וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: יום מאוזן בטסט הראשון בין פקיסטן לאנגליה

רועי פרידמן

12.11.2005 / 21:03

האנגלים, עם מוראל גבוה, נתקלו ביריבה עיקשת, אבל ההגשה של פלינטוף והרמיסון החזיקה אותם במשחק

חזרנו עם סיקור הקריקט בוואלה! והפעם עם סדרה מעניינת בין פקיסטן לאנגליה. המארחים, נבחרת לא יציבה אך תמיד מסוכנת בבית, והאורחים, אחרי הניצחון הגדול בבית נגד אוסטרליה, ובמוראל גבוה מאד.

דווקא ההכנות לקראת המשחק היו לא מוצלחות, עם הפסד לנבחרת המשנה של פקיסטן, ויותר גרוע, הפציעה של מיייקל ווהן הקפטן, שמונעת ממנו לשחק.

פקיסטן זכתה בהטלת המטבע והקפטן אינזמאן-אל-חאק החליט לחבוט ראשון. והפתיחה היתה של המקומיים כשסלמן בוט ושוהייב מאליק שמים 80 לוויקט הראשון לפני שמליק (39) נפסל ב-LBW מגיבור הקיץ של אנגליה – אנדרו פלינטוף. עוד 81 נקודות לפקיסטנים לוויקט השני כשבדרך, סלמן בוט משיג את ה-50 שלו, אבל כשהוא על 74, הוא חובט כדור לעבר הוויקט קיפר גראיינט ג'ונס, משון אודאל. פקיסטן 161 ל-2. לאודאל, בן ה-36 זהו הטסט הראשון בקריירה, והפסילה הראשונה – מזל טוב.

מפה המגישים האנגלים השתלטו על המשחק. הגשה של פלינטוף מפרקת את הסטאמפס של מוחמד יוסוף (יוסוף יוהאנה למי שהכיר, לפני שהוא התאסלם) כשהוא על 5 – פקיסטן 166 ל-3. יוניס ח'אן (39)LBW לסטיב הרמיסון, בכדור הראשון אחרי הפסקת התה פקיסטן 181ל-4. 5 כדורים אחר כך, והרמיסון מפרק את הסטאמפס לחסן ראזה –פקיסטן 181 ל-5. קמראן אקמל , על 28 חובט כדור למרקוס תרסקות'יק, הקפטן המחליף, ממתיו הוגארד – 238 ל-6. פקיסטן מסיימת את היום 244 ל-6.

תוצאה

פקיסטן 244 ל-6 (אינזאמאן-אל-חאק 41, מוחמד סאמי 1).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully