וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היתה לנו תשוקה"

24.9.2005 / 19:03

ניר קלינגר יודע שמכבי תל אביב נראתה רע בכפר סבא, כמו מעט האוהדים שלה שהגיעו. 0:1 של קראבליו הכריע את המשחק עבור המארחים, כששטראובר הצטיין

אחרי הדרבי כבר דיברו במכבי תל אביב על אליפות והרגישו טוב עם מאזן מושלם ורשת נקיה. הפועל כפר סבא היתה אמורה להיות משוכה קלילה בדרך להשגת הניצחון השלישי ברציפות, אבל דווקא היא שמה מקלות בגלגלים של קלינגר. פבריציו קראבליו, שכבר ראה דרבים גדולים במדי הפועל, כבש את שער הניצחון בדקה ה-60 במשחק חד-צדדי לחלוטין לטובת כפר סבא (בעיטות לשער: 5:12, למסגרת: 1:6).

אחרי כל הרעש והבלאגן סביב המגרש בכפר סבא, רק כ-4,000 צופים הטריחו את עצמם לאיצטדיון 'לויטה' והשאירו אותנו שוב עם הרגשה שבכל מה שקשור לליגה שלנו, הכל דיבורים. אוהדי כפר סבא התרגלו לליגת העל מהר, היו רועשים יותר ואף סיפקו שלט שאומר הכל: ,כוכבים יש רק בשמיים". אחרי כל החגיגות, הם בטח גם הלכו לשתות משהו בפאב האוהדים שלהם. מברוק.

מהלך המשחק

דקה 1: ראיוביץ' פרץ מצויין לצד השמאלי של הרחבה והוריד בעקב לשלו מנשה. הקשר ירה כדור חזק בשמאל מזווית לא קלה ולירן שטראובר הצליח להדוף.

דקה 7: אורן נסים קיבל כדור ארוך, עצר על החזה וסידר כדור מצויין לראיוביץ' שהחמיץ את המסגרת. ההגנה של מכבי חסרת תיאום.

דקה 10: כריסטיאן גונזלס, שהוכשר ברגע האחרון למשחק, מסתמן כשובר נבדלים סדרתי ועזר לקראליו לבשל נהדר לראיוביץ'. החלוץ הפעלתן שהחל את העונה באשדוד, נכשל שוב מול שטראובר ושיחרר כדור חלש שהתגלגל ליד הקורה.

דקה 32: ראיוביץ' נשלח לכדור עומק, מוסר לרחבה וגונזלס, ששוב שובר נבדל, מכניע את שוערו. למזלו, הקוון הניף את הדגל לנבדל מאוד גבולי והשופט פסל את השער העצמי.

דקה 42: עוד איבוד כדור של מכבי, סימן למעשה את כל צורת המשחק של הצהובים, שנראים עייפים, חסרי ריכוז ולא מאורגנים.

דקה 48: איבוד כדור שטותי של רוסו, שניסה להציל חוץ וסידר לראיוביץ' מתנה אותה הוא כמעט וניצל לשער. החלוץ המהיר רץ לאורך האגף השמאלי, מסר כדור רוחב מצויין, אך שטראובר הספיק להגיב ברגע האחרון, לפני שאורן נסים הספיק לדחוק את הרגל.

דקה 57: שלו מנשה בעט מרחוק וכמעט וכבש. כפר סבא טובה יותר גם בפתיחת המחצית השניה, כשמכבי עדיין לא הגיעה להזדמנות. אופיר חיים נכנס במקום רועי דיין להופעת בכורה בליגה.

דקה 60: גול! פבריציו קראבליו לוקח בעיטה חופשית משמאל ובועט כדור שטוח שעובר מתחת לרגליים של כולם ומכניע את שטראובר. 0:1 לכפר סבא.

דקה 61: ניר קלינגר התכוון להחליף את ג'ובאני רוסו, אבל לאחר השער הוציא את תמיר כהן והכניס את יוג'ן טריקה.

דקה 73: שתי בעיטות מרחוק, אחת של קראבליו ואחת של אבי אבינו, לא הצליחו למצוא את הרשת של שטראובר, שהפך לשחקן המצטיין במכבי.

דקה 80: כשעשר דקות נותרו לסיום, הגיעה ההזדמנות הראשונה של מכבי תל אביב כשאופיר חיים הוריד בראש ליוג'ן טריקה. הרומני בעט בשמאל מעל לשער.

דקה 89: טריקה הכניס קצת מרץ להתקפת מכבי, אך זה היה מאוחר מדי. הגנת כפר סבא הצליחה להרחיק כל כדור מסוכן של מכבי.

הרכב הפועל כפר סבא: אבי אבגי, אלון חלפון, דאגלס דה סילבה, איל משומר, עמנואל פאפו, מוחמד כבהה, ולנטין תאודוריקה, פבריציו קראבליו, שלו מנשה (גיא דיין, 90), זוראן ראיוביץ' (אבי אבינו, 67), אורן ניסים (ג'ואל טצ'מי, 80).

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, אבי יחיאל, כריסטיאן גונזאלס, אבי סטרול, סאלם אבו סיאם, תמיר כהן (יוג'ין טריקה, 61), איל ברקוביץ', בלסינג קאקו (ארז מסיקה, 85), אבי נמני, ג'ובאני רוסו, רועי דיין (אופיר חיים, 55).

"השם מכבי לבד, לא מנצח משחקים"

ניר קלינגר, מאמן מכבי תל אביב, היה מאוכזב בסיום: "האכזבה היא מעצם הגישה ולא מעצם המשחק. אני לא מבין את הסיבה למשחק שלנו, אין סיבה להיות שאננים ודיברנו על זה כל השבוע שכפ"ס היא קבוצה טובה ומתלהבת. מגבהים מסויימים, קשה לשחקנים להישאר על הקרקע וחבל.

"לא אתייחס לשחקן כזה או אחר, כי כל הקבוצה שיחקה ללא תשוקה. אף אחד מהשחקנים המובילים שלנו לא שיחק טוב וזה השפיע על הקבוצה. לא צריך לחשוב שהשם מכבי מנצח לבד משחקים ואם לא נלמד מזה לקח, אז זה לא טוב".

על התקרית עם רוסו אמר המאמן: "אני כעסתי על ג'ובאני על מהלך מסויים שהוא לא עשה. אני מתרגז מהר, אבל ג'ובאני סימן לי שהוא ישתדל ובאמת היה טוב יותר. באותו רגע הוא הרגיז אותי, אבל מאז המיני-תקרית הוא היה בסדר וחזרתי לחילוף המקורי שלי".

אלישע לוי, מאמן הפועל כפ"ס היה מאושר בסיום: שיחקנו כמו קבוצת כדורגל אמיתית שמשחקת כדורגל התקפי עם שני חלוצים. אני שמח שהמשחק נערך בכפ"ס. אנחנו לא יריב אימון, באנו ואנחנו בליגה הזאת בזכות. כפ"ס זה מועדון עם מסורת עם קהל אינטיליגנטי וטוב שיחזור למגרשים עם היכולת. הקבוצה תתאקלם בליגה הזאת ותעשה חיים קשים להרבה יריבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully