וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה של אסולין

12.11.2005 / 20:48

ליאור אסולין צנח ברחבה בדקה ה-90 וסחט פנדל לא מוצדק, שאיפשר לו להשלים שלושער בדרך לניצחון 2:3 על אשדוד. קאנן על הגג

טון קאנן ערך הערב את הופעת הבכורה שלו כמאמנה של בית"ר ירושלים על הקווים ובמחצית הראשונה נראה היה שהשינוי בהגדרת תפקידו של ההולנדי, שינה גם את מזלה של בית"ר ירושלים, שרצתה להשיג ניצחון חמישי בשישה משחקים.אשדוד הובילה 2:0, בית"ר נראתה גמורה.

אבל בית"ר עלתה למחצית השניה אחרת לגמרי והשוותה מהר מאוד, מצמד של אסולין. התיקו 2:2 היה קרוב מאוד. טון קאנן, שמנסה להחדיר בשחקניו משמעת אירופית, כלומר, בלי עקבים, בלי לצאת מהעמדות, בלי מסירות שטותיות ובלי הצגות, כבר ראה את הנקודה הבודדת באופק. כנראה שהוא לא לקח בחשבון את ה"חוצפה הישראלית" של הכוכב שלו במשחק, ליאור אסולין, שהלך עד הסוף בדקה ה-90 וסחט פנדל שלא היה. כל זה לא הפריע לאסולין לדייק בפנדל, לכבוש את שער הניצחון ב-2:3 ולהביא לקאנן שלוש נקודות נוספות.

אשדוד של יוסי מזרחי, כבר ראתה את הניצחון במחצית הראשונה בה הובילה 0:2, אבל עם הגנה כל כך חדירה, שאיפשרה למאור מליקסון לככב כמו רונאלדיניו ולליאור אסולין לכבוש כמו רונאלדו, אי אפשר להגיע רחוק. בית"ר נדבקה חזק לצמרת.

תיאור המשחק

דקה 21 - דוד רביבו מכניס כדור עומק לעידן שריקי, שממשיך בבעיטה מעל למשקוף.

דקה 33 - מתפרצת לאשדוד, שי הולצמן פורץ קדימה ובועט מ-18 מטר החוצה.

דקה 37 - גול! דוד רביבו משתלט על כדור ליד מרכז המגרש, רץ קדימה ובועט מ-25 מטר. הכדור עובר דרך איציק קורנפיין אל הרשת. 0:1 לאשדוד.

דקה 42 - גול! אוביידה מגביה כדור משמאל לרחבה, עידן שריקי מוריד עם הראש לשי הולצמן, שבועט מהאוויר פנימה. 0:2 לאשדוד.

דקה 48 - גול! ההגנה של אשדוד רדומה ועידן מליחי מנצל את זה כדי להכניס כדור לליאור אסולין, שכובש מקרוב. בית"ר ירושלים מצמקת ל-2:1.

דקה 57 - שי הולצמן מרים כדור רוחב לאוביידה, שנוגח מקרוב מעל למשקוף.

דקה 58 - גול! ההגנה של אשדוד ממשיכה לא לתפקד. מאור מליקסון מכניס כדור יפהפה, ליאור אסולין שוב חופשי ברחבה ומכניע את אג'יי בפעם השניה.

דקה 61 - דוד רביבו מסובב כדור חופשי מ-20 מטר, איציק קורנפיין הודף לקרן.

דקה 78 - דוד רביבו בועט מצד ימין לקורה.

דקה 90 - גול! ליאור אסולין נופל ברחבה בפנדל שלא היה ומדייק בפנדל. 2:3 לבית"ר ירושלים.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, ארנסט אטצ'י, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, אושרי אלפסי, יוסי אופיר, עמנואל אוביידה (משה אוחיון, 71), עידן שריקי (פליקס אובוקה, 63), דוד רביבו, שי הולצמן.

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, תומר חליבה, אלירן חודידה, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, עידן מליחי, אדם קאפיץ' (יואב זיו, 27), מאור מליקסון, עמרי אפק (עמית בן שושן, 46), ג'ף טוטואנה, ליאור אסולין.

"גם גרמניה קיבלה פנדל שלא הגיע לה ב-1974"

טון קאנן, המאמן המנצח, לא התחמק מהפנדל במפוקפק של אסולין: "דברים כאלה קורים בכדורגל. גם גרמניה קיבלה פנדל שלא הגיע לה בגמר של 1974. היה משחק מצוין, הצופים לא יכלו בכלל ללכת לשירותים. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק".

ליאור אסולין היה יותר חמקמק בנוגע לפנדל: "הייתי עייף, אז נפלתי. אני מנסה בכל משחק לעשות את העבודה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully