וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעמום המחץ

11.11.2005 / 23:41

לפני המשחק בין כפ"ס וסכנין דיברו שתי הקבוצות על ניצחון ועל הרכבים התקפיים. בפועל ראינו 0:0 חלש ביותר ללא הזדמנויות וללא כדורגל

דיבורים לחוד ומעשים לחוד. אלישע לוי הדגיש שהוא מחפש 3 נקודות כדי לברוח מהקו האדום, בייחוד בהתחשב ביכולת החלשה של קבוצתו במחזורים האחרונים. לופא קדוש סיפר לנו על הרכב של שלושה חלוצים. אבל כשהקשקשת פינתה את מקומה למשחק כדורגל, ראינו שני מערכים נסוגים של קבוצות מבולבלות וחסרות כל כשרון. בעוד לבני סכנין יש את תירוץ הפצועים (עבאס סואן ונידאל חוג'יראת ועוד), מבחינת כפר סבא אין שום נקודת אור, כאשר ממחזור למחזור היא הולכת מדחי אל דחי ונראית בדרכה הבטוחה חזרה לליגה השנייה. אם מול קבוצה כמו סכנין, ללא השחקנים המרכזיים שלה, בכפר סבא לא מצליחים לאסוף 3 נקודות, אז אימתי?

במהלך המשחק נשמע לופא מתלונן על החלוץ שלו פסקל קונדופוני וקורא לו "פקסל הגמל" ושחקן ש"לא יכול להבקיע, אלא אם כן הכדור פוגע בדרך במישהו".

הרכבים:

הפועל כפ"ס: אבי איבגי, אייל משומר, אלון חלפון, דאגלס דה סילבה, עמנואל פאפו, פבריציו קרבאליו, אביחי ידין (שלו מנשה 46), לירון זרקו, גיא דיין (זוראן ראיוביץ' 54), אורן ניסים (ווישאם אלכסיס 81), ג'ואל טצ'מי

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, ניקולאי בוגדן (עלי עותמן 72), גבע ברקאי, בסאם גנאים, סלאח חסארמה, חאלד חלאילה, אחמד קסום, יניב אברג'יל, דרקו ג'וקיץ' (שאדי זבידאת 65), פסקל קונדופוני

מהלך המשחק:

דקה 31: הכדור מוגבה מאגף ימין לראשו של אברג'יל, שנוגח מצוין לרוחב השער ומשאיר את קסום במצב שממנו קשה מאוד להחמיץ. אבל קסום נוגח מארבעה מטרים מעל השער.

דקה 50: אברג'יל מקבל כדור ונכנס לתוך הרחבה, אך נבלם ברגע האחרון על ידי ההגנה.

דקה 69: טצ'מי שולח כדור רוחב לכיוונו של אורן ניסים, שמעדיף להסתכל עליו מאשר לשלוח אותו לרשת מול השער.

"לא נראינו רע"

שני המאמנים סיפרו לנו על משחק אחר שהתקיים כנראה ביקום מקביל. "אם לא ניצחנו אז השינויים לא עזרו, אבל לדעתי לא נראינו רע", אמר אלישע לוי. "לא היה משחק טוב, וזה צפוי במשחק כזה. התוצאה משקפת, למרות שהגענו ליותר הזדמנויות בחצי השני. צריך לדעת לנצח משחקים כאלה, אבל לפחות לא הפסדנו. הבסיס הוא טוב, אנחנו רוצים להביא עוד קשר וחלוץ שישפרו אותנו במשחק ההתקפה".

בסיום המשחק המאמן האורח הניף אגרופים אל על לאות שמחה. "אני עובר תקופה קשה, יש לי בעיות בקבוצה, ובגלל זה הנפתי אגרופים", אמר לופא, והתפנה לספר על משחק התקפי ומצבים שלא היו. "שיחקתי עם ארבעה חלוצים, שאחד מהם שיחק בתור קשר. הסגל הוא קטן והמחליפים חסרי ניסיון, וללא הבעיות הללו היינו מנצחים. בסיום חיפשתי את התיקו והוא טוב לנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully