וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלו על בית קשה

7.11.2005 / 20:25

הלוזונים לא מצליחים להשתחרר מאופ"א, וסיימו משחק חמישי בליגה ללא ניצחון עם 2:2 מול אשדוד. שי דוד הציל את פ"ת מהפסד

במכבי פתח תקווה לא מצליחים להפסיק את פסטיבל בלגרד. מאז החמישייה ההיא מול פרטיזן הקבוצה של גיא לוזון לא פוגעת, והערב (ראשון) זה נגמר ב-2:2 מול אשדוד המשועממת של יוסי מזרחי.שי דוד עוד הציל את המארחת מהפסד עם שער 8 דקות לסיום.

אם בתחילת העונה עוד יכלו במלאבס לתרץ את הניצחונות הדחוקים על נתניה וסכנין, הרי שמשחק חמישי ללא ניצחון כבר טורף מחדש את הקלפים. ההשתתפות בשלה הבתים באופ"א אינה יכולה להוות תירוץ, תשאלו את עומר גולן שכבש גם הפעם (25). מזלו של המאמן, גיא לוזון, שהוא מכיר מקרוב את מקבלי ההחלטות.

הקבוצה של יוסי מזרחי לא ראתה גם היא ניצחון מאז המחזור השלישי, אבל הערב היתה חדה מספיק בדקות הפתיחה של שתי המחציות (שריקי, 1 והולצמן 46) כדי לחזור הביתה עם הנקודות שמרחיקות אותה מההמולה בתחתית.

מהלך המשחק

דקה 1: גול! עידן שריקי כבש מקרוב אחרי הדיפה לא מספיק טובה של אוהד כהן. שי הולצמן אחראי על הבעיטה שהחלה במהלך. 0:1 לאשדוד.

דקה 25: גול! עומר גולן, מי אם לא הוא, מצא את השיוויון בנגיחה מקרוב אחרי הגבהה של כפיר אדרי, 1:1.

דקה 46: גול! דוד רביבו מצא את שי הולצמן ברחבה, והאחרון בעט לרשת, 1:2 לאשדוד, ששוב לא מחכה יותר מדי אחרי שריקת הפתיחה.

דקה 82: גול! שי דוד המחליף מציל את גיא לוזון מעוד הפסד ביתי. הקשר נגח לרשת מהגבהה של פבריס לוקומבו. 2:2.

דקה 89: פתח תקווה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של פבריס לוקומבו, שדחף ללא כדור את יוסי אופיר וספג כרטיס אדום.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, פבריס לוקומבו, קובי גנון, אסי משיח (שי דוד, 60), אנדרה קלדיירה, כפיר אדרי, עומר גולן, רון גליק (שי בנאי, 46), אמיל אמבמבה.

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, קובי מוסא (כפיר אודי, 84), ארנסט אטצ'י, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, דוד רביבו, יוסי אופיר, אושרי אלפסי, פליקס אובוקה (עמנואל אוביידה, 52), עידן שריקי (משה אוחיון, 70), שי הולצמן.

פרטים בהמשך.

"נחזור להיות מה שהיינו"

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון, אמר בסיום ליופ ציוני מספורט 5: "לאורך כל המשחק היינו צריכים לרדוף אחרי אשדוד, עשינו את וחזרנו פעמיים. היינו צריכים להיות יותר מרוכזים בדקות הפתיחה של שתי המחציות. בביקורים באירופה אני שם לב שהקבוצות נותנות לחמישה שחקני הרכב לנוח בליגה, ולנו אין את הפריבילגיה הזאת מאחר והסגל שלנו לא מספיק עמוק. אין אף קבוצה בארץ שמשחקת פעמיים תוך ארבעה ימים ועומדת בעומס כזה, והשחקנים שלי עושים את זה".

השוער אוהד כהן אמר: "ברור שכולם עייפים, אבל זה לא תירוץ. אמרתי ואני אמשיך להגיד שאירופה היא לא תירוץ עבורנו. בחיים יש תקופות טובות יותר וטובות פחות, ועכשיו אנחנו לא בתקופה טובה. נצא מזה ונחזור להיות מה שהיינו".

כובש השער השני של אשדוד, שי הולצמן, ביכה את אובדן הנקודות: "איך שהמשחק התפתח, היינו יכולים לקחת 3 נק'. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו סופגים בדקות האחרונות וזה משהו שצריך לתת עליו את הדעת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully