורגת שניה בעולם. אנחנו משחקים יותר ויותר טוב ככל שחולף הזמן". על כובש הצמד בדקות הסיום, מייקל אואן, אמר המאמן: "מה עוד אפשר לומר עליו? אם הוא מקבל שלוש הזדמנויות הוא כובש לפחות פעמיים. אואן הוא סקורר מהטובים בעולם, ואני שמח בשבילו".

לקראת המונדיאל בגרמניה, אמר אריקסון: "אני חושב שאנחנו אחת מחמש-שש נבחרות שיכולות לזכות בגביע. זו היתה תשובה טובה שלנו על המגרש למבקרים".

כובש הצמד, מייקל אואן, אמר: "לחזור פעמיים מפיגור זה נהדר. זה היה יותר ממשחק ידידות עבורינו". הקפטן דיוויד בקהאם, שמפגש עם ארגנטינה הוא תמיד ביג-דיל עבורו, זכר להרחקתו במשחק בין הנבחרות במונדיאל 1998, אמר: "ההופעה היא דבר גדול עבורינו. צריך לעשות מה שעשינו פה גם במשחקים רשמיים. התשוקה שלנו לנצח היתה הדבר הכי מרשים. היה לנו את הביטחון לשחק את המשחק שלונו מול שחקנים טובים מאוד, כשמעל הכל הליכוד והרוח הקבוצתית".

מאמן ארגנטינה, חוסה פקרמן, השתדל לקחת דברים בפרופורציות, לפחות כלפי חוץ: "זו עוד התנסות בחיים, למרות שזה כואב. ככה זה בכדורגל. ווין רוני הוא שחקן מפתח, הוא מסוכן ואגרסיבי. אנגליה היא נבחרת קשוחה עם שחקנים טובים, והם יקחו חלק מרכזי במונדיאל".

צרפת לא מוכנה

צרפת איכזבה אמש (שבת) כשסיימה ב-0:0 מול גרמניה בפאריס. זינדין זידאן, שלא שותף במשחק, לא התקשה לשים את האצבע על הבעיה: "היכולת שלנו חלשה מדי כרגע. במונדיאל נצטרך לעשות הרבה יותר, כולנו".

למרות התיקו המאכזב והניצחון הדחוק 2:3 על קוסטה ריקה במרטיניק ביום רביעי שעברה, חושב זידאן שנבחרת הטריקולור דווקא השתפרה מאז ימי ז'אק סנטיני. "חסר לנו משהו קטן, אולי עוד ניצחון, עוד קצת ביטחון. זה מה שהשגנו בניצחון על אירלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully