וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאופסים בשמחה

3.11.2005 / 23:57

ה-0:0 בין פאלרמו ללוקומוטיב, עזר לשתיהן לברוח ללוזונים. חגיגות לואן דר וארט, יעקובו וסביולה. 90 דקות לבן חיים בניצחון בולטון

בהתחשב בעובדה ששלוש קבוצות הולכות לעלות מכל בית, כולל בית 2 של מכבי פתח תקוה ובהתחשב בעובדה שללוזונים יש כבר שני הפסדים, הרי שה-0:0 בין פאלרמו ללוקומוטיב מוסקבה, שירת את שתי הקבוצות. גם בין יתר המשחקים ראינו לא מעט תוצאות מאופסות.

ואן דר וארט בהמבורג, יעקובו במידלסבורו

בית 1
המבורג - ויקינג 0:2
הגרמנים ממשיכים לשמור על מאזן מושלם תודות לחלוץ רפאל ואן דר וארט. ההולנדי כבש את הראשון בדקה ה-21 וראה את בנג'מין לאות' להכפיל את התוצאה בדקה ה-65.

סלאביה פראג - צסק"א סופיה 2:4
משחק שנפתח מצויין עם שערים מהירים של פורט (5) עבור המקומיים ושיוויון של גאגארוב (10). סטניסלב וויצ'ק החזיר את היתרון לפראד בדקה ה-36. המחצית השניה נמשכה באותה מגמה והתוצאה הוכפלה עם שערים של פיטאק (56) ופורט (75) לסלביה ושער מצמק של סקאלייב (57).

בית 3
לאנס - האלמשטאד 0:5
חגיגה צרפתית מול הקבוצה השבדית המסכנה. דניאל קוזן התכבד בשלושער (16, 23, 47), ג'מאה ולשור הוסיפו צמד לקראת הסיום.

סמפדוריה - סטיוואה בוקרשט 0:0
משחק חם וקשוח, אבל בלי שערים.

בית 4
ליטקס לובאץ' - גראסהופרס 0:2
קבוצתו לשעבר של יצחק שום נראית מצויין והסתדרה מצויין מול מי הענקית השוייצרית לשעבר. מיליובה נובקוביץ' כבש ראשון לליטקס בדקה ה-13 וסנדריניו הברזיליאי, סגר עניין 9 דקות לסיום ואנטוניו איילו, הספיק רק לצמק רגע לפני השריקה.

מידלסברו - דניפרו 0:3
אחרי ה-1:4 הגדול על מנצ'סטר יונייטד בשבת, רצה סטיב מקלארן להבטיח מקום בשלב הבא כבר הערב. "אנחנו בתקופה טובה וחייבים להמשיך את המומנטום בדניפרו. 7 נקודות יספיקו לנו כדי לעלות". חלוצי מקלארן שוב עבדו מצויין. איגביני יעקובו עשה את שלו בדקה ה-36 ומארק וידוקה האוסטרלי סיים עם צמד תוך 6 דקות (50, 56) בפתיחת המחצית השניה.

בית 5
הכוכב האדום - באזל 2:1
הסרבים, שנמצאים בכושר טוב בליגה המקומית, עלו ליתרון ולרגע היה נדמה שזה הולך להיות ערב רע מאוד לשוייצרים. פורוביץ' העלה את הכוכב האדום ליתרון בדקה ה-25, אבל דלגאדו הישווה חמש דקות מאוחר יותר בפנדל. רוסי ניצח את המשחק עבור באזל בדקה ה-88.

שטרסבורג - טרומסו 0:2
מיקאל פאז'י כבש את הראשון (38) מבישול של סלים אראש, שכבש את השני (66).

הארנבון עדיין כאן

בית 6
לבסקי סופיה - דינמו בוקרשט 0:1
המשחק הלך לקראת 0:0 די משמים, עד לדקה השלישית בתוספת הזמן. אמיל אנגלוב המחליף הקפיץ את האלפים בבירה הבולגרית בבעיטה האחרונה במשחק.

הירנביין - צסק"א מוסקבה 0:0
צסק"א, מעודדת מהצעד הענק שעשתה לקראת תואר אליפות מקומי, לאחר ה-1:2 על רוסטוב בסוף השבוע, נתקעה קצת מול היריבה ההולנדית העיקשת. זה נגמר ב-0:0 מפוצץ בהחמצות.


בית 7
ראפיד בוקרשט - ראן 0:2
את ראן, ששיחקה ללא כוכביה קים קאלסטרום, אנדרס איסאקסון ויוסוף חאדג'י, מאמן לאזלו בולוני הרומני, שירצה בוודאי לשכוח את הביקור בבית. דניאל ניקולאה (42) ומוגורל בוגה (67) הפתיעו את הצרפתים שנעלמו לגמרי מהמשחק. אלכסנדר פריי החמיץ כמה פעמים במחצית הראשונה, אבל יחזור להתרכז בליגה עם ראן המאכזבת.

שטוטגארט - שאחטר דונייצק 2:0
גם כאן יש מאמן רומני, מירצ'ה לוצ'סקו, שניצח עם שחטאר את שטוטגארט החזקה. פרננדיניו הברזילאי, כבש בדקה ה-31 וקיפריאן מאריקה, סגר עניין 2 דקות לסיום. מעמדו של ג'ובאני טראפטוני התערער בעקבות ההפסד הביתי, אבל בינתיים הוא צפוי להישאר בתפקידו.

בית 8
בולטון - זניט סט. פטרסבורג 0:1
ג'יי גיי אוקוצ'ה חזר לפעילות לאחר פציעה ממושכת וכבר פתח את הפה (ראה לינק), אבל רק בדקה ה-66 הוא נכנס למשחק, במקום הידטושי נקאטה. טל בן חיים שיחק 90 דקות וקווין נולאן כבש בדקה ה-24 את שער הניצחון לזכות בולטון.

סביליה - בשיקטאש 0:3
שני שערים בשתי דקות סידרו לספרדים ניצחון גדול וכמה כיף היה למאמן ראמוס לראות את השמות של חאבייר סביולה (64) ופרדי קאנוטה (65) על לוח התוצאות עם התוצאה 0:2 לסביליה, שממעטת לכבוש בליגה. קאנוטה, שנכנס כמחליף במקום לואיס פביאנו הברזילאי, הוסיף עוד אחד בדקה ה-89 וסיפק בכורה עלובה למאמן החדש של בשיקטאש, ז'אן טיגאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully