וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים שיאים

22.10.2005 / 18:15

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את נצרת עילית למרות משחק חלש, ושמרה על מאזן מושלם בדרך לאליפות שלישית ברציפות. שיא הופעות לאלון חרזי

מי חשב שדווקא נצרת עלית, קבוצה שלא זוכרת מתי כבשה שער, תעצור את האלופה מכבי חיפה, ועוד בביתה. האמת, אפילו לא הירוקים עצמם.

שער בטיל שיוט של יניב קטן (13) הרדים את המשחק , שהתעורר רק בזכות שער שיוויון שכולו הלב הגדול של אלירן אלקיים (63). אבל חיפה של השנים האחרונות לא מפזרת נקודות. דווקא האורחים נרדמו בהגנה, ואיפשרו לעידן טל לכבוש כעבור 4 דקות. סבבה, מי הבאה בתור?

המשחק החלש בקרית אליעזר ריגש רק בנאדם אחד. אלון חרזי, האיש שמחזיק בשיא ההופעות בנבחרת הלאומית, שבר גם את שיאו של אברהם אבוקרט, "אמד", אחד הסמלים הגדולים של הירוקים בשנות ה-80. אחרי שכבר שנים מנסים למצוא לו מחליפים באגף הימני בקבוצה ובנבחרת, מראה חרזי שגם אחרי 15 שנים בליגה, יש לו עדיין מה לתרום.

מהלך המשחק

דקה 9: סיימון סשלר שיחרר בעיטה מ-16 מטרים, דוידוביץ' הדף לקרן.

דקה 13: גול! יניב קטן התנהל לאיטו במרכז המגרש, ופתאום שיחרר כדור חלש אבל מדויק מ-25 מטרים, לרשת. 0:1 לחיפה.

דקה 25: חאבייר דירסאו בעט בעיטה חופשית מ-25 מטרים, ליד שערו של אושרי לוי.

דקה 63: גול! קרוגלאן נגח מתוך הרחבה, ואלירן אלקיים, שחקן בית של מכבי חיפה, בעט נהדר בימין מ-16 מטרים. 1:1 מדהים.

דקה 67: גול! בוקולי בעט מרחוק, אלקיים הסיט אותו לרגלי עידן טל החופשי, שבעט שטוח פנימה. 1:2 לחיפה.

דקה 70: ולדימיר קוקול קיבל צהוב שני אחרי עבירה על יניב קטן, והורחק.

דקה 83: אלון חרזי הגביה מימין, ההתרוממות של עידן טל בלבלה את אושרי לוי ואדורם קייסי, מול שער חשוף, בעט למשקוף. החמצה מדהימה.

פרטים בהמשך.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, רפאל אולארה, אריק בנאדו (דקל קינן, 90), אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עידן טל, מיכאל זנדברג (רוברטו קולאוטי, 69), גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן, יניב קטן (פרננדו לורפיסה, 72).

נצרת-עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, אלירן אלקיים, עמי אזולאי, אייל בן-עמי, ישראל דרור, סימון סשלר (קובי נכטיילר, 78), ולדימיר קוקול, עוז ברנדווין, גיז'רמו ישראלביץ, מיסלאב קרוגלאן (איתי שכטר, 78).

"במהלך הדרך יש גם משחקים פחות טובים"

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי: "זה יפה להתחיל כך את הליגה, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך. ידענו שנצרת עילית תילחם על חייה, והם נתנו הופעה טובה. במהלך הדרך יש גם משחקים פחות טובים, והתוצאה היא מה שחשוב".

על העימות עם המנכ"ל, איתמר צ'יזיק, אמר לוי: "אלו יחסי עבודה. מה שקורה מסביב לא מפריע למה שקורה במגרש. לפעמים יש אי הבנות. הקבוצה מתרכזת במטרה שלה".

לוי התייחס גם להארכת חוזהו במכבי חיפה: "כשאתה עובד טוב ומרוצים ממך, כיף לקבל מחמאה. יעקב שחר היה הראשון שהאמין בי, ואני שמח שבשבילו אני בכיוון הנכון. מקווה להמשיך להוביל את מכבי חיפה".

מאמן נצרת עילית, מוטי איוניר, היה עצבני בסיום, והפנה את זעמו למראיין: "אתם נודניקים בענייני השופטים איתי. אין לי שום טענות לשופט, ולא דיברתי איתו מילה אחת. אני מצפה בסוף משחק שישאלו אותי שאלות יותר רציניות. אני לא מאוכזב מהמשחק. ניסינו להוות יריב לקבוצה הכי טובה בארץ. ניסינו להשוות אבל ספגנו שער מאוד טפשי. אחרי שהפסדנו בצורה מבישה למכבי נתניה, לפחות היום השחקנים החזירו את הכבוד שלנו. זה מאכזב שאתה נלחם כל כך קשה ועושה מאמצים ושתי דקות אחרי זה סופג שער אומלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully