וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראיירים אחד אחד

15.10.2005 / 20:56

הפועל תל אביב לא הצליחה לכבוש יותר משער בודד בתיקו 1:1 עם מכבי פתח תקווה. אבי לוזון: "מה שהקוון עשה לנו זה שוד"

זה היה משחק שהמפסידה בו יכלה להרים ידיים, כבר עכשיו, בכל הקשור למאבקי האליפות. הלוזונים, אפופי אדי ניצחון מבלגרד, חיפשו לחזור למסלול הניצחונות, לעיניו של הסקאוטר האיטלקי ביציע. האדומים של קשטן, עם שני הפסדים לפייבוריטיות לקחת את הליגה, כבר שכחו את האופוריה בעקבות הרצף חסר החשיבות בגביע הטוטו.

הפועל, שנראתה חסרת מנהיגות במחזורים הראשונים, קיבלה את יוסי אבוקסיס שחזר אחרי 6 חודשים מחוץ לדשא. טיילת של ג'ון פנטסיל באגף ימין הביאה לשער (13), אבל גם 10 דקות דורסניות בפתיחת המחצית השניה לא הספיקה לחבורת קשטן, שספגה את השיוון מראשו של אמבמבה (70).

הלוזונים אולי כועסים בגלל שער ניצחון שנגזל מהם בשל שריקה תמוהה לנבדל,אבל מה שבטוח, שביכולת הזו לא יהיה להם הרבה מה למכור מולפאלרמו ביום חמישי. הפועל, שחלמה על חיים חדשים תחת דרור קשטן, פשוט לא נראית כמו קבוצת צמרת.

מהלך המשחק

דקה 7: ג'ון פנטסיל הגביה מימין כדור שפגע בידו של מגן פתח תקוואי, השופט הורה להמשיך.

דקה 10: ג'ון פנטסיל שוב מצא עצמו באגף ימין, ומול אוהד כהן הוא בעט כדור חזק למרכז השער. כהן הדף.

דקה 13: גול! גרשון הגביה כדור לאגף השמאלי, הכדור פגע בפנטסיל, והגיע לבאדיר שהשאיר את פנטסיל מול השוער כהן, שהצליח רק לגעת בו. 0:1 לאדומים.

דקה 19: אליניב ברדה נוגח החוצה עוד כדור שהוגבה מהאגף הימני של התקפת האדומים.

דקה 36: אמבמה הוכשל על ידי גרשון על סף הרחבה. איסמעיל עאמר בעט את הבעיטה לחומה.

דקה 49: וואליד באדיר מציל מהקו בנגיחה כדור שנגח דוברובין.

דקה 60: התקפה נהדרת של הפועל תל אביב מסתיימת בבעיטה של באדיר לשער. אוהד כהן הדף לרגלי ברדה שכבש, אבל מעמדת נבדל. השער נפסל.

דקה 63: אמבמבה קיבל כדור ברחבה, התמהמה ובעט מעל השער.

דקה 64: פנטסיל חטף כדור ברחבה ממגמאדוב, דגו פרץ על הקו והשאיר את ברדה מול הרשת. החלוץ בעט החוצה.

דקה 65: באדיר השאיר את ברדה שפרץ מול השוער עם בלם עליו, ובעט מ-12 מטרים מעל השער.

דקה 68: עוד התקפה נפלאה של האדומים הסתיימה בנגיחה של דגו מעל השער.

דקה 70: גול! סטניסלאב דוברובין הגביה לרחבה, אמיל אמבמבה התרומם מעל חליס ונגח לרשת. 1:1. כשלא מבקיעים סופגים, לא?

דקה 76: עוד מתפרצת של פתח תקווה מצאה את גולן מול אלימלך, אבל החלוץ הסתבך והכדור הורחק.

דקה 86: עומר גולן נגח לרשת שער שנפסל על ידי השופט בגלל נבדל שלא היה. דקה אחר כך החמיץ גולן מול אלימלך כדור שקיבל מכפיר אדרי.

דקה 90: שי אבוטבול בעט מ-20 מטרים, אוהד כהן קלט.

הפועל תל אביב: שביט אלימלך, רמי חליס, טל חן, שמעון גרשון, ביו אדפמי, ג'ון פנטסיל, יוסי אבוקסיס (שי אבוטבול, 84), וואליד באדיר, ברוך דגו, גילי ורמוט (זיטו אוגבונה, 74), אליניב ברדה (עומר פרץ, 77).

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי (פבריס לוקומבו, 24), קובי גנון, סטניסלאב דוברובין, אסי משיח (סולי צמח, 53), אנדרה קלדיירה (אלעד ז'אן, 82), כפיר אדרי, עומר גולן, אמיל אמבמבה.

"הפסדנו 2 נקודות בגלל השיפוט"

מאמן הפועל תל אביב, דרור קשטן, אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "לפעמים הכדורגל אכזרי ויש חוקים שכשלא מבקיעים היריבים משווים בהזדמנות הראשונה. הפועל ת"א שיחקה יוצא מן הכלל וחבל שלא תירגמנו את ההזדמנויות לשערים. היו הרבה החמצות וזה חלק מהמשחק. מכבי פ"ת קבוצה ראויה וטובה ובהחלט לא קלה".

"כשמגיעים להזדמנויות זה כבר חיובי וזה חשוב. אני חושב שהמהלך של השער שנפסל היה בית ספר לכדורגל. זה הכדורגל שאנחנו משתדלים להציג. אני מאמין שאותם אנשים שמגיעים להזדמנויות יבקיעו בעתיד".

יוסי אבוקסיס, שחזר לשחק אחרי תקופה ארוכה: "הרגשתי בסדר, זה עוד לא מאה אחוז. אני לא חושב שיש מגמה להצעיר את ההרכב. מי שטוב משחק סומכים על דרור. פתחנו טוב, הייתה מחצית שניה מצוינת. כל עוד לא נתנו את הגול השני היינו חשופים לשיוויון. התיקו מאכזב כי זה היה משחק ביתי שלנו אבל היכולת הייתה טובה."

גיא לוזון: "היתה פתיחה טובה שלנו. אחרי הגול של הפועל איבדנו סבלנות, לא היינו שקטים עם הכדור. בחלק השני של החצי השני היינו טובים, כבשנו שער חוקי וידעתי את זה איך שכבשנו. בסופו של דבר הפסדנו 2 נקודות בגלל טעות של שופט".

על המשחק ביום חמישי מול פאלרמו, אמר המאמן: "לפאלרמו יש 5 שחקני נבחרת איטליה. זו קבוצה משכמה ומעלה. אני אטוס לצפות בהם משחקים ונעשה את הכל לעשות תוצאה טובה".

יו"ר מכבי פ"ת אבי לוזון היה נסער מאוד בסיום המשחק בעקבות החלטת הקוון. אחרי כמה טלפונים זועמים למי שצריך בהתאחדות לכדורגל, הוא אמר לספורט 5: "מה שהקוון עשה זה שוד. לא צריך טלוויזיה כדי לראות שהיה גול חוקי. באופן טבעי מאוד התאכזבתי. חוץ מזה שלא נישן בלילה, אין מה לעשות. גם הקוון התנצל בפני גיא (לוזון) בסוף המשחק ואמר שהגול היה חוקי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully