וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור לירושלמים

29.10.2005 / 21:00

מליקסון הוביל את בית"ר י-ם ל-0:2 על הפועל כפ"ס, והשאיר אותה בצמרת. טוטואנה (20) ואסולין (29) הבקיעו, בכורה לאפק בהרכב

כל השבוע דיברו בבית"ר ירושלים על שני דברים: על סאגת המאמן שמסרבת להיגמר, ועל המשחק בכפר סבא, שיקבע עם הקבוצה תבלה את העונה בתחתית או בצמרת. ובכן, 90 הדקות באו והלכו, ועם משחק מצוין של הילד מאור מליקסון, ושערים של טוטואונה (20) ואסולין (29), הגיע ניצחון 0:2 שמשאיר את הירושלמים במקום הרביעי, נקודה אחת מאחורי מכבי ת"א ובני יהודה, שייפגשו מחר (ראשון). על מכבי חיפה אף אחד כבר לא מסתכל.

הפועל כפ"ס נראתה בתחילת העונה כקבוצה הסימפטית של הליגה, אבל אחרי עוד הפסד, הפעם 0:2 לבית"ר ירושלים, היא תצטרך להיות רעה יותר כדי לשרוד.


הרכבים:

הפועל כפ"ס: אבי איבגי, אייל משומר, אלון חלפון, דאגלאס דה סילבה, מוחמד קבהא (אבי אבינו 28), עמנואל פאפו, ולנטין תודוריקה, שלו מנשה (אבי אלפסי 70), פבריציו קראבליו, אורן נסים (ג'ואל טצ'מי 46), זוראן ראיוביץ'

בית"ר י-ם: איציק קורנפיין, תומר בן יוסף, אלי ששון, דוד אמסלם, עמרי אפק (תומר חליבה 68), עידן מליחי, מאור מליקסון, אדם קאפיץ', ג'ף טוטואנה, ליאור אסולין (ברק יצחקי 66), מזואה אנסומבו

מהלך המשחק

דקה 5: אסולין בועט בעיטה חופשית חזקה, הכדור עובר בתוך החומה, אבל פוגע בשוער, וההגנה מרחיקה.

דקה 6: אורן נסים מקבל כדור ברחבה, אבל קורנפיין יוצא היטב ומונע ממנו להבקיע.

דקה 11: התקפה מצוינת של הירושלמים. אנסומבו נכנס לרחבה, אבל אלון חלפון מרחיק ברגע האחרון. הראשון שמגיע לכדור הוא אסולין, שעומד מול שער חשוף, רק שבמקום להרעיד את הרשת, הוא בועט לתוך ההגנה ומפספס הזדמנות פז.

דקה 20: גול! מאור מליקסון מתקדם לכיוון הרחבה, ומכניס כדור מצוין לאנסמובו לתוך הרחבה. הקונגולזי מגיע עד הקו ומרים כדור מצוין לטוטואנה, ובן ארצו מזנק קדימה ונוגח את הכדור פנימה, בדרך ל-0:1 מצוין לבית"ר.

דקה 29: גול! מליקסון ממשיך לחלק מסירות זהב לכל דורש. כדור עומק מצוין של הילד מוצא את אסולין בתנועה חכמה, ובנגיעה אחת הוא מכניע את איבגי ומעלה את בית"ר ל-0:2.

מחצית שנייה:

דקה 60: שלו מנשה בועט יעף בשמאל, אבל קורנפיין הודף את הכדור מעל השער.

דקה 76: ברק יצחקי בועט מצוין אחרי מסירת רוחב של טוטואנה, ואיבגי הודף.

עזורי: "אני לא מחפש להוכיח שום דבר לאף אחד"

"זה היה משחק לא טוב שלנו", אמר מאמן הפועל כפר סבא אלישע לוי. "בית"ר תקפו מהרגע הראשון, ולא הייתה לנו תשובה למהירות שלהם. בחצי השני החזקנו יותר בכדור אבל לא סיכנו את השער".

המראיין ניסה להוציא מלוי הצהרות נוסח לופא קדוש, אבל התשובות היו מעורפלות. "אם צריך לעשות שינויים בסגל, אני מאמין שנעשה", אמר. "לא הגענו להזדמנויות, ואנחנו צריכים רגל מסיימת".

בצד המנצח, לא נראה עזורי שליו במיוחד, מה שמובן בהתחשב בכך שהוא לא יודע אם יאמן את הקבוצה במחזור הבא. "אני לא מחפש להוכיח שום דבר לאף אחד, אלא רק לעשות את העבודה שלי", אמר. "כל הדיבורים מסביב לא מהווים תירוצים לכלום. ספורטאים גדולים נמדדים במצבים קשים של חוסר ודאות, ואז בזכות כוחות הנפש והעוצמה מבפנים הם מצליחים. זה מה שדרשתי מהשחקנים, ומגיע להם כל הכבוד על ההקרבה והלחימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully