וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן חזרה לנצח

1.10.2005 / 19:33

האלופה לא התקשתה עם 0:2 מול וולפסבורג. ורדר ברמן כבשה פעמיים בחמש הדקות האחרונות כדי להשיג ניצחון על הרטה

המחזור השמיני של הבונדסליגה סיפק לנו שערים ודרמות של הדקות האחרונות. מלבד הניצחונות הצפויים של באיירן מינכן ושאלקה, כל השאר הזיעו כדי להשיג את הנקודות. המפגש המרכזי נערך באיצטדיון האולימפי בברלין, שם אירחה הרטה את ברמן והפסידה את המשחק בחמש הדקות האחרונות. באייר לברקוזן ניצלה ברגע האחרון מהפסד ביתי מביך.

באיירן מינכן - וולפסבורג 0:2

באיירן חזרה לסורה אחרי ההפסד בהמבורג וניצחה את וולפסבורג כדי לשמור על המקום הראשון. פליקס מגאת' נאלץ להסתדר ללא ביצ'נטה ליזארזו, מיכאל באלאק ואוליבר קאהן אבל רוקה סנטה קרוז הפראגוואי, שפתח בהרכב, כבש בדקה ה-67 את השער הראשון לבאוורים. לוסיו חתם את התוצאה בדקה ה-90. באיירן עם ניצחון שביעי משמונה משחקים.

הרטה ברלין - ורדר ברמן 2:1

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש באיצטדיון האולימפי בברלין את הרטה המקומית עם ברמן של תומאס שאף. ברמן חסרה את פטרי פאסאנן הפיני במרכז ההגנה ונכנסה לפיגור בדקה ה-47 משער של הקשר ההונגרי, פאל דרדאי. ברמן הייתה כבר בדרך להפסד שני ברציפות (אחרי פנאתינייקוס באלופות), אבל הצליחה לבצע מהפך מדהים בחמש הדקות האחרונות ולצאת מהבירה עם שלוש נקודות.

בדקה ה-85 היה זה טים בורובסקי שכבש את שער השוויון. נלסון ואלדז הפראגוואי כבש את שער הניצחון בדקה ה-90. ברמן עולה למקום השני בטבלה, הרטה, שאיבדה נקודות ראשונות העונה בבית, ירדה למקום החמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פרנקפורט - שאלקה 1:0

אחרי התיקו מול מילאן באמצע השבוע, יצאו חניכיו של ראלף רנגניק לפרנקפורט למפגש מול העולה החדשה. שאלקה, אחת משתי קבוצות שטרם הפסידו העונה, הצליחה לחזור הביתה עם שלוש נקודות הודות לשער הניצחון של סורן לארסן הדני, עם שערו הרביעי העונה. שאלקה רביעית בטבלה, חמש נקודות מאחורי באיירן מינכן.

שאר המשחקים:


נירנברג – פ.צ קלן 1:2

הבאוורים ארחו את העולה החדשה בפראנקנשטאדיון והשיגה את ניצחונה הראשון העונה, בהרכב חסר מאוד. חלוץ נבחרת גרמניה הצעירה, סטפן קיסלינג היה כוכב המשחק כשכבש צמד בדקות 32 ו-67. פטריק הלמס הספיק רק לצמק בדקה ה-76. הפסד שלישי ברציפות לפ.צ קלן, נירנברג ברחה מהמקום האחרון בטבלה.

בורוסיה מנשנגלאדבך – מיינץ 05 0:1

גלאדבאך המשיכה במגמת השיפור גם בבורוסיה פארק מול מיינץ החלשה. האורחים, שנוצחו על ידי סביליה והודחו מגביע אופ"א ביום חמישי, ספגו הפסד שני תוך שלושה ימים. את שער הניצחון לבורוסיה כבש הבלם חוזה אנטוניו סנטוס בדקה ה-33 והבטיח לביתיים ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. מיינץ עמוק מתחת לקו האדום.

באייר לברקוזן – ארמיניה בילפלד 1:1

גם ללא קלאוס אאוגנטאלר, באייר לא נראית טוב. ביום חמישי היא הודחה על ידי צסק"א סופיה מגביע אופ"א והיום היא ניצלה מהפסד מביך בביי ארינה מול בילפלד החלשה. ההגנה של באייר, שחסרה את חואן ונובוטני, קרסה פעם אחת, בדקה ה-58 מרגלו של החלוץ הגנאי, איזק בואקי. באייר חיכתה עד הדקה ה-84 כדי למצוא את השוויון. אנדריי וורונין האוקראיני הכניע את מתיאס היין והבטיח לרודי פלר נקודה יקרה.

האנובר – דואיסבורג 1:1

האנובר השיגה נקודה ראשונה אחרי שלושה הפסדים מול העולה החדשה. מיכאל דלורה העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה השמינית, אבל עבדל עזיז אחינפוף מצא את השוויון שש דקות מאוחר יותר. דואיסבורג עם ארבע נקודות משני המשחקים האחרונים, מתחילה להסתגל לבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully