וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת איצ'ה - באיטליה הוזילו את מחירי הכרטיסים

5.10.2005 / 14:25

יו"ר התאחדות הכדורגל האיטלקית הורה להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחקי הכדורגל בגלל ירידה של כ-20 אחוז בכמות הצופים

יו"ר התאחדות הכדורגל האיטלקית, פרנקו קאררו, הורה לקבוצות הליגה הראשונה להוריד את מחירי הכרטיסים, בשל ירידה ברורה במספר הצופים במשחקי הליגה.

כמות הצופים הממוצעת למשחק העונה ירדה ב-20 אחוז מהעונה שעברה. העונה מגיעים למשחקי הכדורגל 21,280 צופים לעומת 26,135 בעונה שעברה. למשחק הצמרת ב'דה לה אלפי' בטורינו בין יובנטוס ואינטר הגיעו 33,772 צופים בלבד, פחות מחצי מתכולת האצטדיון המכיל 68,000 מקומות.

"הוזלת הכרטיסים אמורה לעודד אנשים לחזור למגרשים", אמר קאררו ל'גאזטה דה לה ספורט'. "יש משחקי צמרת שאנשים מוכנים לשלם עבורם הרבה כסף, אבל לא יכול להיות שלמשחקים כמו יובנטוס נגד קייבו לא יוזילו את המחירים".

אך הקרחות ביציעים לא צצות רק בגלל מחיר הכרטיס, שבממוצע עולה לאוהד האיטלקי כ-17 יורו, אלא גם בגלל כוחות השיטור הרבים שנמצאים באצטדיון כדי למנוע אלימות, וגם בגלל מצב האצטדיונים בחלק מהערים. אדריאנו גאליאני, נשיא מנהלת הליגה האיטלקית, אומר: "אם יש מעט אנשים ביציעים זה בגלל שנהיה הרבה יותר נוח לשבת ולצפות במשחקים בטלוויזיה. לטעמי, האצדיונים צריכים להיבנות בצורה כזו שהאוהדים יהיו בעדיפות ראשונה, כאלה שלא יהיו מסביב למשטח מסלולי ריצה שירחיקו את הקהל מהשחקנים".

הבעיות באיטליה, כמו גם באנגליה שם מספר הצופים הולך ויורד, מעלות את ההשוואה המתבקשת לליגת העל וכמות הצופים הנמוכה המגיעה למשחקים בארץ. אצלנו ההתאחדות עדיין לא פעלה למען הצופים, ומי שמנסה להזיז את גלגלי הבירוקרטיה נכון לעכשיו, הם האוהדים עצמם. אם המחאה תמשיך בצורה יסודית, יתכן וצעקת האוהדים תישמע בחלונות הגבוהים, ואיזה שהוא סוג של שינוי יתרחש בכל זאת בכדורגל הישראלי. אם לא, תמיד נוכל לטוס ללונדון, ולצפות במשחקי חג המולד בליגה האנגלית. שם לפחות נקבל תמורה למחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully