וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה דוחא

6.11.2005 / 20:48

בני סכנין השיגה את ניצחון הבכורה שלה, 0:1 באיצטדיונה החדש, דווקא מול מכבי ת"א. הקבוצה של קלינגר נראתה כבויה. אברג'יל כבש

מי האמין בתחילת העונה שתסריט כזה יכול להתממש. לאחר שמונה מחזורים יש למכבי תל אביב כבר שלושה הפסדים, השניים האחרונים ברציפות, כשה-1:0 מול סכנין, הוא המבזה ביותר. בני סכנין, שצברה עד למשחק רק נקודת ליגה אחת, השיגה את ניצחון הבכורה שלה, באיצטדיון "דוחא" החדש, על קבוצת הכוכבים של קלינגר כשהקפטן עבאס סואן פצוע. יניב אברג'יל, שזכה ללא מעט השמצות בתקופה האחרונה, כבש את השער החשוב בדקה ה-67.

בשבוע הבא תארח מכבי תל אביב את מכבי נתניה למשחק שעל פניו נראה כלא משמעותי מבחינתה. למרות שהעונה עוד ארוכה, נראה כי סיכויי הדאבל עליהם חלם איל ברקוביץ' (שנכנס היום רק בדקה ה-52 והיה חלש), הינם אפסיים. ללופא קודש, שכבר ניצח לא מעט פעמים את קלינגר עם הפועל באר שבע, יש במחזור הבא משחק על הקופה מול הפועל כפר סבא.

מהלך המשחק

דקה 2: אבי נמני קיבל כדור בין שני מגינים, נעצר על ידי באסם גנאים שבטעות מסר לז'וזה דוארטה. הברזילאי כבש, אבל הקוון ארז זלטלמן, הניף את הדגל לנבדל למרות שהכדור הגיע לדוארטה משחקן סכנין. טעות חמורה שהשאירה את לוח התוצאות מאופס.

דקה 11: אבי נמני החליק בראש כדור טוב לדוארטה, שירה מתוך הרחבה קרוב לקורה של מאיר כהן.

דקה 25: לאחר שקונדופוני החמיץ הזדמנות טובה, נכנס אבו סיאם לתיקול עם אחמד קסום ודחף אותו בתוך הרחבה. השופט חיים יעקב, שכנראה ניסה לכפר על הטעות לחובת מכבי מהדקה השניה, לא שרק לפנדל ומנע אי-נעימות על הספסל התל אביבי.

דקה 45: פסקל קונדופני, אולי הטוב בשורות סכנין, מנסה להוציא כדור גובה מזווית בלתי אפשרית באגף שמאל. הכדור הסתובב והפתיע את שטראובר, שהדף לקרן.

דקה 53: שינוי ראשון ומתבקש של ניר קלינגר. איל ברקוביץ' נכנס במקום מושיקו מישאלוף, לאחר שערך חימום מרגע פתיחת המחצית.

דקה 58: רוסו הכניס קטנה לטריקה, שהסתובב על המגן שלו, ניקולה בוגדן וירה מחוץ לרחבה כדור שלא הצליח להפתיע את מאיר כהן.

דקה 61: טעות בהגנה של מכבי, לאחר שרוסו לא הצליח להוציא מתפרצת וגונזאלס לא הצליח להרחיק. קסום נהנה מההפקר ומצא את עצמו מול שטראובר, אך השוער הצליח להדוף באינסטינקט מצויין.

דקה 67: גול! יניב אברג'יל פתח בדהרה מהאגף השמאלי, חתך פנימה, חלף על פני סטרול וירה כדור נמוך וחזק לפינה של שטראובר. 0:1 לבני סכנין.

דקה 73: אופיר חיים מסר לג'ובאני רוסו, קיבל חזרה וירה מחוץ לרחבה כדור שחלף סנטימטרים מהקורה של כהן.

דקה 91: אבי נמני נהנה מהרחקה גרועה של בוגדן, אך בועט בימין חלש מדי ומאפשר למאיר כהן לקלוט את הכדור ללא קושי.

בני סכנין: מאיר כהן; עבד ראבח, ניקולאי בוגדן, גבע ברקאי, באסם גנאים; סלאח חסארמה, נידאל חוג'יראת (חאלד חלאיילה 19), אחמד קסום, דרקו ג'וקיץ' (שאדי זבידאת 57); פסקל קונדופוני, יניב אברג'יל (סבסטיאן ויירה 74).

מכבי ת"א: לירן שטראובר; אבי יחיאל, אבי סטרול, כריסטיאן גונזלס, סאלם אבו-סיאם; בלסינג קאקו, משה מישאלוב (איל ברקוביץ' 53), אבי נימני, ג'ובאני רוסו (לירן כהן 76), יוג'ן טריקה (אופיר חיים 64); ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully