וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרשתי, אבל אמשיך לשחק"

19.10.2005 / 12:17

אלון מזרחי חתם בעמישב מליגה ב' (כן, כן), אבל טוען שזה לא משנה את העובדה שפרש: "המשחק שולי, אימון מחלקת הנוער זה העיקר". יאמן וינהל את המחלקה בצוותא עם לירון בסיס

מלך השערים של ליגת העל בכל הזמנים, אלון מזרחי, שהיה אמור לפרוש ממשחק פעיל אחרי שלא מצא קבוצה בקיץ האחרון, ימשיך לשחק כדורגל. לא, זה לא יקרה בליגת העל, גם לא בליגה הלאומית. האווירון ישחק בעונה הקרובה במכבי עמישב מליגה ב'. מזרחי ישתף פעולה עם לירון בסיס, כאשר השניים ינהלו ויאמנו במקביל את מחלקת הנוער של מכבי עמישב. היום יקיים האווירון אימון בכורה.

חשוב לציין כי מבחינתו של האווירון, החזרה למגרשים לא משנה את העובדה שהוא תלה את הנעליים: "מבחינתי פרשתי מכדורגל, אבל אמשיך לשחק כתרומה לקהילה, לשכונות מצוקה. אני משחק, כדי שהילדים יראו אותי. הנושא של המשחק לא מהותי, שולי, המטרה היא לקדם ילדים במחלקת הנוער, להרויח כישרונות. הכדורגל תרם לי, עכשיו אני רוצה לתרום לכדורגל. זאת התנדבות. אני לא רואה בכך פחיתות כבוד לשחק בליגה ב', זאת תרומה לקהילה, כאשר הדבר החשוב זה הילדים".

אגב, מזרחי לא הסתיר בעבר את שאיפתו לאמן בליגת העל. סביר להניח כי אימון מחלקת הנוער של עמישב הוא רק צעד ראשוני בקריירת האימון של האווירון. והאמת, מי ששמע את הניתוחים המלומדים של מזרחי כאשר זה התיישב על כסא הפרשן בטלוויזיה, יודע שיש למה לצפות. בטוח שנראה הרבה גולים בקבוצות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully