וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו לפאלרמו. ניצחונות למילאנזיות

16.10.2005 / 21:00

גיא לוזון ראה את יריבת מכבי פ"ת באופ"א משווה בדקה ה-90 ל-2:2 מול קייבו. 0:5 לאינטר על ליבורנו, 0:2 למילאן בקליארי

אחרי הניצחון של יובה על סיינה שהעלה את מאזן הנקודות של הגברת הזקנה ל-21, התקיימו היום (ראשון) שאר משחקי המחזור השביעי בליגה האיטלקית. פאלרמו, יריבת מכבי פ"ת ביום חמישי בגביע אופ"א, סיימה בבית בתיקו 2:2 מול קייבו, עם שיוויון של הדקה ה-90. אינטר התבססה במקום השני עם 0:5 קליל על ליבורנו, פיורנטינה נחלה הפסד כואב 1:0 באולימפיקו ללאציו.

פאלרמו - קייבו 2:2
משחק מרכז הטבלה, שנערך תחת עיניו הבוחנות של מאמן מכבי פתח תקווה, גיא לוזון, נפתח בשער יתרון של המארחת מפנדל של קוריני אחרי שקראקיולי נתפס ברחבה (15). שתי דקות חלפו עד השיוויון של אמורי שהכניע את סנטוני בשער נהדר. 7 דקות להפסקה הכשיל שוער פאלרמו סנטוני את אבינה ברחבה, ואמורי השלים צמד מהנקודה, 1:2 לקייבו. 3 דקות בתוך תוספת הזמן מצאה פאלרמו את השיוויון, כאשר קרקיולי כבש מנבדל ברור. 2:2 בסיום.

אינטר - ליבורנו 0:5

אינטר, השניה בטבלה, חגגה מול הפתעת המחזורים הראשונים, שמתחילה לצלול למקומה הטבעי. מרקו מטראצי (11) וחוליו קרוז (19) כבשו צמד ב-20 הדקות הראשונות. הרחקה של פרנצ'סקו קוקו (47), המושאל מהנרהזורי לליבורנו, פתחה בליץ של אינטר. אסטבאן קמביאסו ואיוואן קורדובה העלו ל-0:4 תוך 3 דקות, רקובה כבש את החמישי (60).

קליארי – מילאן 2:0

גם היריבה העירונית של אינטר, מילאן, סיימה את המחזור עם שלוש נקודות. אלברטו ג'ילארדינו (1) ואנדריי שבצ'נקו (27) דאגו לניצחון הרוסונרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שאר התוצאות

לאציו - פיורנטינה 0:1
אחרי עונת חזרה בעייתית לליגה העליונה, מוצאת עצמה הקבוצה מפירנצה בצמרת הטבלה, מקום בו לא היו ברומא כבר המון זמן. 81 דקות חיכו באולימפיקו לשער, שהגיע אחרי ערבוביה ברחבה לה היה אחראי שוער פיורנטינה, סבסטיאן פריי. זאורי כבש.

אסקולי - סמפדוריה 1:2
ויטוריו טוסטו (45) העלה את אסקולי ליתרון, בונאצולי השווה (54), לפני שטוסטו נגח פנימה (78) את שער הניצחון מכדור שהוגבה על ידי קאריאלו.

אמפולי - רומא 0:1
מישהו זוכר את האליפות של רומא וקאפלו? הקבוצה, שכמעט וירדה ליגה בעונה שעברה פתחה לא טוב גם את העונה הנוכחית, וניצחון על הקבוצה הקטנה מאפולי היה הכרחי כדי לא להמשיך ולשקוע במורד הטבלה. סטפאנו לוצ'יני השאיר את המארחת בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-28, אבל רומא לא הצליחה לחשוב רשת, ודווקא אמפולי עשתה את זה מרגלי ואנוצ'י (59). רומא, שוב, בצרות.

פארמה - טרביזו 1:1
פארמה, שניצלה בעונה שעברה מירידה רק בפלייאוף מול בולוניה, אירחה את האחרונה בטבלה, שהשיגה נקודה אחת בשישה משחקים. פאביו סימפליסיו העלה את הפארמאלאט ליתרון (34), אבל פאבה השווה (67). בפארמה עוד יבכו על הנקודות האבודות.

רג'ינה - לצ'ה 0:2
בסיום העונה יסתכלו, אולי, על המשחק הזה כזה שהכריע את גורל הירידה. ג'יאקומו טראדסקו (14) ופרנצ'סקו קוזה (52) העלו את רג'ינה ל-0:2. אלכס פינארדי האורח הורחק (70).

  • עוד באותו נושא:
  • פאלרמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully