וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים יצא בשלום מאיסטנבול

21.10.2005 / 9:40

הבלם שימש כקפטן ב-1:1 של בולטון מול בשיקטאש. בארטז, שחזר לאחר השעיה, עצר פנדל והצטיין ב-1:2 של מארסיי על צסק"א מוסקבה

הערב (חמישי) התקיימו משחקי הסיבוב הראשון בשלב הבתים בגביע אופ"א, כשלא מעט נצחונות חוץ הושגו בהם, כולל במשחקה של מכבי פ"ת.

מה יהיה עם מונאקו?

בית 1

ויקינג - מונאקו 0:1

הפסד מפתיע מאוד לקבוצה הצרפתית שהתרגלה למאבקים גדולים בליגת האלופות בשנים האחרונות והעונה מתקשה בכל הזירות. הנורבגים פתחו עם סגל התקפי שכולל את אגיל אוסטנסטאד הותיק והפתיעו עם שער של נלקו בדקה ה-18, אבל מאוחר יותר נתנו לצרפתים להשתלט על המשחק. במונאקו יכולים להתנחם בחזרתו לכשירות של גאל ז'יבה, שהחלים מפציעה ארוכה והפגין הערב משחק טוב.

צסק"א סופיה - המבורג 1:0
אחרי שהדיחה את לברקוזן מהשלב הראשון בגביע אופ"א, לא הצליחה הערב סופיה לנצח גרמנית אחרת, המבורג. תומאס דול, מאמן המבורג, שכח שיש לו בסגל את רפאל ואן דר וארט, שגם כבש במבצע אישי יפה את שער הניצחון (57) וטען לפני המשחק שקבוצתו לא פייבורטית. "מבחינתי צסק"א קבוצה חזקה מאיתנו", אמר דול. "הם ניצחו שבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים שלהם". בסדר.

בית 3

האלמשטאד - הרטה ברלין 1:0
באשטורק סידר לנוידורף שער חשוב בדקה ה-67 כשלקראת הסיום עוד הספיק מארסליניו להדביק כדור למשקוף. ניצחון חוץ חשוב לגרמנים, שסיבך את השבדים לקראת ההמשך.

סטיאווה בוקרשט - לאנס 0:4
תבוסה קשה ובלתי מוסברת לקבוצת אמצע הטבה הצרפתית בבירת רומניה. יאקוב (13), גויאן (16) וצמד של דיקה (44, 57), סגרו עניין עבור סטיאווה.

בורו ניצחה את גראסהופרס

בית 4

גראסהופרס - מידלסברו 1:0
לאוהדים האנגלים השיכורים לא היה אכפת איך שיחקה קבוצתם. הם ביקשו ניצחון בשביל ההרגשה הטובה, קיבלו אותו ולא הפסיקו לשיר בסיום. את השער כבש כבר בדקה ה-10 ג'ימי פלויד האסלבנק. הקבוצה השוייצרית השניה שהפסידה היום, לא הצליחה להשוות ב-80 הדקות שנותרו.

דנייפרו - אלקמאר 2:1
שוטה ארבלדזה חגג ראשון בדקה ה-13 וסקטיו כבש את השני בדקה ה-52. רק אחרי 20 דקות חזרו האוקראינים למשחק, עם שער של מטיוחין. זה לא הספיק.

בית 5

באזל - שטרסבורג 2:0
השוייצרים, שנחשבים לקבוצה ביתית מובהקת, נכנעו למשחק טקטי מצויין מצד שטרסבורג. דיאנה (14) ובוקה (25), הכריעו את המשחק בשלב מוקדם יחסית ויכלו לכבוש עוד.

טרומסו - רומא 2:1
סמי קופור, הבלם שהגיע מבאיירן מינכן, כבש את שער הבכורה שלו ברומא בדקה ה-34. אארסט הכניע את דוני 6 דקות מאוחר יותר. ברומא כבר בנו על הנקודה, אבל לקראת הסיום קיבלו 3 בזכות השער של המגן ליאנדרו קופרה הברזילאי בדקה ה-84.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

בארטז עצר את מחזיקת הגביע

בית 6

צסק"א מוסקבה-מארסיי 2:1
למרות שמחזיקת הגביע נחשבת לאחת הפייבורטיות לשמור עליו, דווקא הצרפתים היו הראשונים לעלות על הלוח. סברי לאמושי הוותיק נגח את ה-0:1 בדקה ה-23. ממאדו ניאנג כבש את השני בדקה ה-38 ובארטז עוד הספיק להציל פנדל של איגנשביץ' עם פתיחת המחצית השניה, במשחק השני שלו במדי המועדון מאז ההשעיה על תקרית היריקה לפני שישה חודשים. ואגנר לאב הצליח רק לצמק בדקה ה-80.


דינמו בוקרשט - הירנביין 0:0
הקבוצה הרומנית נמצאת בכושר טוב. בשבת ניצחה את קלוז' 0:5 בליגה המקומית והיא נמצאת במירוץ צמוד עם סטיאווה בוקרשט על המקום הראשון. הירנביין קיוותה לקבל תוצרת מיאן הנטלר, חלוץ נבחרת הולנד הצעירה שכבש בצרורות בעת האחרונה. בסוף זה נגמר ב-0:0 מאכזב.

בית 7

ראן - שטוטגארט 2:0
עוד הפסד מאכזב לקבוצה צרפתית, למרות שהמשחק הוכרע רק בדקות הסיום. תומאסון הוסיף עוד שער למאזן המצויין שלו בגביעי אירופה השנה (6 כיבושים כולל משחקי האינטרטוטו) בדקה ה-87. ליובוז'ה גמר את המשחק עם המספר הנוסף בתוספת הזמן.

שחטאר דונייצק - פאוק סלוניקי 0:1
בראנדאו הברזילאי (68), הביא את הניצחון עבור הקבוצה האוקראינית שהתאוששה כנראה מההדחה על ידי אינטר במוקדמות האלופות.

חם באיסטנבול

בית 8

זניט - גימארש 1:2
ניצחון מצויין לקבוצה מסט. פטרסבורג, העיר השניה בגודלה ברוסיה שלא זוכה להצלחה הספורטיבית של מוסקבה. ספיבק כבש ראשון בפנדל (39) וארשבין הכפיל את התוצאה בדקה ה-54. הפורטוגזים חזרו למשחק משער של נקה שלוש דקות מאוחר יותר, אבל לא הצליחו להשוות.

בשיקטאש - בולטון 1:1
למרות שהקבוצה הטורקית נמצאת בעיצומו של משבר, היא הצליחה לעלות ראשונה על הלוח משער נפלא של החלוץ הברזילאי אאילטון כבר בדקה ה-7. בורחטי המקסיקני, הישווה בדקה ה-29 והחזיר את האנגלים עם נקודה משביעת רצון. בן חיים שיחק 90 דקות וענד את סרט הקפטן, במשחק אותו שיחקה הקבוצה האורחת בהרכב חסר.

בשיקטאש מפגרת כרגע ב-13 נקודות אחרי גלטאסריי ולמעשה איבדה את סיכוייה לזכות באליפות. אם זה לא מספיק, לקבוצה גם אין מאמן קבוע. ביום שני התפטר ריזה קאלימאי מתפקידו, ומחמט אקסי, מנהל מחלקת הנוער ואולבי גובנרגולו, מגלה הכישרונות הראשי, מונו כמאמני הקבוצה ועשו את השלהם הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully