וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרננדז יגיע מחרתיים"

5.11.2005 / 21:04

ארקדי גיידמק, שראה ניצחון ראשון בטדי ובית"ר ירושלים מלהיבה, ממשיך לעבוד. שלושער לג'ף טוטואנה ב-0:4 על נצרת עילית

"לואיס פררנדז יגיע להתרשמות מחרתיים", אמר ארקדי גיידמק בסיום משחק הניצחון של בית"ר ירושלים על הפועל נצרת עילית, במה שנראה כמו עוד צעד גדול במהפיכה של האוליגרך, שרוצה לראות אירופה בטדי.

ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים, 12 נקודות מ-15 אפשריות - זה ההספק של בית"ר ירושלים המחודשת בתקופת גיא עזורי וטון קאנן. מאמן הכושר והמנהל המקוצי עמדו הערב (שבת) לצידו של ניסים בכר, שכביכול ניהל את המשחק ונהנו מכל רגע. כמוהם, ישב לו עם חיוך מאוזן לאוזן ביציע הכבוד, הבוס הגדול ארקדי גיידמק ששב לארץ.

נכון, חובה לציין שהפועל נצרת עילית הציגה משחק הגנה חלש מאוד במחצית השניה, אחרי שהתבצרה במחצית הראשונה. נכון שהמבחן האמיתי של בית"ר ירושלים המחודשת יהיה מול קבוצות רמות דרג מנצרת עילית. בכל זאת, רביעיה בטדי, שלושער של ג'ף טוטואנה ועוד שער מרהיב של תומר חליבה, סיפקו הצגה שכבר הרבה זמן לא נראתה בטדי. המקום השלישי, אליו עלתה בית"ר ירושלים, זה מקום בו הקבוצה לא הייתה הרבה זמן. נכון לעכשיו, השינויים המקצועיים מוכיחים את עצמם.

מהלך המשחק

דקה 39 - הזדמנות ממשית ראשונה לבית"ר ירושלים במשחק. ליאור אסולין בועט ממרכז הרחבה היישר לגופו של שוער נצרת אושרי לוי.

דקה 51 - גול! ליאור אסולין מכניס כדור עומק לג'ף טוטואנה, שמעביר את אושרי לוי ברחבה ומגלגל את הכדור באלגנטיות לרשת. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 57 - מאור מליקסון מזהה את אושרי לוי מחוץ לשער ומנסה להפתיע אותו בבעיטה מהצד השני של המגרש. הכדור עובר מעל לשער.

דקה 65 - גולן! תומר חליבה פורץ מצד ימין ומחפש שחקן להגביה אליו כדור. חליבה מחליט בסופו של דבר לבעוט לשער מרחוק והכדור נכנס דרך אושרי לוי. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 70 - גול! כדור עומק של אנסומבו מחצי המגרש מגיע לטוטואנה, שמעביר שחקן הגנה ואת אושרי לוי בדרך לשער. 0:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 73 - תומר חליבה מוסר כדור רוחב וג'ף טוטואנה כובש מקרוב את השלישי שלו במשחק. 0:4 לבית"ר ירושלים.


בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, תומר חליבה, תומר בן יוסף, אלירן חודידה, דוד אמסלם, עידן מליחי (עמרי אפק, 63), מזואה אנסומבו, מאור מליקסון, אדם קאפיץ', ג'ף טוטואנה (עמית בן שושן, 75), ליאור אסולין (ברק יצחקי, 79).

הפועל נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, עמי אזולאי, אלירן אלקיים, מיקה פיטאמץ', אייל בן-עמי, ולדימיר קוקול (עוז ברנדווין, 58), שחר סימן-טוב, סיימון סשלר, ג'יזרמו ישראלביץ', מיסלאב קרגולאן.

"0:4 זה לא רע בשביל התחלה"

טון קאנן, מנהלה המקצועי של בית"ר ירושלים, אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "היום שיחקנו עם 12 שחקנים ואף אחד לא ראה את זה, האוהדים תמכו גם במצב של 0:0. כולם עמדו בעמדות שלהם יפה ושיחקו עם הרבה ביטחון עצמי. 0:4 זה לא רע בשביל התחלה".

ארקדי גיידמק: "טון קאנן הוא היועץ הטכני שלנו ואנחנו בעיצומו של מו"מ עם מאמן מפורסם. לואיס פרננדז יגיע מחרתיים לארץ ונשוחח איתו. בקרוב מאוד יהיה לנו מאמן חדש. יורי סיומין ימשיך לעבוד בנבחרת הרוסית ואני שמח על כך".

מאור מליקסון: "מתחילת המשחק הם הסתגרו. היה לנו קשה לפצח את הבונקר. אחרי הגול הראשון הכל התחיל לעבוד. אני מוכן לספוג עבירות כל משחק כדי לצאת עם שלוש נקודות.

מאמן נצרת עילית מוטי איוניר, אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "אנחנו מאוכזבים, לא רצינו לספוג תבוסה כזאת. תכנית המשחק עבדה מצוין במחצית הראשונה, אבל בגלל חוסר המחץ והבעיות בהתקפה ספגנו שער. אחרי השער הראשון היו עוד כמה דקות שרצינו לחזור למשחק, אבל השער השני גמר אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully