וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני הציל את קלינגר

12.11.2005 / 18:48

אחרי שבוע לחוץ במיוחד, מכבי ת"א הסתפקה ב-0:1 בינוני על מכבי נתניה חלשה. עכשיו מחכה לצהובים נסיעה לקרית אליעזר. נמני מוכן: "אני לא חושב שאפשר לזלזל בנו"

כמו במחזור הראשון, גם הפעם הצליח אבי נמני להציל את המאמן שלו משבוע נוסף של לחץ, לאחר שקבוצתו שיחקה בעשרה שחקנים כבר מהדקה ה-2. הקפטן כבש בפנדל בדקה ה-35, אחרי משחק חלש שלא הרשים את האוהדים, שחלקם ליוו את קלינגר לחדר ההלבשה בשריקות בוז וקללות. אגב, קלינגר ישב על הספסל כששוטר יס"מ לידו.

בשבוע הבא מכבי תל אביב תצא לקרית אליעזר בנסיון להחזיר לעצמה את העונה. נדמה כי שום תוצאה מלבד ניצחון, לא תציל הפעם את קלינגר. מהצד השני מכבי נתניה הפסידה בפעם השניה ברציפות בתוצאה 1:0, אחרי תקופה יפה. עטר יצטרך לעשות חושבים ולצרף חלוץ נוסף.

מהלך המשחק

דקה 2: פפי קימוטו נשלח לכדור ארוך ובמאוץ אחר הכדור גבר על כריסטיאן גונזאלס שתפס אותו מאחור. לשופט אשר כהן לא נותרה ברירה, אלא לשלוף לעברו של האורוגוואי כרטיס אדום.

דקה 7: משחק עצבני מאוד של מכבי ת"א כמעט ומשאיר אותה בתשעה שחקנים. כניסה ברוטאלית של יוג'ן טריקה ברגלו של טל בנין, זיכתה אותו ברחמיו של השופט כהן ובכרטיס צהוב בלבד.

דקה 11: פפי קימוטו קיבל כדור טוב באגף ימין, התקרב למפתן הרחבה ובעט חזק כדור שנעצר מצויין בידיים של שטראובר.

דקה 10: אבי נמני סובב שלושה שחקנים ברחבה, אך החליט ליפול ולנסות להוציא פנדל. השופט הורה להמשיך לשחק ובמתפרצת הגיעה נתניה למצב טוב משלה, כשמסודי נופל ברחבה וטוען גם הוא לפנדל שווא.

דקה 17: טל בנין, שרק התאושש מהפגיעה שספג כמה דקות קודם לכן, ירה מ-25 מטרים כדור חזק ומדוייק, אבל שטראובר שוב היה במקום.

דקה 19: נתניה לא הצליחה להסתדר עם הרמה של טריקה משמאל. אבי נמני השתלט על הכדור הטועה ובעט למשקוף.

דקה 31: פנדל! אסי וסיהון הכשיל את יוג'ן טריקה בתוך הרחבה, ראה את הכרטיס האדום. גול! אבי נמני מתרגם את בעיטת העונשין לשערו הרביעי העונה. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 38: פפי קימוטו מצליח לסיים התקפה נהדרת של מכבי נתניה בבעיטה קשתית טובה, אבל שטראובר שוב יוצא כשידו על העליונה.

דקה 63: מקבץ בעיטות של טל בנין, מצא שוב את שטראובר מוכן. קודם לכן פיספס פפי קימוטו הזדמנות להפתיע את השוער התל אביבי שיצא לא טוב לכדור גובה, אך הנגיחה הלכה החוצה.

דקה 87: אחרי שנמני מצא את הקורה, ניסתה נתניה להשוות בכמה מתפרצות. אחת מהן הסתיימה בהחמצה גדולה של מסודי, או בהצלה של שטראובר, תלוי איך מסתכלים על זה.

מכבי ת"א: לירן שטראובר; יובל שפונגין, כריסטיאן גונזאלס, אבי יחיאל, סאלם אבו-סיאם; בלסינג קאקו, תמיר כהן (אבי סטרול 57), אבי נמני, ג'ובאני רוסו (לירן כהן 76), יוג'ין טריקה (ארז מסיקה 68); ז'וזה דוארטה.

מכבי נתניה: אבי פרץ; אסי וסיהון, לאונרד קרופניק, גולן חרמון, חמודי בריק, אמיר טגה (עופר טלקר 78); טל בנין, גיא טוביאק, איברהים עבדול-ראזאק (שלומי אדרי 26), אלן מסודי; פפי קימוטו (לירון וילנר 60).

"היה שינוי קיצוני מהמשחק בסכנין"

אבי נמני אמר בסיום: "אחרי לחץ כל כך גדול ומוצדק, הקהל הראה לנו דחיפה ואני שמח שהראנו אופי בעשרה שחקנים. זה ניצחון טוב ביחס למצב שאנחנו נמצאים ואני מוריד את הכובע בפני השחקנים. אני מקווה שעוד ניצחון ועוד ניצחון, אנחנו נהיה בדרך הנכונה". על היריבה הבאה אמר הקפטן: "חיפה היא יריבה קשה, אבל אני לא חושב שאפשר לזלזל בנו ונעשה שם את המקסימום".

מאמן מכבי תל אביב, ניר קלינגר, התייחס לניצחון לאחר שבוע קשה וביקורת קשה מצד האוהדים, גם לאחר שהמשחק הסתיים: "אנחנו סובלים בשקט ומתפקדים. מה לעשות? להרים ידיים ולהגיד 'קשה לי'? זה לא אני. אחרי כל כך הרבה שנים במועדון, אף אחד לא יכול שאני לא רוצה בהצלחת הקבוצה, אבל זה טיבו של קהל ואני אסתדר עם זה. השחקנים צריכים לקבל את התמיכה הנכונה ושתהיה להם את המחוייבות למועדון. לגבי המשחק, היינו יכולים לכבוש עוד כמה שערים, למרות שגם יכולנו לספוג. שיחקנו נגד קבוצה טובה היום ולמרות שפתחנו את המשחק בצורה הכי נוראית שיכולה להיות, חזרנו עם ניצחון עם הרבה נחישות. היה שינוי ממש קיצוני מהמשחק בסכנין".

לגבי היריבה הבאה אמר קלינגר: "מוקדם להתיחס למכבי חיפה, ספגנו מכה רצינית עם ההרחקה של גונזלס, אבל כנראה שהכל הולך לנו קשה העונה. נשתדל להסתדר בלעדיו ולבוא עם כמה שפחות דיבורים, כי אין לנו כל כך על מה לדבר עכשיו. אם איל יבריא ויחזור לאימונים, יכול להיות שזה יהיה הפרט הפיקנטי למשחק הקשה והחשוב הזה. בכל מקרה, צריך לזכור שזה עדיין המחזור העשירי".

במכבי נתניה מאוכזבים. העולה החדשה ספגה הפסד ליגה שני ברציפות וראובן עטר מקווה למצוא פתרון לשבוע הבא: "עשינו טעות בפנדל. היה אסור לאסי לתפוס את השחקן. אבל זה כדורגל ודברים מתהפכים. אני מאוד מאוכזב מהמחצית הראשונה שלנו. השחקנים לא שיחקנו כמו שצריך. במחצית שנייה שיחקנו יותר טוב. חבל, היינו שווים לפחות נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully