וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון שוב בכושר

16.10.2005 / 15:47

אחרי הניצחון על סנדרלנד, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התפנה ללבן סוגיות בוערות ולסגור חשבונות. על הכוונת: רוי קין וספ בלאטר

יום אחרי הניצחון 3:1 על סנדרלנד, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, תפס את הכותרות, אחרי שדיבר בחופשיות על לא מעט נושאים שעלו לאחרונה. הראשון שבהם הוא עניין רוי קין, שהצהיר לא מזמן כי הוא מתכוון לעבור למועדון אחר לפני שיפרוש מכדורגל. פרגוסון, שידע כי מדובר בעיקר במשחקי מו"מ לגבי החוזה החדש של קין,ענה כי הקפטן שלו לא יזכה ליחס מיוחד, למרות שירות של 13 שנים בשדים האדומים.

"רוי הוא בן 34, הוא לא שונה מאף אחד אחר", אמר פרגי. "אנחנו נראה זאת כאשר הזמן יגיע. הסוכן של קין יודע זאת וגם קין יודע זאת. אנחנו לא מתכוונים לנהל עכשיו מו"מ עם רוי. החוזה שלו מסתיים השנה, אבל ידענו זאת כבר לפני שלוש שנים, וגם לפני שנתיים".

פרגוסון גם התייחס לאפשרות כי יצטרך לעזוב את יונייטד בקרוב, לא רק לאור ההישגים של הקבוצה, אלא גם בגלל השמועות שיהפוך למנג'ר נבחרת אירלנד. "כאשר אסיים לעבוד ביונייטד, אסיים את קריירת האימון שלי". אמר פרגי. "לא תהיה לי עבודה אחרת. אני לא יודע מתי זה יקרה, זה עשוי לקרות בכל רגע".

המנג'ר הסקוטי תקף במקביל גם את נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שטען כי פרגוסון צריך להיות יותר קשוח עם ויין רוני. "שפיפ"א תתעסק במגוון הבעיות שיש לה, ולא עם ילד בן 19. פיפ"א מתעסקת לפעמים בנושאים קטנים, מאשר לטפל בנושאים גדולים".

לגבי רוני, אמר פרגי: "יש לו עוד קריירה גדולה לפניו, הוא צריך משמעת עצמית. הוא בחור רגיש, וגם אינטליגנט".

אפרופו צעירים, אחד הכובשים נגד סנדרלנד, היה ג'וזפה רוסי, לו זה היה השער הראשון במדי השדים האדומים. האיטלקי בן ה-18, שנולד בארה"ב והגיע ליונייטד מפארמה ב-2001, קודם לקבוצה הבוגרת אחרי מספר הופעות מרשימות בקבוצת המילואים. "אני לא אשכח את היום הזה לעולם", אמר רוסי בסיום המשחק.

במקביל, באנגליה מדווחים כי יונייטד רוצה לצרף לשורותיה כישרון צעיר נוסף: דניאל גלברט, בן ה-16 מהארטס הסקוטית. ביולי האחרון יונייטד צירפה את דייויד גריי, גם נער צעיר מהארטס. ייתכן כי מדובר בשינוי גישה ביונייטד, שהלכה בשנים האחרונות על רכש נוצץ, ואולי עכשיו חוזרת לקונספציית הצעירים.

  • עוד באותו נושא:
  • סנדרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully