וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח תקווה עוד לא חזרה מבלגרד

2.10.2005 / 19:47

גיא לוזון לא חיפש אליבי להפסד 2:1 לבית"ר. אסולין כבש שער ניצחון אחרי שיוויון של קובי גנון

כמה רצו במכבי פ"ת להמשיך את החגיגות של גביע אופ"א גם בערב החג, אבל כנראה שבבית"ר ירושלים פשוט רצו יותר. למרות משחק הגנה מזעזע במחצית הראשונה, בית"ר ומאמנה הזמני גיא עזורי נהנו מיום מצוין של איציק קורנפיין, מהתעוררות של הקבוצה במחצית השניה ובעיקר משני שערים של עידן מליחי וליאור אסולין, שהעניקו 3 נקודות יקרות לפני פגרת הנבחרת. ומכבי פ"ת? כנראה ששני משחקים בשבוע, זה קצת גדול עליה. במחצית השניה העייפות ניכרה היטב בקרב שחקני פ"ת, שפשוט נפלו מהרגליים.

עם החזרה מהפגרה יעמוד על הקווים בבית"ר ככל הנראה מישהו אחר, אבל אין ספק שמגיע קרדיט ענק למאמן הכושר גיא עזורי. בלי תעודת מאמן ובלי נסיון, הוא הצליח להעמיד את הקבוצה על הרגליים, אחרי עזיבתו של אלי אוחנה ולהשיג בסופו של דבר שני ניצחונות ליגה. עזורי פתח עם הרכב מזעזע, שכלל שלושה חלוצים, אבל אף קשר יצירתי. עקב כך, במחצית הראשונה בית"ר היתה מבולגנת, אבל במחצית השנייה עזורי התעשת, ושינה את המשחק. מליקסון ויצחקי נכנסו, ובית"ר השתלטה על המגרש. לשחקני מכבי פ"ת לא היה מספיק אוויר כדי להחזיר מלחמה.

מנגד, גיא לוזון זכה להמון קרדיט על ההישג הגדול בגביע אופ"א, אבל הוא לא הצליח להוריד את הקבוצה שלו למציאות שנקראת ליגת העל, ושילם מחיר כבד מול בית"ר הבינונית. הקבוצה של לוזון לא נראתה טוב, למרות מספר גדול של הזדמנויות שלא נוצלו במחצית הראשונה. עומר גולן עלה פצוע ולא שיכנע, אמיל אמבמבה המשיך להחמיץ ומי שלמעשה השאיר את הלוזונים במשחק במחצית הראשונה היה קובי גנון, כובש שער השוויון הזמני.

בית"ר ירושלים עלתה בזכות הניצחון למקום השביעי וכעת היא צמודה למכבי פ"ת עם 6 נקודות. אין ספק שיהיה מעניין השנה בחלק הזה של הטבלה.

מהלך המשחק

דקה 9 - הזדמנות למכבי פ"ת. עומר גולן שולח כדור לסלים טועמה, שנכנס לרחבה ובועט מימין חלש והחוצה.

דקה 10 - סלים טועמה מוצא את עצמו חופשי באותו מקום. הפעם הוא בועט חזק ומסובב, אבל קורנפיין הודף.

דקה 13 - גול! עמית בן שושן משתלט על כדור ומשאיר קטנה לעידן מליחי, שבועט מ-18 מטר חיבורים של אוהד כהן.

דקה 14 - הזדמנות לפ"ת. אסי משיח משתלט על כדור ובועט מ-16 מטר, הכדור עובר ליד הקורה.

דקה 24 - בית"ר ירושלים ניצלת משער בטוח. עומר גולן פורץ לרחבה ובועט בין שני שחקנים, אבל קורנפיין הודף. אמבמבה משתלט על הריבאונד, אבל מפספס מקרוב את השער.

דקה 29 - גול! סלים טועמה מגביה כדור לרחבה. אמיל אמבמבה לא מצליח לעשות איתו כלום, אבל קובי גנון משתלט על הכדור ובועט מקרוב פנימה.

דקה 33 - בעיטה חופשית למכבי פ"ת. איסמעיל עאמר בועט מ-30 מטר, קורנפיין הודף לקרן. כדור הקרן מגיע שוב על עאמר, שבועט מהאוויר מ-20 מטר וקורנפיין הודף בהצלחה פעם נוספת.

דקה 37 - עוד סיבוך בהגנה של בית"ר מאפשר לכפיר אדרי לחדור לרחבה, לעבור שני שחקנים ולבעוט לשער. קורנפיין שוב הודף מצוין.

דקה 49 - גול! עמית בן שושן משתלט על איבוד כדור של מגמאדוב. הוא מוסר יפה לליאור אסולין שבועט מתוך הרחבה לשער ומחזיר את היתרון לבית"ר.

דקה 57 - הזדמנות למכבי פ"ת. קובי גנון מגביה כדור לכפיר אדרי, שנוגח מקרוב החוצה.

דקה 77 - איסמעיל עאמר מגביה כדור לרחבה, עומר גולן מגיע אליו ומחמיץ מקרוב את השער.

דקה 90 - הזדמנות למכבי פ"ת. רוביל סרסור מסתובב ובועט מ-18 מטר, קורנפיין הודף.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, גנון, בנאי, מגמאדוב, עאמר, אדרי (גליק, 90), קלדיירה, משיח, טועמה (שי דוד, 82), גולן, אמבמבה (סרסור, 66).

הרכב בית"ר ירושלים: קורנפיין, חליבה, בן יוסף , ששון, אמסלם, אנסומבו, דנין (מליקסון, 46), מליחי, טוטואנה (יצחקי, 46), בן שושן (יואב זיו, 79), אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully