וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא היה משחק לבעלי לב חלש"

30.9.2005 / 18:22

כך סיכם מאמן בני יהודה ניצן שירזי את המהפך שהביא לניצחון 1:2 על אשדוד. הקבוצה יצאה משבוע נוראי, אלי ביטון מעונה איומה

בבני יהודה ידעו ששלוש נקודות במשחק הבית מול אשדוד יסתמו הרבה פיות ויהפכו שבוע מאוד לא נעים, במרכזו פרשת אלון מזרחי והאחים מוסלי, למשהו אחר לגמרי. העברתו של אלי ביטון ממכבי ת"א לבני יהודה בשבוע, עמדה כאמור בצל הפרשה הגדולה שהאפילה על השכונה ואולי לא זכתה ליותר מדי התייחסות. אז היום, אותו אלי ביטון שלא מצא את מקומו אצל קלינגר, הביא לניצן שירזי ובני יהודה שלוש נקודות עם שער ניצחון בדקה ה-90 ב-1:2 על אשדוד. לא יכולה להיות בכורה יותר מוצלחת מזו ונראה שאחרי שנתיים עגומות, ביטון מצא סוף סוף מקום טוב.

באשר למשחק עצמו, הסיום אולי מדבר בעד עצמו אבל במשך 85 דקות זו הייתה עוד תצוגה עלובה של ערב שבת בליגת העל. עד היום, משחקי יום שישי הסתיימו בתוצאות תיקו מאכזבות, גם הפעם זה נראה ככה עד לסיום הנפלא. זה התחיל בשער של יוסי אופיר בדקה ה-85, שהעלה את אשדוד ל-0:1. המשיך אחרי שלוש דקות בשער השיוויון של מטה בטורינה והסתיים עם שער הניצחון הנפלא של ביטון, שנכנס כמחליף.

בני יהודה, שהשיגה את ניצחונה השני העונה, עלתה באופן זמני למקום השני בטבלה.

מהלך המשחק

דקה 17 - הזדמנות לאשדוד. עמנואל אוביידה פורץ קדימה ובועט מ-18 מטר, אניימה הודף.

דקה 19 - הזדמנות לבני יהודה. מטה בטורינה מעביר שני שחקנים ומתקדם אל קו הרוחב של השער. הקרואטי שולח כדור לתוך הרחבה אל קובי דג'אני, שבועט החוצה.

דקה 35 - הזדמנות לבני יהודה. בן לוז פורץ קדימה ובועט מ-20 מטר, הכדור יוצא החוצה.

דקה 41 - הזדמנות מצוינת לבני יהודה. קובאצ'ביץ' חוטף כדור ברחבה ובועט מקרוב לשער של אשדוד. הכדור פוגע בקורה הימנית, עובר משם לקורה השמאלית ויוצא בסופו של דבר החוצה.

דקה 64 - הזדמנות לאשדוד. דאבל פס יפה משאיר את עמנואל אוביידה חופשי ברחבה של בני יהודה, אוביידה בועט מימין והכדור פוגש את הרשת החיצונית.

דקה 65 - גפני משאיר עקב יפה לאסי בלדוט, שספק בועט ספק מגביה כדור אלכסוני, שקרוב מאוד למסגרת.

דקה 75 - מטה בטורינה מגביה כדור לרחבה של אשדוד, אסי בלדוט מנסה לעלות לנגיחה ומפספס את הכדור בסנטימטרים.

דקה 82 - ההזדמנות הטובה במשחק לבני יהודה. אלי ביטון, בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, מוצא את עצמו חופשי לגמרי במרכז הרחבה מול השוער אחרי מסירה של דג'אני. ביטון משתהה יותר מדי ובסופו של דבר בועט חלש, אטצ'י מציל את הכדור.

דקה 85 - גול! בעיטה חופשית לאשדוד. דוד רביבו מגביה לרחבה ויוסי אופיר נוגח מקרוב פנימה. 0:1 למ.ס אשדוד.

דקה 88 - גול! אסי בלדוט המשיך עם העקב כדור קרן, מטה בטורינה עט על המציאה וכבש מ-3 מטרים בין רגליו של אג'יי. בני יהודה משווה ל-1:1.

דקה 90 - גול! אלי ביטון משתלט על כדור שניסתה להרחיק הגנת אשדוד ובועט מ-16 מטר כדור חד ושטוח פנימה. מהפך מדהים שקובע 1:2 לכתומים.

הרכב בני יהודה: אניימה, אברבאנל, אזולאי, אלול, גפני, דג'אני, לוקמן, קובאצ'ביץ' (בלדוט, 58), בן לוז (אלי ביטון, 58), בטורינה, אלירן עטר (בדש, 75).

הרכב מ.ס אשדוד: אג'יי, מוסא, אטצ'י, אלמושנינו, טובול, אופיר, שמיר (מאור פרץ, 80), אוחיון (אובוקה, 64), אוביידה, שריקי, הולצמן.

"זה לא היה משחק לבעלי לב חלש"

כוכב המשחק והרכש החדש של הכתומים, אלי ביטון, סירב להתראיין בסיום המשחק לטלוויזיה ומי שדיבר בשבחו היה המאמן ניצן שירזי, שאמר לספורט 5: "ההשתלבות שלו בקבוצה קלה וחלקה, הוא יכול לתרום לבני יהודה והרבה". שירזי הוסיף: "זה לא היה משחק לאנשים בעלי לב חלש. זה היה משחק של רבע שעה. היינו אולי קצת יותר טובים מאשדוד. לגול שנתנו ממצב נייח היה קשר למזל ואז המומנטום עבר אלינו. אני שמח שזה נגמר ככה. אנחנו בצד המנצח אבל אנחנו לא שוכחים מה היה עד הדקה ה-85".

מאמנה המאוכזב של אשדוד יוסי מזרחי אמר בסיום: "משחק לא טוב שלנו. צריך להיות נאיביים וטפשים כדי להפסיד ככה. על נאיביות משלמים. צריך לקחת מנהיגות ברגעים כאלה. זה היה גול מקרי לחלוטין. לפחות במקום לשמור על השיוויון, אנחנו מאבדים כדור במרכז השדה ומקבלים גול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully