וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלי פוטר מהארטס, בובי רובסון בדרך

'הארץ' בשיתוף

23.10.2005 / 14:03

המאמן שהוביל את הקבוצה למקום הראשון בסקוטלנד, לא הסתדר עם הבוס הליטאי רומאנוב. המאמן בן ה-72 מעונין מאוד לרשת אותו

הארטס הסקוטית אמנם במקום הראשון בליגה, אבל עבור ולדימיר רומאנוב, האוליגרך הליטאי שרכש אמש את רוב המניות של המועדון, זה לא מספיק. אתמול עזב אותה המאמן ג'ורג' ברלי, בגלל חילוקי דעות עם רומאנוב. אתמול הודרכה הקבוצה על ידי ג'ון מקגלין, מאמן הנוער, וניצחה 0:2 את דאנפרמלין.

סלטיק נשארה קרובה להארטס לאחר שגברה היום (ראשון) על קילמרנוק 0:1. שער של הבולגרי סטיליאן פטרוב בדקה ה-24 שומר את סלטיק במקום השני עם 26 נקודות, 3 פחות מהארטס.

מערכת וואלה! ספורט מוסיפה כי בובי רובסון מועמד לרשת את ברלי, שאמור היה לעשות היסטוריה ולקחת אליפות עם קבוצה מחוץ לגלזגו אחרי 20 שנה. רובסון בן ה-72 היה אמור לקבל את הארטס כבר בקיץ כאשר רומאנוב פנה אליו, אבל המאמן הוותיק השיב בשלילה. עכשיו רובסון נשמע מעונין. "לא לקחתי את הארטס בקיץ מסיבות אישיות, אבל עכשיו הנסיבות השתנו. מדובר בג'וב אטרקטיבי". אגב, רובסון יהיה בשבוע באדינבורו, בהלוויה של חבר.

ברלי, המאמן המפוטר, לא סגר 113 ימים בהארטס. חתנו של ברלי, קרייג, שחקן נבחרת סקוטלנד וסלטיק לשעבר, הסביר את הסיבות לגירושים: "ג'ורג לא היה מרוצה מההתערבות בעבודתו. הוא הבין כי הגרזן מתקרב לראשו בקרוב. לא יהיו חסרות לנו הצעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully