וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה פשוט יותר טובה

2.10.2005 / 22:40

מכבי חיפה הסתפקה ב-0:1 קטן על הפועל ת"א, שהגיע בכלל מטעות אומללה של אלימלך. זה יכול היה להסתיים בחמישייה

דרור קשטן הגיע לקריית אליעזר במטרה ברורה - להפריע למכבי חיפה לשחק את הכדורגל השוטף שלה, ואולי לגנוב בטעות גול. הסגירה החזקה של באדיר ולאקיץ' במרכז השדה כמעט הוציאה את הפועל ת"א עם נקודה יקרה, אלמלא טעות אומללה של שביט אלימלך, שלא הצליח להשתלט על בעיטה פשוטה של עידן טל.

ה-0:1 אולי יכול להטעות את מי שלא צפה במשחק, אבל שלא יהיו ספקות - גם הערב (ראשון) שלטה מכבי חיפה ללא עוררין, שיחקה כדורגל התקפי ושוטף, והציגה שוב את מיכאל זנדברג בכושר שיא, יחד עם היעילות של דירסאו ועידן טל. חיפה יוצאת לפגרת הנבחרת עם מאזן מושלם ו-5 נקודות יתרון על מכבי ת"א. אם קבוצות הליגה לא יעשו חשבון נפש, השנה הקרובה תהיה דומה מאוד לקודמתה, למרות ההבטחה הגדולה של הקיץ.

מהלך המשחק

דקה 10: עידן טל מפציץ מ-16 מטרים, ואלימלך הודף טוב. בוקולי בועט את הריבאונד מ-2 מטר ואלימלך עוצר מדהים. בוקולי מנסה שוב אבל אדפמי מציל מהקו. הכדןר מגיע לטל שמפיל את עצמו לגליץ' של גרשון, יפת לא מתפתה ומסמן להמשיך במשחק.

דקה 25: כדור עונשין להפועל ת"א, דוידוביץ' יוצא ומשמיט, אבל הסכנה מורחקת.

דקה 44: פנסטיל היתל בבנאדו באגף ימין ובעט כדור חזק שנהדף בידי דוידוביץ'. אוגבונה בעט את הריבאונד לא מדויק.

דקה 46: דקה אחת מפתיחת המחצית השניה מוצא זנדברג בכדור מצוין את ארבייטמן, שגולש אל הכדור ושולח אותו מקרוב אל המשקוף של אלימלך.

דקה 52: עירבוביה ברחבת הפועל ת"א מסתיימת ברגליים של בוקולי, שמנסה לבעוט מ-5 מטרים, אבל נופל לאחר היתקלות מאחור ברגל של גרשון. יפת מורה גם הפעם להמשיך לשחק.

דקה 57: גול! עידן טל בועט שטוח מרחוק כדור שנראה פשוט, אבל אלימלך יורד אליו לא טוב, משמיט, ורואה את הכדור עובר את הקו, 0:1 חיפה.

דקה 68: התקפה יפה מסתיימת אצל זנדברג שבועט מ-11 מטר, אבל אלימלך הודף. ארבייטמן בועט את הריבאונד אבל אלימלך שוב במקום, הפעם לקרן.

דקה 80: בעיטת עונשין חזקה של רפאל אולארה מוצאת את שביט אלימלך מוכן.

דקה 90: עומר פרץ בעט מסובב מפינת הרחבה כדור שחמק סנטימטרים מהקורה של דוידוביץ'.

הרכבים:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי (סבן 70), רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי; עידן טל, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, מיכאל זנדברג (לורפיסה 81); שלומי ארבייטמן (בירוק 90), יניב קטן.

הפועל ת"א: שביט אלימלך; ביו אדפמי, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי; אוגנין לאקיץ' (אבוטבול 73), וואליד באדיר, ג'ון פנטסיל, ברוך דגו (כנפו 78); איבזיטו אוגבונה (פרץ 60), אליניב ברדה

אלימלך: קשה להסביר את מה שקרה

אריק בנאדו: "היה פייט טוב, משחק עם הרבה קהל. היינו עדיפים כל המשחק חוץ מהדקות בסוף שנסוגנו. אני חושב שאנחנו קבוצה יותר טובה משנה שעברה".

רוני לוי: "מי שרואה את מכבי חיפה נהנה לראות אותה. אנחנו משחקים כדורגל התקפי מאוד ויוצרים הרבה מצבים. אני חושב שיש משחקים מהסוג הזה שצריך לדעת לקחת את ה-0:1 בקושי. אני חושב שגדולה של קבוצה היא לדעת לשמור על רשת נקיה ולקחת את המשחק. אנחנו קבוצה שעובדת ביחד, ובמסגרת הטקטית השחקנים באים לידי ביטוי". לגבי יכולתו של מיכאל זנדברג, אמר רוני לוי: "מיכאל היה תמיד שחקן מוכשר, והא הבין שהוא חייב להיות רציני. הוא משקיע באימונים, חי חיים ספורטיביים, ורואים את התוצאות. זה לא במקרה".

קשטן: "אני לא חושב שהתפתח משחק ברמה גבוהה מצד שתי הקבוצות. השער הוא שער של ביש מזל, למרות שבמחצית הראשונה הם יותר שלטו ושביט לקח כדורים יפים מאוד. אחר כך ייצבנו את השורות ושלטנו יותר למרות שלא הגענו להזדמנויות. יש תופעה שאנחנו לא מצליחים להיכנס טוב למשחק במחצית השניה. קורה ששוערים משמיטים, חבל שזה השער שהכריע את המשחק".

שביט אלימלך: "קשה להסביר את מה שקרה. הרגשתי בדקות האלה הכי טוב במשחק, הייתי מפוקס, אבל זה קרה. לא רציתי להתקיף את הכדור כי המגרש רטוב, רציתי לתת לו קטנה אבל הוא הסתובב אחורה במקם קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully