וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתיקת התותחים

15.10.2005 / 20:10

הניצחון התשיעי ברציפות של צ'לסי, הפעם 1:5 על בולטון, סגר את העונה האנגלית. ארסנל שוב הפסידה, הפעם 2:1 בווסט ברומיץ'

גם המחזור התשיעי בפרמיירליג השאיר את האלופה, צ'לסי, מושלמת עם 9 ניצחונות מ-9 משחקים. הקבוצה של מוריניו השחילה חמישייה לרשת בולטון (1:5) והגדילה את הפער בפסגה. טוטנהאם עלתה למקום השני אחרי ניצחון 0:2 על אברטון המידרדרת.

הגדולות של פעם, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וארסנל עדיין מאחור. השדים האדומים ניצחו, כמו גם אלופי אירופה. קבוצתו של ונגר הפסידה בפעם השלישית העונה, 2:1 לווסט ברומיץ'.

סטליאנוס יאנאקופולוס, הקשר היווני שלא יהיה במונדיאל, הדהים את סטמפורד ברידג' עם שער יתרון לאורחת בדקה ה-4. האלופה לחצה על שערו של יאסקלאיינן אבל המבול הגיע רק במחצית השניה. דידייה דרוגה (47, 61) ופרנק לאמפרד (51, 59) בשני צמדים, האיסלנדי איידור גודיונסן עם עוד אחד (73), וקבוצתו של סאם אלרדייס, שאיבדה את ריקרדו גארדנר שהורחק בדקה ה-58, חזרה הביתה עם חמישייה.

מחר ישחקו יוסי בניון וווסטהאם במנצ'סטר מול הסיטי (17:00). בירמינגהאם - אסטון וילה (13:00). ביום שני: צ'רלטון - פולהאם.

סדר חדש בצמרת האנגלית

סנדרלנד - מנצ'סטר יונייטד 3:1
הקבוצה של מיק מקארתי נראתה לא רע בשני המחזורים האחרונים, בהם השיגה ניצחון בכורה ותיקו מול ווסטהאם. הפעם נגמר לה המזל דווקא באיצטדיון האור. החבר'ה של פרגוסון רשמו ניצחון חמישי העונה והפעם גם הציגו יכולת משכנעת. ווין רוני (40) ורוד ואן ניסטלרוי (76) קבעו 0:2 לשדים האדומים. סטיבן אליוט האירי צימק לפני שער בכורה באדום של האיטלקי ג'וזפה רוסי.

ליברפול - בלקבורן 0:1
אחרי פתיחה רעה של העונה ומקום 13, יכולה אלופת אירופה להסתכל סופסוף למעלה. הרחקתו של המגן זוראב קיזאנשוילי (32) פתחה את הדרך לאלופת אירופה, שמצאה את הרשת רק בדקה ה-75 משערו של הצרפתי ג'יברלי סיסה.

ווסט ברומיץ' - ארסנל 1:2
ארסן ונגר מעולם לא סיים מתחת למקום השני בפרמיירליג ב-9 שנותיו בהייבורי. העונה זה הולך כנראה לקרות. פיליפ סנדרוס העלה את התותחנים ליתרון (17) אבל קאנו, נהניגרי שראה אצל הצרפתי בעיקר ספסל, השווה 7 דקות להפסקה. המחליף, דארן קארטר, כבש את שער הניצחון בדקה ה-76.

כבר לא תרנגול כפרות

טוטנהאם - אברטון 0:2
התרנגולים מתמקמים במקום השני אחרי צמד שערים תוך 5 דקות אחרי ההפסקה. אחמד מידו המצרי פתח (58), הרכש מניוקאסל ג'רמיין ג'נאס המשיך (63), ומרטין יול רואה לפני פתאום רק את מוריניו.

וויגאן - ניוקאסל 0:1
הקבוצה הקטנה של פול ג'ול פשוט לא מפסיקה להפתיע. יכולת חלשה של שיי גיבן המאוכזב מההדחה של אירלנד, סידרה לוויגאן את הניצחון החמישי בשישה משחקים. ג'ייסון רוברטס כבש בדקה ה-40 את השער היחיד במשחק בו נראתה האורחת שלא הפסידה בארבעת המשחקים בהם שיחק מייקל אואן, כקלה לניטרול. שער נגיחה חוקי לחלוטין של אלן שירר בדקה ה-65, נפסל שלא בצדק בטענה כי לא עבר את הקו.

מידלסבורו-פורטסמות 1:1
אוניל העלה את האורחים מפורטסמות ל-0:1 דקה אחת מפתיחת המחצית השניה. איגביני יעקובו הישווה תוך 8 דקות מול קבוצתו לשעבר וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully