וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסור להחמיץ

1.10.2005 / 20:36

מכבי ת"א עוד עלולה לשלם מחיר יקר על אינספור ההחמצות מול נצרת עילית. התיקו 0:0 בבלומפילד, משרת מצוין את מכבי חיפה, שתוכל לפתוח פער של חמש נקודות

אחרי המעידה בכפר סבא בשבוע שעבר, במכבי ת"א לא יכלו לקוות ליריבה נוחה יותר במחזור הרביעי. נצרת עילית של מוטי איוניר עמדה בסופו של דבר בגבורה בבלומפילד והוציאה נקודה יקרה בחוץ, אבל הגנה כמו שלה הייתה צריכה לחטוף לפחות שלושה שערים. למזלה, השוער אושרי לוי תפס עוד אחד מהימים הטובים שלו והיה אולי האחראי העיקרי לנקודה של נצרת עילית.

מנגד, מכבי ת"א הגיעה להזדמנויות החל מהדקה החמישית ועד לשריקת הסיום. במחצית הראשונה זה היה בעיקר רועי דיין, שלא ניצל את המתנות של אבי יחיאל, אייל ברקוביץ' וג'ובאני רוסו. במחצית השניה הצטרף אליו אופיר חיים, שנכנס כדי לחזק את ההתקפה בשליש האחרון של המשחק ובסך הכל הוסיף עוד כמה החמצות.

ג'ובאני רוסו, ארז מסיקה ולירן כהן פיספסו גם הם מצבים שפשוט אסור לפספס ושחקני נצרת עילית יצחקו כל הדרך לצפון עם נקודת הליגה השישית שלהם. למכבי ת"א זו הייתה תוצאת התיקו הראשונה העונה ושתי הנקודות הראשונות שהקבוצה מפסידה השנה בבלומפילד.

מהלך המשחק

דקה 7 - הזדמנות מצוינת למכבי ת"א. מהלך שמתחיל באייל ברקוביץ', שמוסר כדור ממרכז המגרש אל אבי יחיאל. יחיאל פורץ מצד ימין ומכניס כדור מדויק לרועי דיין, שבועט לשער ואושרי לוי הודף יפה.

דקה 12 - עוד מהלך יפה של יחיאל וברקוביץ' מסתיים ברגל של משה מישאלוף, שבועט מ-20 מטר. הכדור יוצא החוצה.

דקה 16 - הזדמנות נוספת מצוינת למכבי ת"א. ג'ובאני רוסו מגביה כדור לרועי דיין, שנוגח ממרכז הרחבה והכדור שורק ליד הקורה של אושרי לוי.

דקה 20 - סאלם אבו סיאם עובר שחקן הגנה, בועט מ-16 מטר אלכסונית משמאל היישר לידיו של אושרי לוי.

דקה 30 - עוד הזדמנות מצוינת למכבי ת"א. אבי יחיאל מכניס עוד כדור רוחב מצוין לרועי דיין, שבועט מקרוב מעל לשער.

דקה 32 - רוסו מכניס כדור לרחבה, דיין מוריד עם הראש לאייל ברקוביץ', שבועט מהאוויר דרך הקרקע החוצה.

דקה 38 - בעיטה חופשית למכבי ת"א. ג'ובאני רוסו מסובב לרחבה, אבי יחיאל נוגח החוצה.

דקה 51 - הזדמנות מסוכנת לנצרת עילית. קרוגלן בועט מ-16 מטר והכדור עובר קרוב לקורה.

דקה 67 - עוד החמצה בלתי מובנת של מכבי ת"א. הפעם זה ג'ובאני רוסו, שמקבל כדור יפה מסאלם אבו סיאם ונוגח מקרוב החוצה.

דקה 78 - שוב פעם זהו ג'ובאני רוסו, שמתמקם ברחבה לכדור עומק ונוגח מקרוב לידיים של אושרי לוי.

דקה 81 - לירן כהן מגביה כדור לתוך הרחבה, אופיר חיים בועט מהאוויר לידיים של אושרי לוי.

דקה 89 - ההחמצה הגדולה במשחק של מכבי ת"א. אופיר חיים מגביה מהצד השמאלי של הרחבה, לירן כהן מוריד למסיקה שבועט מ-3 מטר מעל לשער.

הרכב מכבי ת"א: שטראובר, יחיאל, גונזאלס, סטרול, אבו סיאם, מישאלוף, תמיר כהן (אופיר חיים, 60), רוסו (מסיקה, 87), ברקוביץ' (לירן כהן, 79), נמני, רועי דיין.

הרכב נצרת עילית: אושרי לוי, סולימן, אזוליאי, אלקיים, פדלון (קוקול, 60), זאנו, בן עמי, סשלר (שכטר, 60), סימנטוב, ישראלביץ', קרוגלן.

קלינגר: "נצרת עילית קיבלה מתנה לחג"

מאמן מכבי ת"א ניר קלינגר אמר בסיום: "נצרת עילית קיבלה מתנה לחג. היה לחץ מול השער. באימונים המצבים האלה נכנסים. חסר שהשחקנים יבינו שכדי לנצח צריך להבקיע מול השער. זו פעם ראשונה שאני נתקל במשחק שהיריב לא מגיע לאף מצב. הנקודה לא נותנת שום דבר. אם נמשיך ככה ננצח משחקים והרבה".

מאמן נצרת עילית מוטי איוניר: "אני מצדיע לשחקנים שנלחמו פה. נעזרנו במזל בגלל החטאות של מכבי. בשבוע שעבר היו לנו מצבים לא פחות טובים והמזל לא היה לצידנו. הוא לא נדבק בקבוצה אחת. השחקנים נלחמו נתנו את הנשמה. אל תשכחו שזו רק נצרת עלית שמשחקת פה בבלומפילד. נצרת עלית תכבוש. לי יש סבלנות ואתם תראו עוד שערים שלנו".

אושרי לוי: "נצרת עלית השיגה כאן נקודה. מזל זה חלק מהמשחק. למזלנו זה היה לטובתנו היום. רוצים להיכנס לתודעה של הכדורגל הישראלי דרך נקודות כאלה. הנבחרת היא מילה גדולה. אנחנו עובדים כל יום מחדש להוכיח שמגיע לנו נציג. הלוואי וזה יהיה אני. אם יקראו לי אני אהיה הראשון שמאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully