וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי בראון ממשיך לתקוף

13.11.2005 / 14:06

כמה ימים אחרי שאמר שהסגל של הניקס אינו בנוי בחוכמה, המאמן מתלונן על מארבורי שהוא לא משחק כדורסל מנצח. מוריס פיטרסון בעצבים

אם הניקס לא מעניינים אף אחד על הפרקט, לפחות הם זוכים לכותרות מחוצה לו. אחרי חמישה הפסדים בחמשת המשחקים הראשונים של העונה, נראה שהסבלנות של לארי בראון, שגם ככה ידועה כקצרת טווח במיוחד, פוקעת. בקיץ דובר רבות על האהבה של בראון לשינויים תכופים בסגל ועל חוסר ההתאמה של הסגל לפילוסופיית המשחק שלו, והנבואות אכן מתגשמות.

אנחנו עדיין לא שבועיים בתוך העונה, וכבר הפרנצ'ייז פלייר סטפון מארבורי מקושר במספר טריידים אפשריים; הסנטר אדי קרי, הרכש הנוצץ של הקיץ, לא נותן תפוקה; והסנטר ג'רום ג'יימס לא שווה 30 סנט, שלא לדבר על 30 מיליון הדולר שקיבל מאיזיאה תומאס, שכעת מחפש לו בית חדש.

כל זאת מוביל להרבה מתח ועצבים אצל בראון. אחרי ההפסד 86:84 לגולדן סטייט, הוא פנה לשלוח כמה חיצי ביקורת כואבים לכיוונו של סטארבורי, מי שהכריז לא מכבר על עצמו כרכז הטוב בליגה, אבל מוכר ב-NBA בעיקר כמי שיודע לצבור סטטיסטיקה, אבל לא לנצח משחקים. סטף אמנם קלע 22, לעומת 12 בלבד של הרכז היריב, בארון דיוויס, אבל את המאמן זה לא מרשים.

"אני לא מסתכל כל כך על סטטיסטיקות", אמר, והתפנה להסביר איך קבוצתו איבדה יתרון 13 נקודות. "מארבורי משתפר, ואני רואה שהוא מנסה, אבל במאני טיים אני מצפה ממנו להיות יותר אגרסיבי. הוא חייב ליצור לחברים שלו מצבי זריקה, כמו שעשה דיוויס בצד השני". ואכן. בחמש הדקות האחרונות מארבורי לא קלע או מסר אסיסט, בעוד דיוויס חילק שלושה ב-2:58 האחרונות. "בארון השתלט על המשחק בסיום. הסטטיסטיקה של סטפון היא אחיזת עיניים".

צפו להתפתחויות.

בטורונטו ממשיכים לכעוס

ההפסדים של הראפטורס, שישה מששת המשחקים העונה, מתחילים לפורר את המרקם החברתי בקבוצה. ג'יילן רוז כבר שיחרר קיטור, וכך גם מוריס פיטרסון, ששוב יוצא לתקשורת ואומר ש"חייבים לבוא שינויים". בהפסד 99:84 ליוטה שותף מו פיט רק 20 דקות והחטיא את כל חמשת הזריקות שלקח.

"הם ביקשו ממני לוותר על המקום בחמישייה בשביל ג'ואי גרהאם כדי לעזור לקבוצה לנצח", הוסיף, "אבל זה לא מביא תוצאות ויש לכך השפעה עליי. אני פתאום השחקן העשירי, בזמן שאני יכול להיות מחליף מועיל בקבוצה גדולה".

ומסתבר שיש מי שמקשיב, שכן במשחק היום מול סיאטל צפוי פיטרסון בן ה-28 לחזור לחמישייה. המפגש מול קבוצה מקרטעת כמו הסוניקס (ניצחון אחד מחמישה משחקים), יכול להיות הזדמנות מצוינת לעלות על הגל.

חדשות נוספות

קירילנקו נקע את רגלו במשחק נגד הבולס אחרי שנחת על רגלו של אות'לה הרינגטון, וצפוי להחמיץ שבוע.

בניצחון 99:108 של מיאמי על שארלוט, אנטואן ווקר שימש, לראשונה העונה, כשחקן שישי. ג'יימס פוזי חזר מפציעה, ונראה כי ווקר יהיה האיש הראשון לעלות מהספסל.

טרייסי מקגרידיי נפצע במשחק הראשון, אבל חזר מהר אתמול בלילה והפציץ 30 מ-35 הנקודות שלו המחצית השנייה, אחרי שבחצי הראשון פגע רק ב-1 מ-9.

משחקי הלילה

הניקס מגיעים לסקרמנטו למפגש בין שתי קבוצות מדשדשות, וקשה להאמין שדווקא בארקו ארינה בראון ירשום את ניצחונו הראשון העונה. אלן אייברסון והסיקסרס, עם שלושה ניצחונות רצופים, ייארחו את הקליפרס החמים (1:5).

כל המשחקים:
סקרמנטו - ניו יורק
פילדלפיה - קליפרס
טורונטו - סיאטל
אורלנדו - קליבלנד
בוסטון - יוסטון
דנבר - מינסוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully