וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן מכבי חיפה חשוד בתקיפה מינית

13.11.2005 / 21:42

לאחר ששמו הוזכר במשך היום בכלי התקשורת, הוצא צו איסור פרסום על חשיפתו. נחשד שניסה לכפות מגע מיני על חברתו של חברו

כדורגלן מקבוצת מכבי חיפה נחשד בתקיפה מינית, וישהה במעצר ביומיים הקרובים. כך דווח הבוקר (ראשון) ב"קול ישראל". על פי החשד, המקרה אירע בעת שהשלושה שבו מבילוי בליל שישי. הם הגיעו לביתו של החבר בישוב באזור נתניה. החבר ובת זוגו נכנסו לאחד החדרים כדי לישון ובמהלך הלילה נכנס גם השחקן לחדרם.

במשטרה חושדים, כי הוא ניסה לגעת בגופה של בת הזוג, צעירה בת 20, אך זו התנגדה למעשיו. בשעות הבוקר, יצאו השחקן וחברו מהבית אולם על פי החשד כעבור זמן קצר שב השחקן לבדו לדירה. המתלונת טוענת כי הוא נכנס לחדר שבו היתה, ניסה להפשיט אותה ולבצע בה מעשים מגונים. גם אז היא התנגדה ובתגובה למעשיו היא בעטה בבטנו התחתונה.

הצעירה נאבקה בו והגיעה לתחנת המשטרה להגיש תלונה נגדו. השחקן נעצר ומכחיש את הטענות נגדו. הבוקר הוארך מעצרו של השחקן ביומיים. יש לציין כי רק בשעות הצהריים הוצא צו איסור פרסום על שמו של השחקן, וזאת מספר שעות לאחר שכל הפרטים כבר פורסמו.

יופ ציוני מאתר ספורט 5 מוסיפה: במכבי חיפה הופתעו מאוד מהידיעה והדבר גרם מבוכה גדולה לאלופה, שהיתה אמורה לערוך הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק הגדול מול בני יהודה מחר. גורם במכבי חיפה אמר הבוקר לאתר ספורט 5: "אנחנו עדיין בודקים את כל העניין, אבל ברור שנעזור לשחקן ונהיה אתו ברגעים הקשים".

מאמנו של השחקן, רוני לוי, אמר: "זה נפל עלינו ממש בהפתעה, אנחנו מקווים שזה יתברר כשום דבר. כרגע אנחנו לא מתעסקים בעתיד, נראה לאן זה יתפתח. קודם נעבור את זה ואז נדבר מה יקרה הלאה".

דקל קינן, חברו לקבוצה של השחקן: "אני מכיר את השחקן. הוא ילד טוב, אני לא מאמין שהוא עשה את זה, נוצרה לו תדמית של ילד בעייתי אבל זה ממש לא נכון. אני מקווה שהוא יצא מזה מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully