וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד ובשווייץ מזמינים כרטיסים לגרמניה

13.11.2005 / 8:44

אראגונס מתמוגג מה-1:5 של נבחרתו, קוהן מצר על ההחמצות אבל שמח מה-0:2 על טורקיה. טענות נגד השיפוט לסלובקיה והידינק

ללואיס אראגונס, מאמן נבחרת ספרד, היו הרבה סיבות, חמש ליתר דיוק, לשמוח אחרי הניצחון הגדול 1:5 על סלובקיה. אראגונס חש הקלה לאחר הלחץ הגדול שהיה על נבחרתו: "כבשנו חמישייה ויכולנו לכבוש עוד. השער שספגנו לא היה בתכניות, אבל ידענו לצאת מהמבוכה".

אראגונס בחר, במפתיע או שלא, לא להתייחס לפנדל המפוקפק מאוד שקיבלה נבחרתו במצב 1:2, ושגמר למעשה את המשחק. הסלובקים, לעומת זאת, התלוננו ובצדק. דושאן גאליס, המאמן, האשים את השופט מאסימו דה סאנטיס: "עצוב לי שנבחרת כל כך חזקה ופייבוריטית כמו ספרד מקבלת יתרון כזה גדול בבית ועזרה מהשופטים. השחקנים הטובים ביותר ראויים לקבל את השופטים הטובים ביותר, ואנחנו לא קיבלנו אחד כזה".

שווייץ הראתה שהיא לא מותשת במיוחד לאחר מאבקי הכוחות בבית 4 במוקדמות. הניצחון 0:2 על טורקיה מסדר לנבחרת של קובי קוהן כרית נוחה מאוד לקראת הגומלין באיסטנבול. "אני שמח על התוצאה שטובה לנו, אבל במידה מסוימת מאוכזב מכך שלא הבקענו עוד ולא ניצלנו את המצבים שהגענו אליהם", אמר מאמן שווייץ, קובי קוהן. פאתיח טרים, מאמן טורקיה, לא הופיע למסיבת העיתונאים לאחר המשחק. דובר הנבחרת אמר כי גישתו נחסמה על ידי מאבטחי האיצטדיון, אך דובר האיצטדיון הכחיש.

לחוס הידינק, מאמן אוסטרליה, היו טענות לשופט לאחר ה-1:0 לאורוגוואי. הידינק טען שהשופט קלאוס בו לארסן נתן לאורוגוואי בעיטה חופשית בניגוד לעמדת הקוון. "אני רוצה לראות שוב את המהלך בהילוך החוזר", אמר המאמן ההולנדי, "הקוון רצה, לדעתי, לתת לנו את הכדור החופשי, אבל אחרי הפסיקה של השופט הוריד את הדגל".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully