וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון על ארבע

29.10.2005 / 16:49

מידלסבורו הביסה 1:4 את מנצ'סטר יונייטד. טוטנהאם וארסנל סיימו ב-1:1, בעוד צ'לסי נהנתה מ-2:4 על בלקבורן. ליברפול-ווסטהאם 0:2

התוצאה של המחזור באנגליה היא ללא ספק הניצחון הגדול של מידלסבורו 0:4 על מנצ'סטר יונייטד. יש כבר טעם לדבר על פער ה-10 נקודות בין מוריניו לפרגוסון?

"הוכחנו שאנחנו ראויים להיות בין 3 הגדולות של הפרמייר ליג", אמר עוד לפני הדרבי הלונדוני מרטין יול. מאמן טוטנהאם הוסיף כי הפעם קיימת בפני קבוצתו הזדמנות מצויינת לנצח את ארסנל שחסרה את הנרי. טוטנהאם העלימה כמעט את התותחנים, כבשה את השער שרצתה והגיעה לעוד כמה מצבים נוחים. לדלי קינג נגח את היתרון בדקה ה-18 והשכיח, כקפטן הקבוצה, את "הבגידה" של סול קמפבל, שחצה את הכביש לפני כמה שנים ושוב זכה לשריקות בוז.

המחצית השניה נפתחה עם חפץ כלשהו שנזרק על שוער ארסנל, יינס להמן ובעימות מילולי חריף בין מידו לפרדי לינגברג. רובר פירס, שיודע להעניש את טוטנהאם בכל הזדמנות, עלה הפעם לשחק רק במחצית השניה ושינה את המשחק. טעות גדולה של השוער פול רובינסון, ששמט כדור גובה של דניס ברגקאמפ, עלתה לתרנגולים בניצחון שהגיע להם. פירס אמר תודה ושם את הריבאונד מול שער ריק (77), כדי לחגוג שער אישי מספר 8 בעשרת הדרבים האחרונים. טוטנהאם שחלמה על ניצחון ראשון בדרבי מזה 6 שנים, תתנחם בכך שהיא עדיין לפני יריבתה הנצחית. ארסנל תחזור להתכונן למפגש הביתי מול פראג.

ליברפול - ווסטהאם 0:2

ווסטהאם, שהגיעה אחרי ניצחון ביתי על מידלסבורו, פגשה ליברפול לחוצה מאוד לאחר ההדחה המביכה מגביע הליגה בידי קריסטל פאלאס. אבל בסופו של דבר האדומים, ביכולת בינונית, היו גדולים על החבר'ה של פארדיו כשהמאמן רפא בניטז פותח לראשונה עם שני חלוצים, פרננדו מוריינטס וג'יבריל סיסה.

"הרבה אנשים דיברו בעונה הקודמת על ליברפול ואמרו שיש לנו את הקבוצה הגרועה ביותר מזה 40 שנה ובסוף זכינו באליפות אירופה", אמר מאמן ליברפול רפא בניטז. "צריך פשוט להמתין עד סיום העונה", הוסיף המאמן שראה את צ'אבי אלונסו בועט מרחוק בדקה ה-18 וכובש בעזרת מגן ווסטהאם שהסיט את הכדור. רק בדקה ה-83 הכפיל בולו זנדן את התוצאה. בניון שיחק 90 דקות והיה בינוני כמו מרבית קבוצתו.

בניטז עוד בטוח ש"הבעיה בטבלה שהיא מתעתעת. יש לנו שני משחקים ביד, שאם ננצח אותם נהיה ברביעיה הפותחת". באמצע השבוע הוא פוגש את אנדרלכט ואז נראה אם יש כיוון מחודש לקבוצה שלו.

צ'רלטון - בולטון 1:0

טל בן חיים לא פתח היום בהרכב קבוצתו, זאת על מנת לתת לו מנוחה לקראת השבועות הקרובים הקשים. הבלם הישראלי שפתח העונה בכל משחקי הקבוצה ואף תופקד כקפטן במשחק נגד בשיקטאש בגביע אופ"א, אמור לחזור ל-11 הפותחים למשחקים הבאים, אבל קבוצתו הסתדרה בלעדיו וניצחה באחד האיצטדיונים הביתיים בליגה. צ'רלטון, מקום שני בליגה ומי שהדיחה את צ'לסי מגביע הליגה, נכנעה לשער מאוחר של קווין נולאן (72).

צ'לסי - בלקבורן 2:4

זה כבר לא מצחיק. פרנק למפארד, לפחות על פי התפוקה שלו בקבוצתו, הוא השחקן הטוב ביותר בעולם כרגע. הקשר כבש צמד והעלה את מאזן השערים שלו ל-10 העונה. דידייה דרוגבה (10) ולמפארד (14) עצמו, העלו את צ'לסי ל-0:2 והעסק היה נראה גמור. כל זאת עד שקרייג בלאמי נכנס לעניינים. החלוץ הוולשי החזיר את בלקבורן לחיים משום מקום עם שער מפנדל (18) ועוד אחד לפני המחצית (44).

במחצית ערך מוריניו כמה שינויים וצ'לסי חזרה שוב כמו מלוע של תותח. למפארד הוסיף את השלישי (62) וג'ו קול את הרביעי (74) ממנו כבר לא יכולה היתה בלקבורן לחזור. צ'לסי חזרה למסלול הנצחונות לאחר הפסקה קלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מידלסבורו - מנצ'סטר יונייטד 1:4

העונה של מנצ'סטר יונייטד עוברת מהפח אל הפחת. אנחנו אפילו לא בנובמבר, והשדים האדומים כבר בפיגור 10 נקודות מהאלופה. גאיזקה מנדייטה הבקיע צמד (2 ו-78), ג'ימי פלויד האסלבנק (35) ומיודענו איגיביני יעקובו (45) השלימו את הנצחון המדהים, לא לפני שכריסטיאנו רונאלדו, החשוד המיידי, צימק בשער בדקה ה-90. מעניין איך יגיבו האוהדים על מצבה העגום של הקבוצה בפרמייר ליג.

שאר המשחקים

וויגאן - פולהאם 0:1
שער של פסקל צ'ימבונדה המגן, סידר לוויגאן עוד שבוע בצמרת. לוויגאן היה זה משחק מספר 8 ללא הפסד, רצף מדהים שכולל בתוכו שבעה נצחונות.

בירמינגהאם - אברטון 1:0
במשחק בין שתי קבוצות תחתית שמחפשות אוויר לנשימה, נפגשו בירמינגהאם ואברטון, שהשיגה תיקו מול צ'לסי במחזור הקודם. אברטון לחצה מפתיחת המשחק והגיעה למספר מצבים, אך דנקן פרגוסון וג'יימס ביטי לא השכילו לכבוש. לבסוף, אחרי 43 דקות, השער הגיע. סיימון דייויס שיחרר בעיטה ארוכה שמייק טיילור צריך היה לקלוט, אבל השוער לא סגר טוב את הפינה, 0:1 אברטון. המארחים לחצו לקראת הסיום, וכמעט השיגו את השוויון מבעיטת וולה של פנדיאני, אבל הכדור פיספס במעט, ואברטון חזרה הביתה עם 3 נקודות ועם יכולת שמתחילה להזכיר את זו של העונה שעברה.

סנדרלנד - פורטסמות 4:1
האחרונה בטבלה אירחה את פורטסמות שנמצאת 3 מקומות מעליה, בתקווה להשיג ניצחון שני העונה. זה התחיל טוב מבחינת המארחים- סטפנוביץ' ביצע עבירה על גריי, והשופט סימן על הנקודה הלבנה. וויטהד לא התבלבל ושלח את הכדור פנימה, 0:1 סנדרלנד. עד המחצית סנדרלנד לחצה והגיעה למספר מצבים, אך לא השיגה את השער השני.

עם פתיחת המחצית השנייה הגיעה התשובה של פורטסמות' , שבדקה ה-48 הצליחה להשוות ל1-1 עם בעיטה חזקה של ווקיץ'. 10 דקות אח"כ, הגיע הרגע הביזארי של המשחק- סטאבס, בלם סנדרלנד, ניסה להחזיר בנגיחה לשוער שלו, דייויס, אבל דריו סילבה האורח חטף את הכדור. במקום לבעוט, סילבה החליט ליפול, אבל מת'יו טיילור השתלט על הכדור וקבע 1:2 פומפי.

הבליץ של האורחים נמשך ובדקה ה-67 הגיע השער השלישי של הכחולים והשני של טיילור, 1:3. פורטסמות' לא נרגעה ו-7 דקות אח"כ מוטטה סופית את סנדרלנד, עם שער של סילבה. 1:4 מדהים בסיום, מיק מקארתי, מאמן סנדרלנד, בדרך הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully