וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למיליארדר אבדו 2 קבוצות

23.10.2005 / 22:44

ארקדי גיידמק הפסיד בבית עם הפועל ירושלים בכדורסל ואחר כך עם בית"ר בכדורגל, שלא הצליחה לשנות את המאזן הרע מול דרור קשטן. הפועל ת"א ניצחה 0:2 בטדי וקפצה למקום הרביעי. עזורי מאוכזב מהשחקנים

ברגע האחרון נודע לגיא עזורי כי הוא לא יוכל לעמוד על הקוים כמאמן בית"ר מאחר שתעודת המאמן שלו מארה"ב עדיין אינה תקפה בארץ הקודש. מאמן הכושר שהחליף את אוחנה באופן זמני, השיג שלוש נצחונות דרמטיים, אבל נכשל בשני מבחני הבגרות האמיתיים, מול מכבי חיפה והערב מול הפועל תל אביב (2:0) בטדי.

נסים בכר, האחראי על מחלקות הנוער, שנרשם כמאמן בית"ר הערב, התיישב לצידו של עזורי, אבל האחרון קבע את ההרכב, ערך את החילופים וניהל את המשחק באופן בינוני. עזורי בחר לפתוח עם שלושה קשרים בעלי אוריינטציה הגנתית, על מנת שיוכל להתמודד עם הקישור האחורי המעובה של הפועל. בסופו של דבר, אלו נפלו מהרגליים מול באדיר ואבוקסיס ובנוסף לכך, חסרה בית"ר מחץ שידגדג את הגנת הפועל המנוסה. בשבוע הבא בכפר סבא, ייתכן שמאמן אחר כבר יעמוד על הקווים בבית"ר.

כפי שקרה לא מעט פעמים בשנים האחרונות, גם הפעם לא הצליחה בית"ר לנצח את הפועל תל אביב כשדרור קשטן על הקווים בצד האדום. הפועל דילגה מעל בית"ר בטבלה וקפצה למקום הרביעי, 8 נקודות מהמוליכה חיפה ו-3 מהיריבות העירוניות. בשבוע הבא מחכה לה מפגש ביתי קליל על הנייר, מול האחרונה בני סכנין. כל זה לא מנע מהספונסר, אמנון ברזילי, להחליט לקנוס גם השבוע את קבוצתו על כך שעלתה מול בית"ר עם הלוגו הלבן של "סובארו" על החולצה ולא עם הצהוב-כחול כמתבקש.

מהלך המשחק

דקה 9: ברוך דגו הגביה כדור חופשי, אוגבונה הצליח להגיע אליו בקושי עם רגל שמאל, רגע לפני שהוא יצא ופנטסיל התכבד בהחמצה גדולה עם הראש.

דקה 20: אוגבונה שוב מצא את עצמו מרים מאגף שמאל לאורך האגף וגם הפעם עשה את זה עם הרבה רגש. אסי דומב הקדים את פנטסיל ונגח סנטימטרים מהמשקוף של קורנפיין.

דקה 24: פנדל! תומר חליבה שיחק עם הכדור ביד ולא השאיר ברירה לשופט אלון יפת. שמעון גרשון בעט ורשם החמצה נדירה, עם בעיטה חלשה שסידרה הצלה גדולה לאיציק קורנפיין.

דקה 31: גול! קרן של אליניב ברדה מצאה את הראש של אסי דומב, שהפעם לא החמיץ. 0:1 להפועל תל אביב הטובה יותר.

דקה 47: דוד אמסלם החל בפריצה אופיינית באגף שמאל, חתך למרכז והוציא בעיטה חלשה ברגל ימין. אלימלך קלט ללא כל קושי.

דקה 49: גול! אליניב ברדה רץ למתפרצת לבדו לאורך חצי מגרש, תוך שהוא לא סופר את יואב זיו ובן יוסף. הוא הקפיץ מעל קורנפיין אבל החטיא. למזלו, אוגבונה היה שם, נשמר מנבדל וגנב לברדה את התהילה מול שער ריק. 0:2 להפועל.

דקה 71: עומרי אפק הוריד יפה בראש ליואב זיו, אבל הקשר הסתכל על הכדור, חיכה יותר מדי ואיפשר לאלימלך לקלוט את הכדור.

דקה 73: הגבהה יפה של אפק מאגף ימין, מצאה את אסולין חופשי לגמרי. החלוץ בעט בלי לחשוב יותר מדי, אבל שוב היה שם אלימלך כדי להדוף.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; אלי ששון (ג'ף טוטואנה 53), דוד אמסלם, תומר בן יוסף, תומר חליבה (עומרי אפק 46); עידן מליחי (עמית בן שושן 72), אדם קאפיץ', מזואה אנסומבו, מאור מליקסון, יואב זיו; ליאור אסולין.

הפועל ת"א: שביט אלימלך; שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, ביו אדפמי; וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, ברוך דגו, ג'ון פנטסיל; אליניב ברדה (עומר פרץ 89), איבזיטו אוגבונה (שי אבוטבול 86).

"יכולנו להבקיע יותר"

גיא עזורי סרב להתייחס לסוגיית תעודת המאמן וניתח את המשחק: "בלי שום קשר למה שעובר על הקבוצה, נתנו הופעה מאוד עלובה היום ושום דבר לא מתרץ בעיני שחקן כדורגל שעולה למגרש בצורה כזו. עומרי אמר לי שהוא לא יכול פיזית לשחק 90 דקות. בחלק הקדמי יש לי שבעה-שמונה שחקנים וכל פעם אומרים למה זה משחק וזה לא. יש ימים ששום דבר לא הולך, אני לא יכול לציין שום שחקן שהיה ברמה סבירה אפילו ואי אפשר לנצח ככה קבוצה כמו הפועל תל אביב".

דרור קשטן: "אי אפשר שלא לרדת עם חיוך אחרי ניצחון שהיה משכנע. הקבוצה הטובה יותר ניצחה. החמצנו פנדל ועוד שני מצבים טובים כמדומני ויכולנו להבקיע יותר. אבל המטרה היתה לנצח ולמצמצם את הפערים בטבלה ולעשות עליית מדרגה כלפי מעלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully