וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי צרפתי בגמר המאסטרס לנשים

13.11.2005 / 2:25

לילה של הפתעות בלוס אנג'לס. מארי פירס הדיחה את המדורגת 1 לינדזי דאבנפורט ותפגוש את אמילי מאורסמו, שניצחה את שראפובה

לתסריט כזה לא ציפו יותר מדי פרשנים בגמר אליפות הסבב המקצועני לנשים בטניס בלוס אנג'לס (על סך פרסים של 3 מיליון דולר). אחרי הדחתה של קים קלייסטרס בשלב הבתים, התחזיות הצביעו על גמר קלאסי בין לינדזי דאבנפורט ומריה שראפובה, אלא ששתי הטניסאיות הצרפתיות, מארי פירס ואמלי מוארסמו, יהיו אלה שיתנו פיניש חלומי לעונה נהדרת.

מארי פירס מחזיקה במאזן שלילי מול לינדזי דאבנפורט. עם זאת, זה לא הפריע לה לנצח את האמריקאית השנה ברבע גמר הרולאן גארוס לאחר שהשתיים נפגשו לראשונה מזה שש שנים, וגם להשלים ניצחון שני בלוס אנג'לס. האמריקאית נהנתה מעידוד הקהל הביתי ב"סטייפלס סנטר", אבל זה עזר לה רק כדי להגיע פעמיים למצב של שובר שיוויון. פירס ניצחה בשני הפעמים ורשמה 6:7 (5), 6:7 (6) אחרי כמעט שעתיים, שהעלה אותה למשחק הגמר. בלי שום קשר לתוצאה שתהיה שם, זו שנה נהדרת עבור פירס (5 בעולם), שהייתה הפינאליסטית ברולאן גארוס ובפלאשינג מדו.

יריבתה של פירס במשחק הגמר ביום ראשון היא בת ארצה אמלי מאורסמו (4 בעולם), שהזיעה פחות בחצי הגמר השני מול מריה שראפובה הרוסיה. המערכה הראשונה הייתה צמודה, כשהשתיים הגיעו למצב של שובר שיוויון. כאן נשברה שראפובה וביצעה שורה של טעויות בלתי מחויבות בדרך להפסד 7:1. הצרפתיה המשיכה לשלוט במשחק במערכה השניה וכבר עלתה ליתרון 1:5. שראפובה המתוסכלת הצליחה לחזור למשחק ולצמק ל-5:3, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. מאורסמו הצליחה לשמור על משחקון ההגשה הבא שלה ולהשלים ניצחון 6:7, 3:6, שהעלה אותה לגמר שני באליפות ה-WTA.

משחק הגמר יתקיים בלילה שבין ראשון לשני (0:55) ויועבר בשידור ישיר ביורוספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully