וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרדייס מבכה את אובדן בניון

26.10.2005 / 12:15

בולטון מארחת את ווסטהאם בגביע הליגה, ומנג'ר בולטון מודה שהיה רוצה לראות את יוסי אצלו. "זה כישלון בשבילנו, הוא התחיל מצוין"

העימות בין בולטון לווסטהאם (21:00) במסגרת הסיבוב השני בגביע הליגה האנגלי יעמוד הערב במוקד המשחקים, ולא רק בארץ. המלחמה הפסיכולוגית בין סם אלרדייס, מנג'ר בולטון, לבין יוסי בניון ו-ווסטהאם יונייטד רושמת פרק חדש ויוצרת פעם אחר פעם עניין בכלי התקשורת באנגליה.

כזכור, בניון התלבט בקיץ בין שני המועדונים, כשלבסוף העדיף את הפטישים מלונדון על פני בולטון. לפני משחק הליגה בין השתיים (1:2 בולטון), תקף אלרדייס את בניון וכינה אותו "תאב בצע", וטען שבולטון מועדון ברמה הרבה יותר גבוהה מווסטהאם. לאחר המשחק לא שכח יוסי להגיב, וטען שלא היתה לו התלבטות, וכי מן הרגע הראשון נטה לכיוונה של ווסטהאם. הדבר האחרון ששיכנע אותו, כך אמר יוסי, הוא התנהגותו הבוטה של אלרדייס.

מאז עברו כמעט שלושה חודשים, ונראה כי אלרדייס עדיין מבכה את הפיספוס שבהחתמתו. "היינו מאוד קרובים להחתים את יוסי", אומר אלרדייס לקראת המפגש הערב. "היינו איתו בחדר התדרוכים והוא החזיק עט בידו. אם היינו עושים עוד מאמץ הוא היה שלנו, אבל החמצנו את ההזדמנות. זה כשלון בשבילנו, הוא התחיל את העונה מצוין".

לבולטון יהיה זה המשחק השלישי בשישה ימים, ואלרדייס ייתן מנוחה לקווין דייויס, ג'יי ג'יי אוקוצ'ה וניקי האנט. טל בן חיים צפוי לפתוח בהרכב.

מנג'ר ווסטהאם, אלן פארדיו, יודע שעם הפציעות בסגל יהיה לו קשה לחזור עם משהו מ"הריבוק סטאדיום", אבל הוא בכל זאת מכוון גבוה. "אני רוצה שהמועדון הזה יזכה בתארים. אנחנו הולכים לשם בשביל לנסות לנצח". אנטון פרדיננד, פול קונצ'סקי ומאתיו אתרינגטון בספק אצל הפטישים.

משחקים נוספים:

צ'לסי - צ'רלטון
אברטון - מידלסבורו
גרימסבי - ניוקאסל
מנצ'סטר יונייטד - בארנט
ברמינגהאם - נוריץ'
קארדיף - לסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully