וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך את הטוטו

5.11.2005 / 20:50

מכבי חיפה שיחקה בהילוך שני ב-0:2 על הפועל פתח תקוה, בוקולי וזנדברג כבשו. במועצת ההימורים ידעו למה הוציאו את המשחק מהטופס

במכבי חיפה כעסו השבוע על הטוטו, שהוציא את המשחק מול הפועל פתח תקווה מהטופס. אולי זו הסיבה שהאלופה המתינה 37 דקות עד שכבשה את צמד השערים שלה (בוקולי 38, זנדברג 42).

עם 100 אחוז מהשדה אחרי 8 משחקים, מה שנשאר לירוקים הוא להתרעם על קבוצות הליגה שלא עומדות בקצב שלה. רוני לוי מסתדר זו השבת החמישית ברציפות ללא הסקורר הבכיר שלו, רוברטו קולאוטי. עם קשרים כובשים כמו בוקולי, זנדברג ועידן טל, הוא יכול להרשות לעצמו.

ומלאבס? בעונה שעברה הגיע דרור קשטן כדי להציל את הספינה הישנה מטביעה. השנה הלכו שם על גברי לוי, שבינתיים אחראי רק על טלטול רב החובל. בקצב הזה, אבי לוזון יצטרך להתרכז בהצלחות באירופה - דרבי לא יהיה לו בעונה הבאה.

מהלך המשחק

דקה 1: מיכאל זנדברג פרץ משמאל, חדר לרחבה ובעט חזק ליד הקורה של רפי כהן.

דקה 17: שוב מיכאל זנדברג, הפעם בנגיחה אבל לחוץ.

דקה 37: גול! גוסטבו בוקולי כידרר מדגל הקרן לאורך קו הרוחב, הגיע כ-12 מטרים מרפי כהן וגילגל לרשת, 0:1 לחיפה.

דקה 35: שלומי ארבייטמן טייל לכיוון שער ובעט מ-20 מטרים לחוץ.

דקה 42: גול! הסכר הנפרץ. עידן טל מצא את מיכאל זנדברג חופשי ברחבה, והקשר עבר את רפי כהן ובעט פנימה. 0:2 לירוקים.

דקה 60: אייל שן מצא עצמו מול דודידוביץ' אבל בעט מעל השער.

דקה 85: יניב קטן פרץ לרחבה והעביר כדור רוחב נהדר, לאף אחד.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ, אלון חרזי (קלמי סבן, 25), אריק בנאדו, רפאל אולארה, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, מיכאל זנדברג, יניב קטן, שלומי ארבייטמן (רוברטו קולאוטי, 71).

הפועל פ"ת: רפי כהן, גל כהן, אנג'לו אליסטר, זאב חיימוביץ', קונסטנטין סמגין, ארז אליאב (עומר בוקסנבוים, 46), אייל שן, יוסי שיבחון (עידן סרור, 57), רביד גזל, מנור חסן, טוטו תמוז (שמעון אבו חצירא, 73).

"לא נכון שלא קבעתי את ההרכב"

רוני לוי כבר התרגל לנצח. בסיום הוא אמר ל"שבת של כדורגל" : "כל יריבה משחקת נגדנו עם כל המוטיבציה וכל ההשקעה וזה לא קל. המשחק הקרוב הוא תמיד הכי חשוב מבחינתנו. 0:2 זה מספיק, אבל תמיד יש מה לשפר, וגם עכשיו. כשנצטרך ברגעי האמת את היכולת של ארבייטמן וקולאוטי, הם יהיו שם".

על השניה בטבלה, ויריבת חיפה במחזור הבא, בני יהודה, אמר לוי : "בני יהודה עושים דברים מדהימים וצריך לפרגן להם. אנחנו נבוא במלוא הריכוז וההתיחסות ונשתדל לנצח".

מאמן הפועל פתח תקוה, עם חרב הפיטורים על צווארו, נשמע מעודד, לפחות כלפי חוץ: "ההתבטאויות של גברי לוי לא פגעו בשחקנים, אבל בכל מקרה זה לא קל ולא פשוט. אני גאה בהם על זה. להגיד שלא אני קבעתי את ההרכב, זה לא נכון וממש לא לעניין. הקבוצה נמצאת מעל לקו האדום, וככה נבוא לדרבי בצורה טובה. רציתי שהמשחק ייגמר ביחס של שני שערים כדי שלא נרד מתחת לקו האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully