וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ספר לקוסמים

30.10.2005 / 20:34

ניצן שירזי, המאמן של הקבוצה הבכירה בת"א, שוב עשה פלאים ודרס עם בני יהודה את מכבי ת"א (3:1). שולית הקוסם, איל ברקוביץ', שוב אכזב וכנראה כבר לא יזכה בדאבל. גם אלי ביטון כבש

בני יהודה נראית כרגע כקבוצה היחידה שיכולה להתחרות במכבי חיפה. הכתומים של ניצן שירזי, ניצחו את מכבי תל אביב 1:3 במשחק מצויין ושמרו על פער 5 מהמוליכה מכבי חיפה. מכבי תל אביב התרחקה מחלומות האליפות ותתרכז בוודאי בימים הקרובים בעוד כיבויי שריפות. ברקוביץ' (שוב) הוחלף בדקה ה-54, אלא שהפעם הטריק לא עבד. מכבי תצא לסכנין בדיוק בעוד שבוע לקרב חם.

על הדשא חגגו כל האקסים הצהובים. בן לוז (16) כבש ראשון לכתומים, אבי נמני הישווה בפנדל (60), אבל אלי אברבנאל החזיר בפנדל משלו (75) ואלי ביטון כבש את החמישי שלו בארבעה משחקים בדקה ה-90, כשכל החבר'ה דואגים לחבק את מי שנזרק רק לפני כחודש מקרית שלום. על כולם ניצח אחד ניצן שירזי, שאימן את הנוער של מכבי תל אביב עד לא מזמן, והיום הוא הגנרל של הקבוצה הבכירה בעיר הגדולה, שנה שנייה ברציפות. צפו למשחק רב שערים בשבת בנתניה.

מהלך המשחק

דקה 1: אסי בלדוט הוריד בראש למשה ביטון, שהסתובב על הבלם שלו וירה מ-16 מטר לשער. שטראובר הדף והסכנה חלפה.

דקה 14: התקפה יפה של מכבי, הסתיימה בהגבהה של רוסו ונגיחה של ברקוביץ', שהחל במהלך. מיד לאחר מכן איל, במקום לבעוט ממצב נייח, הוריד כדור לבלסינג קאקו שבעט מ-16 מטר קרוב לקורה.

דקה 16: גול! בני יהודה יצאה להתקפה מהירה שמצאה את משה ביטון. החלוץ הקפיץ פנימה למטה בטורינה והקרואטי בישל נהדר ברוחב לבן לוז שלא התקשה להכניע את לירן שטראובר מקרוב. 0:1 לבני יהודה. טעות בסגירה של גונזאלס.

דקה 31: רוני גפני פרץ נפלא באגף וגם הוציא כדור רוחב טוב. משה ביטון התמקם מצויין, אך בעט בשמאל מעל לשער.

דקה 33: בני יהודה עוד עשויה להצטער על ההחמצות הללות. בן לוז הוביל מתפרצת והכניס כדור עומק לבטורינה, שמול שטראובר בעט בימין סנטימטרים מהקורה.

דקה 36: כדור חופשי של אבי נמני, מצא את הראש של כריסטיאן גונזאלס, שנגח נמוך וחלש לידיים של אניימה.

דקה 40: ז'וזה דוארטה נשלח מצויין בכדור עומק, הגיע עד לקו האורך והוציא כדור מצויין לברקוביץ', שבעט מעל לשער.

דקה 47: משה ביטון נשלח לכדור ארוך, גבר על אבי סטרול והוציא בעיטה חזקה שמצאה את שטראובר עירני.

דקה 54: משהו לא דופק בהתקפה הצהובה וניר קלינגר הוציא את איל ברקוביץ', שהוחלך על ידי אוג'ן טריקה.

דקה 59: גול! טריקה מוריד לדוארטה בתוך הרחבה, יניב אלול לפת את הברזילאי ברחבה ולא הותיר יותר מדי ברירות למאיר לוי. אבי נמני כבש את הפנדל. 1:1.

דקה 62: טריקה בעט מזווית בלתי אפשרית על פי השער ודקה מאוחר יותר גנב דוארטה לגמאן והחמיץ את ההזדמנות של מכבי לנצח את המשחק. הברזילאי הקפיץ מעל אניימה ולא ראה שלוקמן מגיח מאחור כדי להציל מהקו.

דקה 75: גול! דווקא לאחר שמכבי השתלטה על המשחק, הגיע שער לבני יהודה ממבצע אישי של בטורינה, שהוכשל ברחבה על ידי מישאלוב. אלי אברבנאל תירגם את הפנדל ליתרון נוסף. 1:2 לבני יהודה.

דקה 87: לירן שטראובר הציל את מכבי מספיגה נוספת, לאחר שראובן עובד סידר לאלי ביטון המחליף הטרי, מצב של אחד על אחד מול השוער שהתאמן עם השניים עד לא מזמן. שטראובר ירד לרגליים של ביטון, הוציא את הכדור והציל שער בטוח.

דקה 90: גול! ראובן עובד בעט מצויין מרחוק וסחט הצלה מלירן שטראובר. ההדיפה של השוער הגיעה עד אלי ביטון שהפציץ מזווית בלתי אפשרית. 1:3 לבני יהודה.

בני יהודה: וינסנט אניימה; אלי אברבנאל, יניב אלול, אדריאן גמאן, רוני גפני; אימורו לוקמן, הויה קובאצ'ביץ', אסי בלדוט (אלי ביטון 70), בן לוז (קובי דג'אני 85), מטה בטורינה (ראובן עובד 79); משה ביטון.

מכבי ת"א: לירן שטראובר; אבי יחיאל, אבי סטרול, כריסטיאן גונזאלס, סאלם אבו סיאם; משה מישאלוב, בלסינג קאקו (תמיר כהן 65) - (לירן כהן 79), ג'ובאני רוסו, אבי נמני, איל ברקוביץ' (אוג'ן טריקה 54); ז'וזה דוארטה.

7,000 צופים בבלומפילד
שופט: מאיר לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully