וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחת והיחידה

25.9.2005 / 22:15

שער של מיכאל זנדברג העניק למכבי חיפה ניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים, והשאיר אותה בלתי מנוצחת בפיסגה (וידאו)

בליץ של מכבי חיפה בפתיחת המחצית השניה הספיק לאלופה בשביל להשיג ניצחון ראשון אחרי שנה וחצי על בית"ר ירושלים.

אחרי מחצית ראשונה שקולה ומעניינת, היה נדמה שהחניכים של גיא עזורי יכולים לעקוץ אולי את המכונה הירוקה, אבל שער של מיכאל זנדברג המצוין בדקה ה-46 הפריד בין שתי הקבוצות עד הסיום.

בהיעדרו של עומרי אפק, הרכש החדש של הצהובים שחורים, החליט עזורי להפתיע ולהציב את יואב זיו כמגן ימני, הימור שהוכח כטעות - השער הגיע מחור באגף שלו, ונראה היה שההתקפה הירושלמית חסרה את המהירות שלו ליד השער החיפאי.

אחרי ההפסד של מכבי ת"א בשבת, חוזרת הטבלה להזכיר את מראות העונה שעברה. בשבוע הבא יגיעו קשטן והאדומים לקריית אליעזר בנסיון נוסף לעצור את הליגה, ובית"ר תצא בראשון לעוד משחק קשה, נגד הלוזונים ב'אורווה'.

מהלך המשחק

דקה 5: בעיטה ראשונה לשער מצד שתי הקבוצות. מליחי מקבל כדור על קו ה-16, ובועט חלש לידיים של דוידוביץ'.

דקה 11: טוטואנה פרץ לאורך כל המגרש ובעט מעל השער של דוידוביץ'.

דקה 19: כדור גדול של קטן מצא את קולאוטי לבד מול קורנפיין, אך הארגנטינאי התמהמה ואיבד את ההזדמנות.

דקה 30: פעולת הכנה מעולה של מליקסון מוצאת את עזו לבד, אבל הוא נוגח מחמישה מטרים חלש והחוצה.

דקה 38: מיכאל זנדברג פרץ יפה דרך המרכז והשאיר את קולאוטי בכדור גדול לבד מול קורנפיין. חלוץ חיפה ניסה לחלוף על פני השוער, אבל קורנפיין ירד לכדור ומנע שער בטוח.

דקה 46: גול! קולאוטי זיהה חור בהגנת בית"ר ושלח כדור מדויק לזנדברג, שהשתלט יפה על הכדור והכניע את קורנפיין מקרוב, 0:1 חיפה.

דקה 48: הגבהה של קולאוטי מוצאת את הראש של בוקולי שנוגח מקרוב לידיים של קורנפיין. הכדור מתגלגל, ודנין מנסה להרחיק אבל בועט כדור שפוגע בקורת שערו, אל הקורה השניה ויוצא החוצה.

דקה 50: בעיטת עונשין של חיפה מ-16 מטרים נהדפת על ידי קורנפיין.

דקה 87: אמסלם היתל במגני חיפה, אבל בעט חלש לידיים של דוידוביץ'.

דקה 88: יניב קטן בעט מ-7 מטרים מעל השער של בית"ר.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; יואב זיו, תומר בן יוסף, אלי ששון, אלירן דנין (ברוכיאן 71); מזואה אנסומבו, עידן מליחי, מאור מליקסון (בן שושן 55), אופיר עזו (דוד אמסלם 66); ג'ף טוטואנה, ליאור אסולין.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, רפאל אולרה, אריק בנאדו, אדורם קייסי; חאבייר דירסאו, עידן טל, מיכאל זנדברג (לורפיסה 75), גוסטבו בוקולי; יניב קטן (בירוק 90), רוברטו קולאוטי (ארבייטמן 61)

טל: אם רוצים לשמור על יציבות, צריך לבוא בלי אגו

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "אני מקווה שעם הזמן הרמה שלנו רק תשתפר. אם בשבת שעברה עשינו את זה רק מחצית אחת, אז הפעם שיחקנו טוב כל המשחק. אני רואה את המחויבות של השחקנים כל שבוע. זה סוג מסוים של אנשים, ואני חושב שהקהל יכול להיות גאה בהם. אנחנו עדיין בתחילת הדרך, יש איפה להשתפר. אנחנו נותנים כבוד לכל קבוצה".

עידן טל: "אם אנחנו רוצים לשמור על יציבות, אנחנו צריכים לבוא בלי אגו. מיכאל זנדברג מתקדם ממשחק למשחק, וככל שהוא מתקדם גם אנחנו. אני מעדיף לא להסתכל על הקבוצות אחרות, וכך העבודה שלנו תהיה יותר קלה".

גיא עזורי, מאמן בית"ר ירושלים: "נתנו את כל הכבוד למכבי חיפה, ודיברנו על זה שנגדם אסור לעשות שגיאות. זה מה שקרה בשער, עשינו טעות בסגירה וספגנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully