וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הראש בנבחרת

29.10.2005 / 19:00

גרשון הציל את קשטן והפועל ת"א מהפסד עם פנדל (88) שהשווה ל-2:2. נקודת ליגה ראשונה ללופא וסכנין: "בלי חיזוק, הקבוצה לא תשרוד"

איזה הבדל עושה שבוע אחד בכדורגל. בשבת שעברה הובסה בני סכנין על ידי בני יהודה 3:0 באצטדיונה החדש, והמאמן לופא קדוש החל לרמוז על התפטרות במידה שחיזוק לא יגיע, ואמר שהוא לא יכול לעשות כלום עם חומר השחקנים המקומי. אז או ששחקני סכנין לא עד כדי כך גרועים, או שהרכש היחידי של הקבוצה בשבוע האחרון, איסלאם כנעאן, עשה את כל ההבדל. נציגת המגזר עוד הייתה בדרכה לניצחון סנסציוני, אבל מהלך התקפה מקרי של הפועל ת"א הוביל לפנדל של בוגדן על ברדה, אותו בעט גרשון פנימה בדקה ה-88.

הפועל ת"א החלה את המשחק רדומה משהו, וסכנין ניצלה זאת כדי לנסות ולעקוץ, עד שקונדופוני הוכשל ברחבה בהתקפה מתפרצת, וסואן העלה אותה ליתרון (30). אוגבונה השווה בנגיחה (37), עד שקסום השאיר את המדורגת אחרונה בחלום. חלום שנגמר, כאמור, בדקה ה-88. נקודה ראשונה לבני סכנין, שממשיכה לסחוב את כל הליגה על הגב.

מהלך המשחק

דקה 24: כדור קרן נהדף אחורה לחוג'יראת, שהיה צריך כבר לראות כבר את הצהוב השני אחרי עבירה קשה על באדיר. הקשר שולח בומבה מ-30 מטרים, והכדור משייט לו מטר מהקורה.

דקה 26: דגו מגביה מקצה הרחבה, ופנטסיל נוגח מצוין לפינה הרחוקה. מאיר כהן מתעופף ולוקח. הזדמנות ראשונה להפועל ת"א.

דקה 29: גול! קונדופוני מקבל כדור עומק, ואסי דומב מכשיל אותו מאחור בתוך הרחבה. סואן יורה את הפנדל פנימה, 0:1 לסכנין.

דקה 33: אסי דומב כמעט נוגח פנימה הגבהה של אבוקסיס, אבל חוג'יראת מרחיק את הכדור לקרן ברגע האחרון. דומב שום נמצא באיזור הסכנה אחרי בעיטת הקרן, אבל הנגיחה שלו עוברת סנטימטרים מעל למשקוף.

דקה 37: גול! אבוקסיס מגביה לקצה הרחבה הישר לראשו של דומב, ששוב שולט בכדורי הגובה ונוגח לרוחב השער. מאיר כהן וההגנה מפספסים את הכדור, ואוגבונה מזנק מחמישה מטרים ומשווה ל-1:1.

דקה 45: מתפרצת אדומה מוצאת את דגו שועט לעבר השער, אבל במקום לבעוט הוא מוסר כדור רוחב לבאדיר, כנגד כיוון התנועה שלו, וההגנה מרחיקה את הסכנה.

מחצית שנייה:

דקה 49: גול! סואן חותך את ההגנה האדומה עם כדור חכם שמוצא את קסום בודד לחלוטין מול אלימלך. גרשון ודומב מתבוננים בקסום חולף על פני השוער ומגלגל פנימה מקרוב. 1:2 מפתיע לסכנין.

דקה 84: קסום בועט מ-25 מטר כדור חזק, אבל אלימלך קולט.

דקה 88: גול! אוגבונה נוגח כדור לתוך הרחבה, ובוגדן מנסה להרחיק ונתקל בברדה. תבריזי מחליט שזה שווה פנדל. בשבוע שעבר גרשון החמיץ מ-11 מטר בטדי, אבל היום הוא לא מתבלבל. 2:2

לופא: "אנחנו קצת מאוכזבים וקצת שמחים"

בסכנין לא ידעו איך לאכול את ה-2:2 בבלומפילד. "אנחנו קצת מאוכזבים, וקצת שמחים", אמר המאמן לופא קדוש. "הפועל ת"א קבוצה מצוינת שנתנה הצגה בשבוע שעבר מול בית"ר בטדי, וזה לא קל לשחק מולה. הובלנו פעמיים ואני מאוד מאוכזב שלא ניצחנו. הטעות של הבלם בסיום היא חלק מהמשחק".

ומה לגבי הטענות שהיו ללופא בשבוע שעבר? "אני לא חוזר בי במה שאמרתי - הקבוצה זקוקה לחיזוק, אחרת היא לא תשרוד", אמר. "יש לנו את האלמנטים של הקרבה ומלחמה, אבל זרים חדשים יביאו את האיכות הנחוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully