וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מהפכה בפ"ת

12.11.2005 / 22:15

השבוע הסוער שעבר על הפועל פ"ת הסתיים בחיוך. הקבוצה של ניר לוין חגגה ניצחון ראשון בדרבי על מכבי (1:2) אחרי 8 משחקים

בהפועל פ"ת לא יכלו לחשוב על מקום טוב יותר מאיצטדיון ה"אורווה" כדי להביא לידי ביטוי את ניקוי האורוות שבוצע השבוע במועדון. היו"ר היוצא גברי לוי והמאמן המפוטר רפי כהן, ראו את ניר לוין מעמיד על הקווים קבוצה חדשה ורעבה, שסגרה עניין עם שני שערים תוך 27 דקות, בדרך לניצחון 1:2.

הפועל פ"ת הצליחה לשבור סוף סוף את רצף ארבעת ההפסדים ואולי לצאת לדרך חדשה. וכמה טוב שזה הגיע אחרי 8 דרבים ללא ניצחון. מכבי פ"ת, שלפחות במחצית הראשונה חזרה להיות הקבוצה השניה של העיר מבחינת היכולת, רשמה משחק חמישי ללא ניצחון בליגת העל. גיא לוזון הבטיח לפני המשחק שהבעיה היא שלו והיא תתוקן. הקבוצה באמת נראתה טוב יותר במחצית השניה, אבל זה לא עזר לה להוציא אפילו נקודה. מה יגידו עכשיו הדודים שלו?

ואי אפשר בלי עוד מילה טובה לניר לוין, שהחזיר להרכב את הקפטן מנור חסן וזה גמל לו תוך 6 דקות משער בפנדל. חסן הוסיף בישול נוסף והשלים ערב חלומי.

אי אפשר גם בלי מילה רעה לאיסמעיל עאמר ממכבי פ"ת, שהיה אמור להיקנס באלפי שקלים על כל העבירות שביצע לפני שהורחק בכרטיס אדום בדקה ה-90. זה התחיל באיגרוף לפרצופו של עומר בוקסנבוים שנקלט בהילוך איטי במצלמות הטלוויזיה, המשיך ביריקה לכיוון אוהד הפועל פ"ת והסתיים כאמור בכרטיס אדום בעקבות תיקול חריף ומסוכן באותו בוקסנבוים. יותר מלוכלך מזה, לא יכול להיות.

תיאור המשחק

דקה 6 - גול! כדור עונשין מ-11 מטר להפועל פ"ת אחרי שארז אליאב מוכשל ברחבה. מנור חסן בועט פנימה, 0:1 להפועל פ"ת.

דקה 12 - מכבי פ"ת כמעט ומצליחה להשוות. אסי משיח נוגח מקרוב אבל רפי כהן הודף, אמבמבה משתלט על הריבאונד ובועט מקרוב, שוערה של הפועל פ"ת מצליח שוב להציל את קבוצתו משער שיוויון.

דקה 25 - הזדמנות נוספת למכבי פ"ת. קובי גנון פרץ משמאל, העביר מגן ובעט מקרוב מעל לשער.

דקה 27 - גול! מנור חסן מגביה קרן משמאל, יוסי שבחון נוגח לחיבורים. 0:2 להפועל פ"ת.

דקה 54 - גול! קובי גנון מגביה משמאל ועומר גולן שנמצא על סף הרחבה בועט מהאוויר דרך הקרקע לרשת. מכבי פ"ת מצמקת ל-2:1.

דקה 68 -הזדמנות להפועל פ"ת. טוטו תמוז מעביר מגן, פורץ לרחבה בחופשיות ובועט החוצה.

דקה 70 - מנור חסן מגיע למצב טוב מאגף ימין והכדור שלו עובר ליד הקורה.

דקה 90 - איסמעיל עאמר מתקל את עומר בוקסנבוים בחריפות בתוספת הזמן. אסף קינן שולף לו כרטיס אדום.

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, מאיר בונפיטו, אנג'לו אליסטר, זאב חיימוביץ', דניאל היידמן, עומר בוקסנבוים, רביד גזל, מנור חסן (עידן סרור, 71), יוסי שבחון, ארז אליאב (אייל שן, 82), טוטו תמוז (מוטי קקון, 90).

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, שי בנאי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, סולי צמח, אסי משיח (שי דוד, 46), אנדרה קלדיירה, כפיר אדרי (אודי כבודי, 82), אמיל אמבמבה, עומר גולן.

"עכשיו אפשר להרים את הראש"

קפטן הפועל פ"ת מנור חסן ייחס חשיבות רבה לניצחון בדרבי ואמר בסיום המשחק ל"שירים ושערים": "אם היינו מפסידים את המשחק הזה, היינו נלחמים בתחתית כל השנה. עכשיו אנחנו יכולים סוף סוף להרים את הראש. מצפים לנו משחקים קשים מאוד בשבועות הקרובים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ואת התוצאות תראו בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully