וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש באירופה: בן חיים בצ'לסי, דרבי במדריד

שחר פרנהיימר

14.10.2005 / 19:36

היבשת מכינה לנו יופי של שבת: בולטון בצ'לסי, טורס מארח את ריאל ולה קורוניה את בארסה. באיירן נגד שאלקה והמנחוס

צ'לסי מגיעה למשחק נגד בולטון במאזן מושלם ועם ביטחון בשמיים, אבל לא בשיא כושרה. רוב הסגל של מוריניו נעדר מאימונים למשך שבועיים בגלל משחקי מוקדמות הגביע העולמי, שגבו שתי פציעות משמעותיות בגללן עשויה האלופה לפתוח ללא שני שחקני הכנף המובילים שלה - דמיאן דאף פצוע ולא ישחק, כשאריאן רובן נמצא גם כן בספק גדול למשחק.

גם העומס הגדול שצפוי לצ'לסי, שתשחק בשבועיים הקרובים חמישה משחקים בשלוש מסגרות: ליגה, גביע האלופות והגביע האנגלי, עשוי להשפיע על בחירת השחקנים של מוריניו. "המצב בעונה הקודמת היה גרוע בהרבה", אמר מוריניו. "בכל פעם שהיו משחקים בינלאומיים איבדנו נקודות. אני חושב שהשנה הסגל שלנו יכול להתמודד עם הבעיות הללו. אני יכול כעת לשחק יותר בין השחקנים, ולהכליל שחקנים שלא שיחקו עם נבחרותיהם".

טל בן חיים יפתח במרכז ההגנה של בולטון, שחזרה בעונה שעברה מפיגור 2:0 בסטמפורד ברידג' לשוויון ולנקודה. אולי המשחק ההוא יתן לקבוצה של סם אלרדייס יתרון מוראלי. אך בהתחשב בעובדה שאת משחק האליפות שלהם חגגו המיליונרים ב"ריבוק סטדיום" בבולטון, אזי שגם בתחום הזה צ'לסי מגיעה עם יתרון.

שאר המשחקים:

בירמינגהאם - אסטון וילה
צ'רלטון - פולהאם
ליברפול - בלקבורן
מידלסבורו - פורטסמות'
סנדרלנד - מנצ'סטר יונייטד
טוטנהאם - אברטון
ווסט ברומיץ' - ארסנל
וויגן - ניוקאסל

ספרד: הדרבי של מדריד

גם שחקני ריאל מדריד ואתלטיקו אמורים לסבול מבעיית העייפות אחרי מוקדמות המונדיאל, אך לפחות על פי כוכבה הצעיר של אתלטיקו, פרננדו טורס, אף אחד לא ישמור כוחות בדרבי בשבת. "אני לא חושב שמישהו ירגיש עייפות", אמר השחקן שכבש חמישה שערים בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת.

אתלטיקו לא ניצחה את יריבתה השנואה מאז 1998, ובויסנטה קלדרון רוצים לשים לסטטיסטיקה האיומה מבחינתם סוף. "אם נשחק כמו ששיחקנו נגד ברצלונה ויהיה לנו גם קצת מזל, יש לנו סיכוי מצוין לנצח", אמר טורס. "יש לנו קבוצה יותר טובה מבשנים האחרונות, וגם אנחנו וגם האוהדים רוצים כבר ניצחון. זה המשחק שכולם מחכים לו כל השנה", אמר החלוץ בן ה-21.

אך הסיפור המעניין לקראת המשחק מגיע מכיוון מפתיע, בולגריה. חריסטו סטויצ'קוב, פה גדול ושחקן עבר גדול בברצלונה וכיום מאמן הנבחרת הבולגרית, אמר השבוע כי הוא מתכוון לתת לשחקנו מרטין פטרוב, המשחק באתלטיקו, מנוחה ממשחקי הנבחרת בשביל שיהיה נמרץ בדרבי מול ריאל.

הציטוט הזה לא השאיר את מגן ריאל מדריד, איבן הלגרה, אדיש: "הוא בדרך כלל משתמש בשמנו כי בברצלונה הוא כבר לא מעניין אף אחד. הוא יודע שזה יצור מהומה וששמו יעלה שוב. אם לא זה, כבר היו שוכחים ממנו מזמן", אמר הלגרה.

יתר המשחקים:

אלאבס - ויאריאל
לה קורוניה - ברצלונה

גרמניה: באיירן נגד שאלקה והסטטיסטיקה

המשחק המרכזי בגרמניה יפגיש את האלופה באיירן מינכן עם סגניתה, שאלקה 04. למרות הפתיחה המצוינת של באיירן, הרקורד באצטדיון בגלזנקירשן עובד לרעתם ובגדול - 4 הפסדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים בשאלקה, ועוד הפסד בגביע. "אנחנו חייבים להפסיק להשתמש במגרש של שאלקה כתירוץ", אמר פליקס מאגאת.

אוואן הארגריבס, קשרה האנגלי בן ה-24 של באיירן, האריך בסוף השבוע את חוזהו בקבוצה בארבע שנים נוספות.

יתר המשחקים:

המבורג - וולפסבורג
קייזרסלאוטרן - דורטמונד
בילפלד - הרטה
ורדר ברמן - נירנברג
מיינץ - לברקוזן
שטוטגארט - מנשנגלאדבך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully